• Anonym (människa)

    Vad er är mörkaste hemlighet?

    Min är att jag en gång hamnade i säng med min väninnas kille. Jag startar denna tråden bara för att kanske få lite tankar om/förklaringar till varför man ibland gör saker som är totalt emot ens värderingar, att man gör saker som är totalt fel men ändå gör dem. (att jag har gjort ett fruktansvärt misstag vet jag redan).

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-09 21:30
    Vilka livsöden det finns... ibland känner man ju sig helt ensam om att ha mindre roliga hemligheter. Tråkigt att tråden spårade ur där ett tag men det var väl tyvärr väntat...Tack alla som delar med sig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-10 22:47
    Jag lämnar denna tråden nu. Tanken var att få lätta sitt hjärta, utan värderingar, inte att det skulle bli så OT.

  • Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?
  • Anonym (Nyfiken)

    Varfor ar forlossningsdepressioner hemligheter?

    Det ar ju  inget man kan styra over, som att vara ortrogen.

  • Anonym (Humhum)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-07-11 02:34:37 följande:
    Varfor ar forlossningsdepressioner hemligheter?

    Det ar ju  inget man kan styra over, som att vara ortrogen.
    Att vara otrogen kan man styra över, men Fd däremot kan man inte.
  • Anonym (nonono)

    Värst är att så många blir sexuellt utnyttjade. Får mig att se svart på samhället. Ni som gillar bdsm det är psykfel på er för det. Slutar inte där det är ofta ni som tänder på barn djur mm. Bdsm är en störning som blivit accepterat. Värts är småbarnsföräldrar som gillar sån. Äckliga människor.

  • Slagathor
    Anonym (nonono) skrev 2012-07-11 07:50:12 följande:
    Värst är att så många blir sexuellt utnyttjade. Får mig att se svart på samhället. Ni som gillar bdsm det är psykfel på er för det. Slutar inte där det är ofta ni som tänder på barn djur mm. Bdsm är en störning som blivit accepterat. Värts är småbarnsföräldrar som gillar sån. Äckliga människor.
    Haha men VA`? 
    Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • Anonym
    Anonym (nonono) skrev 2012-07-11 07:50:12 följande:
    Värst är att så många blir sexuellt utnyttjade. Får mig att se svart på samhället. Ni som gillar bdsm det är psykfel på er för det. Slutar inte där det är ofta ni som tänder på barn djur mm. Bdsm är en störning som blivit accepterat. Värts är småbarnsföräldrar som gillar sån. Äckliga människor.

    Haha nu skrattade jag käken ur led och det gör ont
  • Anonym (X)
    Anonym skrev 2012-07-10 18:12:43 följande:
    Att jag levt ihop med en psyksjuk människa och att ingen vet om det, för hon är så duktig att hålla det till hemmet.
    Och nu tror ingen på en, stackars barn :/
    Så är det för flera, tyvärr... Så du är inte ensam!
  • Anonym

    ERA jävla IDIOTER som är otrogna mot er respektive. Hur FAN kan ni med!!! Är ni helt utan hjärta eller? INTE OK!!!!!!!!!!! Dra åt HEL...E med er!

  • Anonym (tjockisen)

    Att jag är så fet att jag får klåda mellan skinkorna och i ljumskarna och  "under" magen så jag ofta kliar så det blöder.

    Att jag säger till alla att jag minsann inte äter mycket och har en ämnesomsättningsrubbning, det har jag inte. åt tex precis 3 mannafrutti till fruktost.

    Jag älskar att peta näsan, är jag ensam så äter jag kråkorna är jag inte det så torkar jag av dem på närmsta gömställe:)

    Att jag har svåra psykiska störningar..

Svar på tråden Vad er är mörkaste hemlighet?