• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • dosed

    Hej! Jag läser T5 på högskolan i halmstad och har en pojke på snart 2 år!

  • Vackert
    dosed skrev 2012-01-18 18:49:46 följande:
    Hej! Jag läser T5 på högskolan i halmstad och har en pojke på snart 2 år!

    Välkommen!!! Trivs du bra i skolan? Glad
  • dosed
    Vackert skrev 2012-01-18 19:06:14 följande:
    Välkommen!!! Trivs du bra i skolan? Glad
    Tack! Ja jag trivs jättebra, har en toppenklass men det ska bli skönt att bli färdig också.. vi vill flytta till hus men det går inte innan båda jobbar
  • Vackert
    dosed skrev 2012-01-18 20:44:03 följande:
    Tack! Ja jag trivs jättebra, har en toppenklass men det ska bli skönt att bli färdig också.. vi vill flytta till hus men det går inte innan båda jobbar

    Ja, då förstår jag att du vill bli färdig. Jag har turen att bo i ett hus trots studier, men då har jag en duktig distrikt och ambulans sjuksköterska till man som kan försörja oss Glad Förutom mitt usla studielån då Skrattande 

    Jag gör ingenting annat än att fokusera på nästa kurs... Jag är så fokuserad så jag inte tänker helt klart... Jag vill verkligen inte göra en omtenta, shhhiiittt, vad jag ska slita för att bli godkänd...  
  • sskstud3nt3n

    Jag har mitt upprop på måndag och är skiiiiit nervös! Känns som allra första skoldagen igen... Ska läsa på Mälardalens högskola i Eskilstuna

  • aijo

    Hallå, Jag hoppar med i tråden, kul med nåt ställe där man kan snacka med andra SSK-studenter =)

    Pluggar i Jönköping och påbörjar T2 nu på måndag.. tiden går så vansinnigt fort!

  • minimera
    aijo skrev 2012-01-19 14:23:48 följande:
    Hallå, Jag hoppar med i tråden, kul med nåt ställe där man kan snacka med andra SSK-studenter =)

    Pluggar i Jönköping och påbörjar T2 nu på måndag.. tiden går så vansinnigt fort!
    välkommen!

    Vi skulle ha gått i samma klass om jag inte bytt till Örebro Trivs du bra?
  • Scream4
    Vackert skrev 2012-01-19 11:30:04 följande:

    Ja, då förstår jag att du vill bli färdig. Jag har turen att bo i ett hus trots studier, men då har jag en duktig distrikt och ambulans sjuksköterska till man som kan försörja oss Glad Förutom mitt usla studielån då Skrattande 

    Jag gör ingenting annat än att fokusera på nästa kurs... Jag är så fokuserad så jag inte tänker helt klart... Jag vill verkligen inte göra en omtenta, shhhiiittt, vad jag ska slita för att bli godkänd...  

    Vad kul att ha en man som både läst distriktvubben och ambulansvubben Vilket jobbar han inom?

    Har själv en man eller sambo som är doktorand Bor med i hus   
  • Vackert
    Scream4 skrev 2012-01-19 16:29:36 följande:

    Vad kul att ha en man som både läst distriktvubben och ambulansvubben Vilket jobbar han inom?

    Har själv en man eller sambo som är doktorand Bor med i hus   

    Han börjar som distrikta på VC nu i mitten på feb. Jobbar nu på servicehus. Har jobbat heltid på amb i sthlm men tog tim.anst. där istället när vi flyttade till hus. Vi bora alltså inte i Sthlm längre. Han är lite äldre än mig så han har hunnit med lite mer i livet :)

    Ja, här är det bara en utb. för min del som saknas känner jag just nu, jag vill inte ha fler barn Skrattande 
  • Scream4
    Vackert skrev 2012-01-19 17:04:34 följande:

    Han börjar som distrikta på VC nu i mitten på feb. Jobbar nu på servicehus. Har jobbat heltid på amb i sthlm men tog tim.anst. där istället när vi flyttade till hus. Vi bora alltså inte i Sthlm längre. Han är lite äldre än mig så han har hunnit med lite mer i livet :)

    Ja, här är det bara en utb. för min del som saknas känner jag just nu, jag vill inte ha fler barn Skrattande 

    Måste har varti rätt tufft att ha läst två vidareubildningar...
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!