• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • Den allsmäktige

    Tänkte bara flika in; Jag har haft en del omtentor på stora tentor. Och vem kan det bäst nu? Jo jag, som inte suttit och matat information som försvinner veckan efter tentan. Så det så

  • Elysa
    Vackert  ♥ En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna

    Hej på er alla!
    Jag hoppar in, fastän jag inte börjat programmet. Det ska jag göra snart, dvs på måndag den 23 jan. Har läst de inlägg som ni skrivit och en ny student, som jag är just nu, får mycket att lära sig från andras erfarenheter. En dag kommer jag gärna att berätta här om mina egna upplevelser från utbildningen.

    Lycka till alla blivande/legitimerade sjuksköterskor!
  • Scream4

    Hos os har vi G och VG. G brukar ligga på 60% - 70% (oftast 70%) och VG är på 80%. Har med haft omtentor och jag ser det som att jag lärt mg mera

  • Den allsmäktige
    Vackert skrev 2012-01-20 21:40:44 följande:
    Så bra!! Perfekt!! Duktig du är!!
    Tråkig attityd du har, ville bara påpeka att allt inte är svart eller vitt.
  • Den allsmäktige
    Vackert skrev 2012-01-20 22:18:41 följande:
    Tror du jag var ironisk?
    Det var du ju? Tråkigt i vilket fall.
  • minimera
    aijo skrev 2012-01-19 21:08:42 följande:
    Tack!
    Jahaa där ser man =) Vad kommer det sig att du bytte??

    Jag trivs kanonbra, jättebra skola, lärare och klasskompisar.. men lite trött med allt pendlande.. bor 10mil bort :(
    Har en jag känner som läser i Örebro, kanske går i din klass =)
    Jag är härifrån och kom in som reserv, så bytte är väl fel ord egentligen
    Jag kanske det. Går T2 nu, gör din kompis också det?

    Sen tycker jag det blev väldigt tråkig stämning så hoppas att ni kan sluta tjaffsa och hålla allt på en bra nivå där vi kan diskutera skolan
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!