• Anonym (Förbannad)

    Den jäveln runkade!

    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

  • Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (På riktigt???)

    Oj vilken lycka för din sambo!

    Jag menar att bli av med dig så lätt - du kan ju inte vara frisk någonstans - sök hjälp och det fort INNAN du skaffar nästa pojkvän. 

  • Anonym (Förbannad)
    Anonym (På riktigt???) skrev 2012-02-06 12:48:41 följande:
    Oj vilken lycka för din sambo!

    Jag menar att bli av med dig så lätt - du kan ju inte vara frisk någonstans - sök hjälp och det fort INNAN du skaffar nästa pojkvän. 
    Men snälla? Han måste väl respektera mig!
  • Flygfotogen
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:40:24 följande:
    Springa i skogen, dricka kaffe vad som helst jag gillar.
    Gillar, ja. Men är det, som du själv beskriver, skönt? Fysiskt skönt eller mentalt?
  • Smecker
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:38:33 följande:
    Jag har haft många, många partners och utfört diverse olika sexuella handlingar. Du själv? Eller har du mest fantiserat?



    Jag har varit gift, klart som fan att jag inte har haft sex.
    When I get out of bed in the morning, the devil says, - Aw shit, he's up!
  • Anonym (Förbannad)
    Imortaelis skrev 2012-02-06 12:54:09 följande:
    På vilket sätt menar du att han inte respekterar dig igenom att runka? Även om man är i en relation borde man väl få tillfredsställa sig själv?
    Ja om bägge parter är med på det ja, jag har tydligt sagt åt honom att det inte är okej att runka av sig.
  • Minsann

    Haha, jag är med dig Brunettjejen! So what om ens partner onanerar? Det gör jag med. :)


    Brunettjejen skrev 2012-02-06 12:46:19 följande:
    Haha OMG! Jag skulle bli svinkåt och hjälpa till.. Som om du aldrig onanerat själv? Haha patetiskt!

  • Anonym (patetiskt)

    Haha lycka till med att hitta en kille som inte runkar! Tycker synd om dig för du måste ha otroligt dåligt självförtroende som blir svartsjuk på din killes hand.

    Tror du (och ni andra som har förbjudit onani i förhållandet) på fullaste allvar att du kan kontrollera en sådan sak??

    Hade jag varit killen hade jag lämnat dig på stört.

  • Xpando
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 12:51:23 följande:
    Men snälla? Han måste väl respektera mig!

    Respekt får man och ger man varandra på många sätt men att kasta ut honom för att han runkar är galet.
    Om du nu varkar hata honom som de ger uttryck för så ligger detta på ett helt annat plan.
    Lös era andra bekymmer så ska du se att   han gärna kryper ned och ger dig vad du vill ha.
Svar på tråden Den jäveln runkade!