• Vackert

    Sjuksköterskestudenter!


    En tråd för oss som läser till sjuksköterskor. Här kan vi ställa frågor och prata om precis allt! Välkomna Hjärta
  • Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!
  • Flashbulb
    Imovane skrev 2013-12-28 18:42:05 följande:
    Flashbulb, man kommer fort in i det Vart har du fått jobb?
    Hjärtavdelning:). Känns bra. Hjärtproblem och hjärtmediciner är väl det område jag är bäst på tycker jag men stressig avdelning! Ofta överbeläggningar och sällan man har tid till att äta.
    aronnax skrev 2013-12-28 21:45:10 följande:
    Känner av nervositeten jag med! hjälp och jippie liksom!
    Första dagen är nog värst. När den dagen är över inser man att det inte är så farligt och att man faktiskt kan greja detta. Mentalt är jag nog redo för att jobba redan nu känner jag men det kommer nog gå lite långsamt.

  • GrimbartStrike
    fucktard skrev 2013-12-28 11:53:45 följande:
    Det var i Falun du kom in va? Jag gick där, och de flesta föreläsningar gick att se på plats. I vissa kurser var det dock en del förinspelade.
    Ja precis, tack för svaret :)
  • Vackert

    Igår blev jag klar med allt! Nu är jag klar för examen den 17 jan. Fixat allt!

  • GrimbartStrike
    Vackert skrev 2013-12-29 10:16:04 följande:
    Igår blev jag klar med allt! Nu är jag klar för examen den 17 jan. Fixat allt!

    Grattis, hurra hurra hurra! Glad


     


    Måste kännas fantastiskt! Har du en jobb som väntar direkt?

  • aronnax
    Vackert skrev 2013-12-29 10:16:04 följande:
    Igår blev jag klar med allt! Nu är jag klar för examen den 17 jan. Fixat allt!
    Så skönt, vi har en muntlig tenta om författningar och två seminarium kvar..
    Men SEN är vi klara! :)
  • JA77
    Flashbulb skrev 2013-12-29 00:23:52 följande:
    Hjärtavdelning:). Känns bra. Hjärtproblem och hjärtmediciner är väl det område jag är bäst på tycker jag men stressig avdelning! Ofta överbeläggningar och sällan man har tid till att äta.

    Första dagen är nog värst. När den dagen är över inser man att det inte är så farligt och att man faktiskt kan greja detta. Mentalt är jag nog redo för att jobba redan nu känner jag men det kommer nog gå lite långsamt.

    Jag tror att första året är värst :) Efter ett år brukar de flesta ha landat i sin nya roll.
  • Vackert

    Gott nytt år! När jag startade den här tråden hade jag precis börjat sskutb och lovade mig själv att lämna familjeliv när jag blev klar. Nu är jag klar och säger tack för mig! En fantastisk tråd! Hoppas den lever vidare :) Lycka till alla studenter och grattis till er som blir klara nu!

  • Chetti
    Vackert skrev 2013-12-29 10:16:04 följande:
    Igår blev jag klar med allt! Nu är jag klar för examen den 17 jan. Fixat allt!
    Härligt!! Lycka till nu!
    blääääääääääää
  • bomman

    Härligt alla ni som är klara! Jag har en hemtenta kvar på termin 1 sedan går jag på termin 2. Den första terminen har gått sjukt fort och jag hoppas det fortsätter så!

  • aronnax
    bomman skrev 2014-01-02 10:25:24 följande:
    Härligt alla ni som är klara! Jag har en hemtenta kvar på termin 1 sedan går jag på termin 2. Den första terminen har gått sjukt fort och jag hoppas det fortsätter så.


    Ja, det går hemskt fort, dessa åren.
    Men kul har det varit!
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!