• äntligen36

    Vi som plussade i juli-12!

    Hej, tänkte att här kan alla vi som plussat i juli samlas för att prata om allt som man vill prata om. Ja, självklart är även andra välkomna i tråden!

    För mig är det första barnet, men vore trevligt om alla oavsett hur många barn man har är med och delar med sig av sina funderingar, erfarenheter, tankar mm.

  • Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!
  • Brell
    Enrandigelefant skrev 2012-07-29 22:03:56 följande:
    Grattis till plusset :)



    Tack! :D
  • Fridzl
    A0508 skrev 2012-07-29 21:20:28 följande:
    Ska ni kolla könet på era knoddar i magen?
    Nej vi ska inte kolla. Pojkvännen vill att det ska vara en överraskning så då får det bli så :)
    Vet inte hur man gör med vänner osv bara. De vill veta, kanske kan de själva utläsa på ultraljudsbilderna vad barnet har för kön ;)

    Grattis Brell! :D
  • Brell
    Fridzl skrev 2012-07-29 22:21:59 följande:
    Nej vi ska inte kolla. Pojkvännen vill att det ska vara en överraskning så då får det bli så :)

    Vet inte hur man gör med vänner osv bara. De vill veta, kanske kan de själva utläsa på ultraljudsbilderna vad barnet har för kön ;)

    Grattis Brell! :D



    Tack! Vi ska kolla könet iaf :) känns viktigt för att kunna förbereda vår lilla om det ska bli lillasyster eller lillebror :)
  • Fridzl
    Brell skrev 2012-07-29 23:34:45 följande:
    Tack! Vi ska kolla könet iaf :) känns viktigt för att kunna förbereda vår lilla om det ska bli lillasyster eller lillebror :)
    Ah ja kan ju vara kul för den att få veta :)
  • Brell
    Fridzl skrev 2012-07-29 23:49:25 följande:
    Ah ja kan ju vara kul för den att få veta :)



    Jo, det blir nog mer verkligt då :)
  • Fridzl
    Brell skrev 2012-07-30 00:24:25 följande:
    Jo, det blir nog mer verkligt då :)
    Mycket möjligt.
  • Två döttrar och en son

    Nu precis kom illamående.
    Och ömma bröst och mol.
    På natten liksom!

    För mig spelar det verkligen ingen roll vad det är för kön på barnet nu.
    Så jag skulle kunna tänka mig att skippa å fråga om det.
    Men misstänker att fadern är mer nyfiken dock...

    Vad tror ni förresten att det är?
    Jag tror det är en tjej...  

  • FruRundberg

    Vi kommer inte kolla, men ser vi på vanlig ul så vill vi veta. Men vi kommer inte betala pengar för att ta reda på det. Sist fick jag reda på det på viktuppskattnings ul då såg man "paketet" klart och tydligt så länge det är en bebis frisk och välskapt då betyder kön ingenting. ❤

  • jonie

    Hur ska det här gå? För att dämpa illamåendet måste jag äta typ varannan timme. Snacka om att jag kommer bli en tjockis

  • Kattflickan

    Könet är verkligen det minsta bekymret för oss. Får vi ett friskt barn är vi nöjda. Idag ska jag börja jobba. Känner mig lite orolig hur det ska gå då jag känt mig så åksjuk de senaste dagarna.

Svar på tråden Vi som plussade i juli-12!