• Anonym (Förbannad)

    Den jäveln runkade!

    Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

  • Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Pimey
    Uffesson skrev 2012-02-06 13:02:03 följande:
    Så ni äger inte huset tillsammans, eller?

    Så, du bestämmer... ja, då kan han ju lära sig att "sitta vackert" också.
    antar att han får sova i en korg med för "hundar" ska väl inte sova i sängen eller hur? ;)
  • Uffesson
    Pimey skrev 2012-02-06 13:03:02 följande:
    antar att han får sova i en korg med för "hundar" ska väl inte sova i sängen eller hur? ;)
    Koppel och skål ska han också ha. ;)
  • Frontline

    Om man är högerhänt och sen sitter en stund på sin vänstra hand så den domnar bort och sen drar en handtralla med vänsterhanden då känns det som om det är nån annan som runkar av en, inte ens då skulle jag vilja påstå att man är otrogen. blir ju tvärtom då ifall man är vänsterhänt...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (????????)
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 13:00:25 följande:
    Han får göra vad han vill nu men i mitt hus är det jag som bestämmer
    Men om han nu gjorde det så att du såg, när han vet att du inte vill det, varför tror du han gjorde det? Det måste vara nån protest annars skulle han väl låst in sig??
  • Anonym

    Kanske är jag helt ute och cyklar men jag kan tycka att gränsen för otrohet sitter i skallen. Alltså det beror på vad han eller hon fantiserar om under tiden... Har inget som helst problem med att min kille gör det bekvämt för sig själv så länge jag vet att han inte "drömmer sig bort" om  ni förstår vad jag menar och så länge han inte har valt onani istället för sex så har jag svårt att se problemet... Är själv en oonanerande tjej (behöver inga tips eller råd eller "vad synd det är om mig"-kommentarer) så är det bara och jag har aldrig sett det som ett problem utan är nöjd med det jag får av min partner och han har väl ett större behov så genom att tillåta onani så är vi alla nöjda!

    Men att fisa i sängen det skulle jag aldrig tillåta! (Stor portion ironi)     

     

  • Brunettjejen
    Minsann skrev 2012-02-06 12:56:37 följande:
    Haha, jag är med dig Brunettjejen! So what om ens partner onanerar? Det gör jag med. :)
    Bra där! sen själva tanken att bli påkommen e ju ganska het? Glad 
  • Anonym

    TS: Får DU onanera? Får du ta på dig själv eller är du otrogen då?

  • Brunettjejen
    Anonym (Förbannad) skrev 2012-02-06 09:21:44 följande:
    Han respekterar inte mig, som jag ser det så har han varit otrogen vi tycker alla olika eller hur och så här känner jag.
    Otrogen, med vem? Med sin hand? 
  • EmilyB

    270 svar på en skämttråd.
    Ts tog tid och förklarade hur allt ligger till.
    Är det ens värt att disskutera då saken är passé?
     

  • Anonym (Förbannad)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:07:26 följande:
    TS: Får DU onanera? Får du ta på dig själv eller är du otrogen då?
    Nej jag onanerar inte
Svar på tråden Den jäveln runkade!