• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Tessan6
    Anonym skrev 2012-07-03 15:26:05 följande:
    Tessan har nog slitit ut trisslotten och svimmat av ansträngningen.
    Eller så bara ignorerar jag att svara er?
  • Anonym (På jobbet)
    Anonym skrev 2012-07-03 17:21:16 följande:
    Kille på 19 år som sitter och runkar i skrivande stund.

    Flickvännen sitter brevid o glor på tv. (vi har precis käkat och lider av smärre matkoma så orkar inget annat än en runk. Därför jag inte knullar henne istället. Ska dock köra kuken i munnen på henne så hon får maka på en salt o krämig efterrätt. ;) 

    va äckligt det lät!
  • Anonym (Myskväll)

    Nyligen, Hade telefonsex med min sambo som berättade om sitt lilla äventyr med en annan man igår kväll! 

  • JOE01

    Vet inte vad jag har drömt om inatt men när jag vakanade så kände jag att jag var tvungen.
    Så svaret är, ja det har jag gjort. 

  • ungkille95

    Nej det har jag inte gjort och kommer inte göra det på ett bra tag. Ska försöka sluta helt

  • Anonym

    Nej det har jag inte gjort. Funderar och känner efter om det behövs.

  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-07-05 08:27:31 följande:
    Nej det har jag inte gjort. Funderar och känner efter om det behövs.
    Nej, har inte. Hoppas på riktig vara istället men det verkar skita sej. Då får man väl dra den senare ikväll......
  • Anonym (KIlle)

    Har inte petat på den i snart 1 vecka. Min tjej är sjuk med halsont så hon är inte sugen. Blir bara mer sugen för varje dag. Kommer nog göra det strax.

  • Anonym

    Hej jag förstår inte vittsen med att tala om hurvida man onanerat eller inte. Varför ska man tala om det för andra.

  • JOE01
    Anonym skrev 2012-07-05 12:06:29 följande:
    Hej jag förstår inte vittsen med att tala om hurvida man onanerat eller inte. Varför ska man tala om det för andra.
    Vad det är för mening med denna tråden kan man igentligen fråga sig. Själv så tycker jag att det kan vara roligt att avslöja sin hemlighet. Det kan också vara kul att diskutera ett "förbjudet" ämne som åtminstone jag aldrig pratar med andra om.
Svar på tråden Har ni onanerat idag?