• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • GullpuckotMe

    CAL, kan du inte skriva vad det skulle stått istället för mörda då? Alla undrar ju?

  • GullpuckotMe

    Vad var det du skulle avslöja för hemlighet om vännen då?

  • CAL
    Anonym (hårfoten) skrev 2012-07-09 19:12:13 följande:
    Hahaha tror folk på allvar att det är en krvinna eller man, som har "förskrivigt" sitt mord, här på FL?

    Hahahhaha. Sedan är hon PEDOFIL också, eftersom att hon funderar över hur en pedofils hjärna funkar? Herre min je!!! Alla undrar vi väl hur de är funtade där uppe?!
    Men det är väl klart att jag mördat min vän och avslöjat det på FL  Och anledningen till att jag undrar hur pedofiler är funtade är ju för att jag ska försöka börja tänka som dom ju.. Det är ju solklart... Förstår väl alla...

    Nej, man kan ju börja undra på människorna som är här. Ett litet stavfel och så dräller det med kommentarer om att det ska polisanmälas och att man är en mördare. Suck.  
  • nuharjagbytt
    GullpuckotMe skrev 2012-07-09 19:42:11 följande:
    Vad var det du skulle avslöja för hemlighet om vännen då?
    Och det tycker du han ska skriva nu när han inte är anonym? Acceptera att det blev fel ord och gå vidare.
  • Anonym

    Hittar faktiskt ingenstans i tråden vad det var för ord  som skulle stå istället? för "mördat" Varför är det så jobbigt att skriva igen? intressant!

  • CAL
    GullpuckotMe skrev 2012-07-09 19:41:02 följande:
    CAL, kan du inte skriva vad det skulle stått istället för mörda då? Alla undrar ju?
    GullpuckotMe skrev 2012-07-09 19:42:11 följande:
    Vad var det du skulle avslöja för hemlighet om vännen då?
    Jag är inte anonym längre och det är en privat sak. 

    Alla ni som frågar som själv berättat "hemligheter" har varit anonyma, så jag antar att ni förstår varför jag inte vill skriva det till alla här. Det handlar ju som sagt om någon annan också. Och varför skulle jag ens avslöja min hemlighet med min FL-identitet efter alla elaka kommentarer och hot från er??
  • Anonym
    Anonym (...........) skrev 2012-07-09 19:35:47 följande:
    Jag pillar både torrt skinn på fötterna och diverse sårskorpor..... och äter det. Jag VET. :D Men det är väl inte hemskare än t ex att äta andra levande varelsers kroppar om man tänker efter? Och många djur käkar ju upp sitt eget spill: kaninen äter sin avföring, katten äter upp sin efterbörd etc...

    Men äta?! Haha. Det var något nytt, aldrig ens funderat på. Tror dock inte att det är något för mig :p
  • Anonym (...........)
    Anonym skrev 2012-07-09 19:50:56 följande:
    Men äta?! Haha. Det var något nytt, aldrig ens funderat på. Tror dock inte att det är något för mig :p
    Jag TÄNKER alltså inte på det, eller gör det medvetet, det bara går av sig själv. Ända sen jag var liten.
    '
    Men det smakar faktiskt bra.
  • Anonym
    Anonym (...........) skrev 2012-07-09 19:19:58 följande:
    Ursäkta för fan om jag inte läst alla 23 sidorna i tråden!!

    Men visst, sure, det är heeeeeelt OK att mörda försvarslösa katter, vem bryr sig liksom.
  • Boost
    CAL skrev 2012-07-09 19:38:12 följande:
    Jag har svarat till någon här i tråden som frågat. 

     
    Det tror jag inte att du har gjort, kan inte finna det någonstans.
Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?