• Anonym (bodycontact)

    Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar

    Av en anledning så letar jag på bodycontact emellanåt, problemet är att det är nästan omöjligt att hitta någon som har en kuk i lagom storlek, allt verkar vara koncentrerat till stor större störst modellen. Det andra tråkiga är att männen skriver alldeles för lite om sig själva och vad som själva letar efter, det är ofta bara en eller ett par bilder på kuken och sen är det bra med det.

    Vad har ni andra för erfarenheter av den siten om ni nu befinner er där, har ni andra förslag på siter som inte bara nödvändigtvis har foton på mäns kön hela tiden.

    Verkar vara så fixerat.    

  • Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar
  • Anonym (M)
    Smecker skrev 2012-03-23 08:35:09 följande:
    Räkna med att ca 1/4 av kvinnorna på sådana sajter enbart är där för att få en ego-boost eller för att de är bekräftelseknarkare, de har inte en tanke på att verkligen träffa någon.

    Skäms Busted. Jag brukade vara på BC, cam4 och några andra sajter förut när jag var singel. Jag gillar att visa upp mig (anonymt), har fin kropp, och fick väldigt mycket bekräftelse men jag hade aldrig träffat någon av dem, inte ens de jag fick mer personlig kontakt med.

    Jag var förvånad över hur många män som föreslog att vi skulle ses men det är klart - de behöver inte tänka på säkerheten direkt. Lite taskigt kanske men jag gav aldrig sken av att vilja ses heller. Några blev helt besatta och då var jag väldigt glad att jag var anonym och svår att spåra. 

    Min erfarenhet är att män på sådana sajter har stora, åtminstone de som visar upp sig i cam, av uppenbara skäl. De bekräftelseknarkar de också, även om många som jag hade kontakt med var upptagna. 
    Men i annonserna kanske de bara brer på så du kan ju chansa TS.   
  • Smecker
    Anonym (M) skrev 2012-03-23 21:08:22 följande:
    Skäms Busted. Jag brukade vara på BC, cam4 och några andra sajter förut när jag var singel. Jag gillar att visa upp mig (anonymt), har fin kropp, och fick väldigt mycket bekräftelse men jag hade aldrig träffat någon av dem, inte ens de jag fick mer personlig kontakt med.

    Jag var förvånad över hur många män som föreslog att vi skulle ses men det är klart - de behöver inte tänka på säkerheten direkt. Lite taskigt kanske men jag gav aldrig sken av att vilja ses heller. Några blev helt besatta och då var jag väldigt glad att jag var anonym och svår att spåra. 

    Min erfarenhet är att män på sådana sajter har stora, åtminstone de som visar upp sig i cam, av uppenbara skäl. De bekräftelseknarkar de också, även om många som jag hade kontakt med var upptagna. 
    Men i annonserna kanske de bara brer på så du kan ju chansa TS.   
    Det är väl skillnad på att enbart bekräftelseknarka, och bekräftelseknarka med intentioner till något mer?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (M)
    Smecker skrev 2012-03-23 21:26:06 följande:
    Det är väl skillnad på att enbart bekräftelseknarka, och bekräftelseknarka med intentioner till något mer?
    Ja, och det var vad jag gjorde också. Jag la inte ut kontaktannonser direkt, jag gillade ego-boosten helt enkelt. Bara man är tydlig med det så tycker jag inte att det är fel.
  • HäckHäxan
    Pentra skrev 2012-03-23 11:33:57 följande:

    Jag har sannerligen inte vanan av att normalt befinna mig bland de få positiva avvikande procenten. Dessutom så fick jag ganska nyligen ett objudet tips från en kille på BC om att jag borde skaffa mig, och hälla i mig, otillåtna preparat för att han ansåg att jag behövde gå ner i vikt…
    (Jag retucherar aldrig mig själv på mina bilder.)


