• Anonym (bodycontact)

    Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar

    Av en anledning så letar jag på bodycontact emellanåt, problemet är att det är nästan omöjligt att hitta någon som har en kuk i lagom storlek, allt verkar vara koncentrerat till stor större störst modellen. Det andra tråkiga är att männen skriver alldeles för lite om sig själva och vad som själva letar efter, det är ofta bara en eller ett par bilder på kuken och sen är det bra med det.

    Vad har ni andra för erfarenheter av den siten om ni nu befinner er där, har ni andra förslag på siter som inte bara nödvändigtvis har foton på mäns kön hela tiden.

    Verkar vara så fixerat.    

  • Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar
  • Stella Jaded

    Har aldrig förstått det här med att mäta kukar eller ha en viss längd som preferens. Är det seriöst någon som sysslar med detta förutom kåta fjortisar?

    Och TS. Ja men häng på nån annan sajt då? Vad förväntade du dig därifrån?  


    Stella hates Star Wars
  • IsDimma

    Lite kan jag hålla med ts men jag får ändå ge siten med beröm godkänt eftersom jag ju faktiskt bor med någon jag träffade där
    Utan bc hade jag inte bott i Gbg, jag hade inte hittat den stora kärleken och jag hade förmodligen fortfarande inte fått någon som helst rätsida på mitt liv så... 


    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • dude85

    haha, var uttråkad och räknade lite =P

    RFSU:
    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på ca 2300 fullvuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (dvs när de hade stånd). I den undersökningen så framkom att:

    - 95% hade en penis som var mellan 9-22 cm
    - 1% hade längre än 22 cm
    - 4% hade en penis som var mindre än 8 cm
    - De allra flesta (dvs 75%) av alla penisar var mellan 12-18 cm
    - Medellängd 15 cm

    . man kan alltså säga att ca 80% har en kuk som är kortare än 18cm. eftersom bara 1% har större än 22cm drar jag till med en gissning att det borde vara ca 7% som har över 20 och 13% mellan 18-20cm (alltså tot. 93% under 20 cm. )

    Det finns ca 2milj män i sverige som är mellan 18-50 år (som jag antar är ungefär åldern på de som finns på BC.) 140 000 st i den åldern har alltså en kuk längre än 20cm.
    BC har ca 110 000 medlemmar.

    OM 37% av medlemmarna är tjejer (vilket jag inte tror) betyder det att 70 000 av medlemmarna är män.
    Det skulle det innebära att hälften av ALLA svenska män i åldern 18-50 med minst 20cm kuk är medlemmar på BC. väldigt osannolikt =)

    av 70.000 slumpade män(kukar) i den åldern så vore det 4.900st med över 20cm, 65.100st under 20 och av dem så har 56.000 även under 18cm. 

    kan ha lite fel siffror men borde stämma rätt bra =)

  • Josun

    Är väldigt ärlig på BC. Någon tjej kontaktade mig efter väldigt lång tid och vi snackade några vändor. Sedan frågade hon om jag hade stor eller inte... Hon kunde ju redan ha läst på sidan så hade hon fått veta.

    Nä, har ingen stor... Inte pytte heller men strax under medel. Hur mycket nackdel / fördel det än är ser jag inte meningen med att ljuga om det.

  • Anonym (bc)

    Jag trodde inte heller att storleken spelar nån roll.Fast jag hade förhållande med alla då i olika storlekar och då tälskar man personen och får en massa andra känslor, smek och njutning.
    Men då jag och make träffade ett par genon BC så försvann den andre mannens kuk i mig och jag kände ingeting???Dock har min man svårt att få in hela sin17-18cm i mig och det går i vissa ställningar men inte alla  så jag behover inte stor alls, men om man skall bara ha sex med någon så är det lite bättre med lite större än mindre.Mannens fru hade en stor -djup fitta och min man kunde njuta ordentligt och stopa in hela k.ken och det var så roligt och bra för min man. Men han får ju dras med mig ändå;)  

  • Manmbo
    Anonym (bc) skrev 2012-03-22 22:45:11 följande:
    Jag trodde inte heller att storleken spelar nån roll.Fast jag hade förhållande med alla då i olika storlekar och då tälskar man personen och får en massa andra känslor, smek och njutning.
    Men då jag och make träffade ett par genon BC så försvann den andre mannens kuk i mig och jag kände ingeting???Dock har min man svårt att få in hela sin17-18cm i mig och det går i vissa ställningar men inte alla  så jag behover inte stor alls, men om man skall bara ha sex med någon så är det lite bättre med lite större än mindre.Mannens fru hade en stor -djup fitta och min man kunde njuta ordentligt och stopa in hela k.ken och det var så roligt och bra för min man. Men han får ju dras med mig ändå;)  
    Och jag i min tur har erfarenheten att i flera år varit gift med en man som hade 20+ och sedan haft sex med män som haft betydligt mindre  OCH dessutom utan denna kärlek jag kände för min man. Orgasm fick jag ändå och inte mindre skönt var det.
     
