• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • Scream4
    Den allsmäktige skrev 2012-01-15 00:06:39 följande:
    Börjar också termin 5 på måndag. Jag är intresserad av att jobba inom psykiatrin och missbruksvård.

    Tyckte inte om psykiatripraktien alls även om jag tycker själva ämnet är intressant
  • Den allsmäktige

    Vart var du då Trici s? På din praktik alltså...

  • Scream4
    Den allsmäktige skrev 2012-01-15 00:26:11 följande:
    Vart var du då Trici s? På din praktik alltså...
    På en vuxenakutpsykiatriavdelning... Men jag vantrivdes på själva avdelningen... (Inte med patienterna, men med min handlendare bla)
  • CTMT

    Då joinar jag gärna Glad

    Börjar termin 2 om 1 vecka och jag läser ssk-program på DISTANS. Har två barn som är 3 år och 1,5 år Skrattande 


    .¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • Tesss

    här hoppar jag med in:) läser nu till uska men planerar att börja med ssk om ett år.
    TochC: distans? hur fungerar det?:)

  • Vackert

    Kom in kom in :) ni är varmt välkomna!! TessJ: Spännande, har du sökt tidigare?

  • Nessie84

    Hoppar in här också! :) kul med en sådan här tråd :) En kort presentation: Läser T2 Har två barn, 5 och 4 år gamla Bor i Sthlm Försöker som alla andra få studentlivet att fungera med barn/familj :)

  • teomamma

    Hoppar in här, börjar T6 imorgon. Har två barn på 8 och 2,5 år, jobbar på BB och tänker läsa vidare till Bm så småningom.

  • Vackert

    Ni är också varmt välkomna ;) Nessie, vart i Sthlm bor du?

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!