• Anonym (Nilla)

    Jag ammar killar i hemlighet!

    Jag blir såm grymt kåt av att amma killar min kille vill inte bli ammad så jag gör det i hemlighet. Är detta vanligt med att bli kåt på det här viset?

  • Svar på tråden Jag ammar killar i hemlighet!
  • Pappa46Sthlm
    Anonym (f4h9j9) skrev 2014-09-01 00:37:31 följande:

    Fyfan vad vidrigt....



    Det var en konstigt nedvärderande kommentar. Berätta gärna vad du gillar i sänghalmen, så ska vi vädra öppet vad vi tycker om dina preferenser.
  • pojken81
    Anonym (f4h9j9) skrev 2014-09-01 00:37:31 följande:

    Fyfan vad vidrigt....


    Spara dina nedvärderande kommentarer för dig själv.
  • booblover666
    Anonym (f4h9j9) skrev 2014-09-01 00:37:31 följande:

    Fyfan vad vidrigt....


    vad är det som är vidrigt med detta. mjölk är nyttigt ju
  • vargveum

    Alltså TS har frågat om detta är vanligt, hon har inte bett om era inskränkta fördömanden. Alla gillar olika saker, jag träffade en kvinna som ville göra detta med mig (bland många andra saker), tyvärr klickade vi inte när vi sågs så vi kom aldrig dit. Men jag hade velat prova! Tror själv inte jag skulle blivit så kåt av just det, men om hon nu blir det så är det ju mycket värt bara det

    Men äckligt? Vafan skärp er och hitta en annan tråd att spy er sura galla över...

  • Anonym (älskar bröst)

    mmm, vilken härlig tråd.. passar på att följa denna.
    älskar att suga o smeka ett par härliga mjölkstinna bröst, få nafsa slicka suga o smeka..

    har dock inte fått chansen sen grabben blev till att få smaka..
    bor i helsingborg, men vet inte vart jag ska vända mig eller ifall det är någon som är sugen på att låta en okänd man smaka på hennes bröst o bröstmjölk?

  • krillesthlm

    riktigt läckert att få suga och slicka på ett par mjölkstinna bröst

  • Anonym (Oförsiktigt?)

    En sak jag undrar när jag läser i tråden är om killarna som anmäler intresse vet om att sjukdomar kan spridas med bröstmjölk? Hiv bland annat.

  • Pappa46Sthlm
    Anonym (Oförsiktigt?) skrev 2014-09-22 16:12:38 följande:
    En sak jag undrar när jag läser i tråden är om killarna som anmäler intresse vet om att sjukdomar kan spridas med bröstmjölk? Hiv bland annat.
    Du har helt rätt. Men samtidigt är kanske risken väldigt liten? Och livet i sig är ju rätt farligt ändå, totalt sett? Att leva är en risk.
  • krillesthlm
    Pappa46Sthlm skrev 2014-09-23 10:45:52 följande:
    Du har helt rätt. Men samtidigt är kanske risken väldigt liten? Och livet i sig är ju rätt farligt ändå, totalt sett? Att leva är en risk.
  • Anonym (amma)
    Pappa46Sthlm skrev 2014-09-23 10:45:52 följande:
    Du har helt rätt. Men samtidigt är kanske risken väldigt liten? Och livet i sig är ju rätt farligt ändå, totalt sett? Att leva är en risk.
Svar på tråden Jag ammar killar i hemlighet!