    Adversus solem ne loquitor
  • P30
    dude85 skrev 2012-03-22 20:33:59 följande:
    haha, var uttråkad och räknade lite =P

    RFSU:
    En undersökning, som vi brukar hämta våra uppgifter ifrån, är gjord på ca 2300 fullvuxna västerländska män. Måtten togs på penisar i erigerat tillstånd (dvs när de hade stånd). I den undersökningen så framkom att:

    - 95% hade en penis som var mellan 9-22 cm
    - 1% hade längre än 22 cm
    - 4% hade en penis som var mindre än 8 cm
    - De allra flesta (dvs 75%) av alla penisar var mellan 12-18 cm
    - Medellängd 15 cm

    . man kan alltså säga att ca 80% har en kuk som är kortare än 18cm. eftersom bara 1% har större än 22cm drar jag till med en gissning att det borde vara ca 7% som har över 20 och 13% mellan 18-20cm (alltså tot. 93% under 20 cm. )

    Det finns ca 2milj män i sverige som är mellan 18-50 år (som jag antar är ungefär åldern på de som finns på BC.) 140 000 st i den åldern har alltså en kuk längre än 20cm.
    BC har ca 110 000 medlemmar.

    OM 37% av medlemmarna är tjejer (vilket jag inte tror) betyder det att 70 000 av medlemmarna är män.
    Det skulle det innebära att hälften av ALLA svenska män i åldern 18-50 med minst 20cm kuk är medlemmar på BC. väldigt osannolikt =)

    av 70.000 slumpade män(kukar) i den åldern så vore det 4.900st med över 20cm, 65.100st under 20 och av dem så har 56.000 även under 18cm. 

    kan ha lite fel siffror men borde stämma rätt bra =)
    Alltid kul att räkna...

    Just nu var det i min del av Sverige (alltså Västra Götaland följande inloggade på BC)
    Transpersoner: 6 st
    Grupper: 2 st
    Killpar: 2 st
    Par av blandade läggningar: 48 st
    Tjejer av läggning hemligt eller bi: 16
    Tjejer, hetero åldrar 20-59: 18 st
    Killar blandad läggning: 404 st.
    Så ganska exakt 80% av besökarna är män.

    Av dessa (kollade 50 slumpvisa) har 31 ingen information om vilken kukstorlek de har, 4 under 16cm, 5 st 17cm, 3st 18-19cm och 7 st. över 20cm.

    Så, jag vet fortfarande inte var informationen om att "alla har över 20cm" kommer ifrån.

    Att det sedan förmodligen är så att om du är synnerligen välhängd, gillar att ligga så är det ju rätt troligt att man hänger på BC. Om man inte gör det beror det förmodligen på att man är så korkad så att man inte klarar att logga in.

    Tjejer som hellre vill ha medel eller små än stora har inga problem att skaffa sig kuk på enklare håll.
  • Anonym (bc)
    Manmbo skrev 2012-03-22 23:01:12 följande:
    Och jag i min tur har erfarenheten att i flera år varit gift med en man som hade 20+ och sedan haft sex med män som haft betydligt mindre  OCH dessutom utan denna kärlek jag kände för min man. Orgasm fick jag ändå och inte mindre skönt var det.  
    Adversus solem ne loquitor

    Jag tycker att det är värre med stora än små fast en väldig liten är väl inte lönt för mig då är det bättre med tunga och fingrar . Men jag ville bli knullad och mannen på Bc sa att han hade 18 så gisssa om jag trodde att min fitta var enorm den kvällen? Som tur är så fick han utlösning på direkten så fint hade han och min man fick avsluta ich ge mig orgasm efter orgasm!
  • Manmbo
    Anonym (bc) skrev 2012-03-23 07:21:52 följande:
    Jag tycker att det är värre med stora än små fast en väldig liten är väl inte lönt för mig då är det bättre med tunga och fingrar . Men jag ville bli knullad och mannen på Bc sa att han hade 18 så gisssa om jag trodde att min fitta var enorm den kvällen? Som tur är så fick han utlösning på direkten så fint hade han och min man fick avsluta ich ge mig orgasm efter orgasm!
    Jag gissar på att du trodde att din fitta var enorm den kvällen. VILken tur att han fick utlösning och att din man fick avsluta med att ge dig multipla orgasmer.
    Adversus solem ne loquitor
  • Manmbo

    Varför sådan fixering vid storlek och djup på kön? Finns det ingen som tänder på "människan"???
    Läser man i flertalet trådar här inne på Fl får man snabbt en bild av att många använder sig av andra människors kropp som ett slags onaniredskap.
    Vill jag knulla med en viss person så är det denna jag vill ha, HELA människan och inte bara kuken. För mig handlar det om så mycket mer än bara kroppen. Det är blickar, närvaro, tankar, dynamiken, stämningen, förväntan, lusten och längtan. 


    Adversus solem ne loquitor
Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar