• anju79

    Afrikansk mango =viktminskning. Nån som provat?.

    Som rubriken lyder. Nån som testat? Resultat?

  • Svar på tråden Afrikansk mango =viktminskning. Nån som provat?.
  • Queenie70

    Annars kan jag tipsa om en holländsk tulpan till frukost, luch och middag. Funkar kanon.

    *funderar på hur folk fortfarande kan inbilla sig att det finns några magiska kurer*  

  • Selfish Geene

    Absolut!
    Om du äter tillräckligt lite av den och avstår annan föda kommer du gå ner i vikt (den är dessutom en idiotsäker tidsmaskin! Om du blundar och står på ett ben under tiden du äter tar den dig ett dygn framåt i tiden på bara 24 timmar)

  • Themis

    Jag är övertygad om att det är en bluff, men den är ganska väl genomarbetad och spridd på alla möjliga ställen på nätet. Det finns t.o.m. bloggar som börjar med att låtsas vara kritiska men sedan går över till att "övertygas" och rekommendera produkten.

    Men hur många människor skulle i sin privata blogg köra rent säljtugg och skriva ut alla storlekar på kurer samt ha en bekväm länk till att köpa produkterna bara för att de hittat något som de gillar? Bilderna som medföljer är också desamma på flera ställen.

    Och varför hittar jag privata inlägg av personer som blivit blåsta på pengar och fått strul med sina kreditkort efter att ha handlat dessa produkter?


    Full frontal nerdity.
  • anju79

    Var bara en allmän förfrågan i dessa tider av vikthysteri... Har själv aldrig provat nått hokus pokus utan tror på bra kost o motion ( samt tog hjälp av viktväktarna för att gå ned det sista efter min andra grav). Hört talas om mycket i mina dar men afrikansk mango???

  • Themis
    anju79 skrev 2012-03-19 22:39:08 följande:
    Var bara en allmän förfrågan i dessa tider av vikthysteri... Har själv aldrig provat nått hokus pokus utan tror på bra kost o motion ( samt tog hjälp av viktväktarna för att gå ned det sista efter min andra grav). Hört talas om mycket i mina dar men afrikansk mango???
    Ja alltså, det är inget konstigt i sig med en särskild typ av mango, för mango hybridiserar lätt och det finns över tusen olika sorters mango i världen. Finns något indiskt växtförädlingscentrum som spottar ut några nya sorter varje år ungefär.
    Full frontal nerdity.
  • 3 Indigobarn

    Läste om produkten på FB där de hade ett "prova på" erbjudande för 19.- och i ett svagt ögonblick tänkte jag att det kan väl aldrig skada att testa. Så jag fyllde i mitt namn och adress och klickade mig vidare. Då kom det upp en sida där de ville att jag skulle betala provpaketet med mitt kontokort i förskott plus att det stod att jag efter provpaketet, varje månad skulle få en ny sändning av produkten för 670 spänn!!
    Och det ända sättet att avsluta prenumerationen var att ringa nått telefonnummer... Aldrig i livet!! Det var inte vad jag ville!! Jag fyllde inte i några betalnings uppgifter, och eftersom det inte fanns någon "ångraknapp" klickade jag bara bort sidan, Nu är jag superorolig att de kommer att hålla på och skicka de där produkterna iallafall med faktura istället eftersom jag "gett" dem mitt namn och adress... Kan de göra så? Någon som vet? :o(

  • Dreamis
    anju79 skrev 2012-03-19 22:02:20 följande:
    Som rubriken lyder. Nån som testat? Resultat?

    Jag har testat och det är bara bluff och båg alltihopa! Har inte gått ner ett enda kilo på två veckor.
  • katarinax

    African Mango fungerar bra för mig, tappat ca 3 kilo utan att börja träna osv. men inte ätit pillrena en månad än.. jag skriver en ordentlig recension vid årskiftet. jag beställer från www.mangodiet.se  innan dess beställde jag på nåt skitställe där jag automatiskt hamnade i ett löpande bindande avtal.

    mangodiet.se  betalar man en engångsumma 399 för 60 kapslar men tack och lov bara en engångsumma

  • majkenmajken

    Gör som min sexiga man. Han använder sig av higenamine och det är det ända som fungerar. Han har gått ner i vikt och börjat träna . Har fått tillbaka sin ungdomliga kropp. Han skriker i bakgrunden nu och säger att han testade A-Mango för ett år sedan och det funkar lika bra som att dricka ett glas vatten. Nu  vet ni där ute att det är higenamine som gäller.

Svar på tråden Afrikansk mango =viktminskning. Nån som provat?.