    Han borde helt klart hamna i mitt knä och få smisk, idiot!
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Smecker
    Anonym (M) skrev 2012-03-23 21:38:06 följande:
    Ja, och det var vad jag gjorde också. Jag la inte ut kontaktannonser direkt, jag gillade ego-boosten helt enkelt. Bara man är tydlig med det så tycker jag inte att det är fel.
    Nej det har du rätt i. Problemet är de som hela tiden hintar och lockar med mer, för att hålla kvar uppmärksamheten, fastän de inte har några avsikter att göra något mer alls. Tyvärr är de svåra att skilja från de mer seriösa, i alla fall initialt, så alltid fastnar det någon stackare där.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (M)
    Smecker skrev 2012-03-23 21:46:08 följande:
    Nej det har du rätt i. Problemet är de som hela tiden hintar och lockar med mer, för att hålla kvar uppmärksamheten, fastän de inte har några avsikter att göra något mer alls. Tyvärr är de svåra att skilja från de mer seriösa, i alla fall initialt, så alltid fastnar det någon stackare där.

    Ja, det är dåligt men jag behövde inte göra det.Jag hade t.o.m. fans. Skrattande Skruvat när man tänker på det men det finns väl värre perversioner och de var riktigt rara, aldrig något opassande eller nedlåtande. Det verkade som om teaser-grejen funkade för dem också.

    Har du träffat kvinnor/män från sådana sajter? Jag skulle nog aldrig våga.

    En sak som förvånade mig var att många män egentligen verkade söka efter romantik och det gjorde inte jag alls. De ville ha en tjej och det är ju inte rätt ställe tänker jag fast det funkade tydligen för någon i tråden ovan.      
  • Anonym (Älskarinna)
    GustafM skrev 2012-03-23 20:25:02 följande:
    Är det bara jag som tycker att fixeringen vid cm längd är ganska konstig?

    Känns ju som att hårdheten och hur grov den är borde vara minst lika viktigt. 16cm, stenhård och grövre eller 20+ cm och mindre grov, vad väljer ni? Eller 20 cm och grov men lite svampig? Är verkligen längden det viktigaste måttet på en kuk? (om man nu tycker kukmått är viktiga alls ;) )
    Vad är det som säger att en lång, grov kuk inte skulle vara hård? Har aldrig varit med en rejält stor som inte varit ordentligt hård. Men det kan ju vara jag som haft tur förstås.
  • Smecker
    Anonym (M) skrev 2012-03-23 22:06:36 följande:
    Ja, det är dåligt men jag behövde inte göra det.Jag hade t.o.m. fans. Skrattande Skruvat när man tänker på det men det finns väl värre perversioner och de var riktigt rara, aldrig något opassande eller nedlåtande. Det verkade som om teaser-grejen funkade för dem också.

    Har du träffat kvinnor/män från sådana sajter? Jag skulle nog aldrig våga.

    En sak som förvånade mig var att många män egentligen verkade söka efter romantik och det gjorde inte jag alls. De ville ha en tjej och det är ju inte rätt ställe tänker jag fast det funkade tydligen för någon i tråden ovan.      
    Samtliga förhållanden som varit något att ha, inklusive min ex-fru, sedan 1998 har varit med tjejer jag träffat från nätet. Samt en del som inte varit något att ha, eller inte varit förhållande-material, men bra till annat.

    Det verkar funka så för tjejer med. Har fått flera förslag från kvinnor med seriösa intentioner på BC, och flera oseriösa förslag på HP. Weird as it gets..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2012-03-23 22:12:27 följande:
    Samtliga förhållanden som varit något att ha, inklusive min ex-fru, sedan 1998 har varit med tjejer jag träffat från nätet. Samt en del som inte varit något att ha, eller inte varit förhållande-material, men bra till annat.

    Det verkar funka så för tjejer med. Har fått flera förslag från kvinnor med seriösa intentioner på BC, och flera oseriösa förslag på HP. Weird as it gets..
    Jag håller med dig, jag har fått fler oseriösa på familjeliv än jag råkat ut för på BC
    Stå på dig, annars gör någon annan det!
  • Anonym (M)
    Smecker skrev 2012-03-23 22:12:27 följande:
    Samtliga förhållanden som varit något att ha, inklusive min ex-fru, sedan 1998 har varit med tjejer jag träffat från nätet. Samt en del som inte varit något att ha, eller inte varit förhållande-material, men bra till annat.

    Det verkar funka så för tjejer med. Har fått flera förslag från kvinnor med seriösa intentioner på BC, och flera oseriösa förslag på HP. Weird as it gets..
    Visst är det märkligt?

    Kvinnor brukar ju beklaga sig över att män på vanliga nätdejtingsajter bara vill ha sex. De kanske borde ragga på BC i stället. Skrattande 

        
Svar på tråden Alla män på bodycontact verkar ha enorma kukar