• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • Emmeliina
    Momalicious skrev 2013-10-24 07:55:05 följande:

    Nästa vecka har jag tenta i två kurser, sex tentor sammanlagt. Uuurk. Efter det ska jag på weekend med mina svägerskor och svärmor. Kan behöva en liten semester!


    Åh fy ???? hur kan det vara planerat så?
  • H2O Mineral
    Emmeliina skrev 2013-10-24 14:39:50 följande:
    Åh fy ???? hur kan det vara planerat så?
    Deltentor är det. 
    Jag är inte samma som Mineralvatten/Elin 885!
  • H2O Mineral

                                                                        


    Jag är inte samma som FruE/Mineralvatten/Elin 885!
  • Momalicious

    Jo men gör jag inte alla delarna får jag ju göra omtenta på det ;) men jag gjorde alla och ett G blir det nog. Nu är det bara att fortsätta plugga för på torsdag är det ytterligare en tenta.

  • H2O Mineral
    Momalicious skrev 2013-10-29 08:41:53 följande:
    Jo men gör jag inte alla delarna får jag ju göra omtenta på det ;) men jag gjorde alla och ett G blir det nog. Nu är det bara att fortsätta plugga för på torsdag är det ytterligare en tenta.
    Omtenta blir det inte, du får göra resterande delar som du valde att inte göra på omtentatillfället. Men det räknas inte som omtenta för dig. 
    Jag är inte samma som FruE/Mineralvatten/Elin 885!
  • Sweet life
    H2O Mineral skrev 2013-10-29 10:40:48 följande:
    Omtenta blir det inte, du får göra resterande delar som du valde att inte göra på omtentatillfället. Men det räknas inte som omtenta för dig. 
    Hur kan du veta hur de respektive skolorna hanterar tentamen? Det finns skillnader mellan lärosäten......
  • H2O Mineral
    Sweet life skrev 2013-10-29 10:46:56 följande:
    Hur kan du veta hur de respektive skolorna hanterar tentamen? Det finns skillnader mellan lärosäten......
    Därför att jag kanske har gått på samma universitet. Hurså? 
    Jag är inte samma som FruE/Mineralvatten/Elin 885!
  • H2O Mineral
    Sweet life skrev 2013-10-29 11:39:17 följande:
    Ja det är ju klart du gjorde... Ida Josefine.... Hur kunde jag glömma att du läst i Luleå......
    Ida Josefine? Vem? 

    Ursäkta? Vem är du?  
    Jag är inte samma som FruE/Mineralvatten/Elin 885!
  • JA77
    Sweet life skrev 2013-10-29 11:39:17 följande:
    Ja det är ju klart du gjorde... Ida Josefine.... Hur kunde jag glömma att du läst i Luleå......
    Eller var det inte Ebba Caroline?

    Sorry för OT, men det återkommer medlemmar i dessa trådar som påstår än det ena, än det andra.  
  • H2O Mineral
    JA77 skrev 2013-10-29 11:56:58 följande:
    Eller var det inte Ebba Caroline?

    Sorry för OT, men det återkommer medlemmar i dessa trådar som påstår än det ena, än det andra.  
    Så varför är du här då och påstår det ena och det andra? 

     
    Jag är inte samma som FruE/Mineralvatten/Elin 885!
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!