• Anonym (Smisk)

    Smisk

    Är jag ensam om att tända på att få smisk? Lite lagom men utan att få blåmärken.

  • Svar på tråden Smisk
  • Anonym (straffad)

    Storyn kan vara egentligen vad som helst. Min kille har tänkt ut några saker som vi låtsas att jag inte får o så straffar han mig för att göra det. Det är både sådant som jah kan undvika o göra o sådant som skall vara svårt att undvika, helt enkelt för s att jag inte skall kunna komma undan att gå smisk/pisk. Vad ni bestämmer spelar inte då stor roll.

  • Dominant
    Anonym (Can't help it) skrev 2012-08-15 18:37 följande:
    hahahaha jag kan inte hjälpa det. Så jävla sjukt. Ni lägger er frivilligt där som nåt olydigt jävla barn. Så otroligt dysfunktionellt. "Straffad" av sin partner. Wtf?! Hur kan man tända på det? Att den andra ska få rätten att kränka på det sättet, att bli behandlad som att man inte är en vuxen och myndig person. Urk...

    Det måste ju vara nån störning i utvecklingen...
    Jag vet inte hur man kan tända på män, då jag inte alls gör det. Men det måste vara något stört med en persons utveckling om han inte har förstått och lärt sig att folk blir attraherad av andra saker än en själv.
  • Anonym

    Jag är ju absolut tacksam för det jag får och påhittade styggheter som jag gör som leder till smisk. MEN helst av allt vill jag att det är en smula mer allvar än skoj för jag tänder verkligen på känslan av att känna mig riktigt skamsen för något jag gjort och det kan jag inte göra inför alla givetvis men någon utvald. Och sedan bli bestraffad för det och inte kunna påverka utan helt lita till vad han tycker att jag förtjänar. Jag hoppas på att få uppleva det någon gång!

  • Dominant
    Anonym skrev 2012-08-16 20:44:05 följande:
    Jag är ju absolut tacksam för det jag får och påhittade styggheter som jag gör som leder till smisk. MEN helst av allt vill jag att det är en smula mer allvar än skoj för jag tänder verkligen på känslan av att känna mig riktigt skamsen för något jag gjort och det kan jag inte göra inför alla givetvis men någon utvald. Och sedan bli bestraffad för det och inte kunna påverka utan helt lita till vad han tycker att jag förtjänar. Jag hoppas på att få uppleva det någon gång!
    Personligen så tycker jag straff ska vara sådant personen inte direkt uppskattar, annars får de snarare omvänd inverkan på beteendet.
  • VälforMulerad
    Anonym skrev 2012-08-16 20:44:05 följande:
    Jag är ju absolut tacksam för det jag får och påhittade styggheter som jag gör som leder till smisk. MEN helst av allt vill jag att det är en smula mer allvar än skoj för jag tänder verkligen på känslan av att känna mig riktigt skamsen för något jag gjort och det kan jag inte göra inför alla givetvis men någon utvald. Och sedan bli bestraffad för det och inte kunna påverka utan helt lita till vad han tycker att jag förtjänar. Jag hoppas på att få uppleva det någon gång!
    Här berör du något som tillhör dominans-paradigmets kärna: förhållningssättet till gränser!

    Och det gärna får vara lek, men inte ironi; gärna distans och humor, men under det något annat. Den allvarsamma leken.
  • Anonym
    VälforMulerad skrev 2012-08-17 09:41:33 följande:
    Här berör du något som tillhör dominans-paradigmets kärna: förhållningssättet till gränser!

    Och det gärna får vara lek, men inte ironi; gärna distans och humor, men under det något annat. Den allvarsamma leken.
    Instämmer till fullo!
  • Truth
    Dominant skrev 2012-08-16 22:54:35 följande:
    Personligen så tycker jag straff ska vara sådant personen inte direkt uppskattar, annars får de snarare omvänd inverkan på beteendet.
    Hur underkastar man sig frivilligt ett straff man inte uppskattar? Åtminstone på någon nivå...
    Jävligt speciell

  • Anonym (straffad)
    Truth skrev 2012-08-17 21:57:48 följande:
    Hur underkastar man sig frivilligt ett straff man inte uppskattar? Åtminstone på någon nivå...
    Jävligt speciell


    Det hela är nog egentligen ganska komplext. Om man bara ser själva straffet - smisket - isolerat så är ju just det inget man vill underkasta dig frivilligt. Det gör ju bara ont. Men grejen är (för mig iaf) att jag inte har något val. I vårt rollspel så är det min sambo som anser att jag behöver få något straff, han bestämmer vad, när, hur mycket, hur hårt. Där har jag ingenting att säga till om, kan inte hindra, inte stoppa. För mig är det den känslan, maktlösheten, som är grejen. O den kräver liksom något jag inte vill för att komma fram.
  • Truth
    Anonym (straffad) skrev 2012-08-17 22:32:08 följande:

    Det hela är nog egentligen ganska komplext. Om man bara ser själva straffet - smisket - isolerat så är ju just det inget man vill underkasta dig frivilligt. Det gör ju bara ont. Men grejen är (för mig iaf) att jag inte har något val. I vårt rollspel så är det min sambo som anser att jag behöver få något straff, han bestämmer vad, när, hur mycket, hur hårt. Där har jag ingenting att säga till om, kan inte hindra, inte stoppa. För mig är det den känslan, maktlösheten, som är grejen. O den kräver liksom något jag inte vill för att komma fram.

    Tack för ditt svar, men jag var egentligen intresserad av ett svar specifikt från "Dominant".


     


    I övrigt håller jag med dig.


    Jävligt speciell

  • Bedhead

    Jag kan av någon anledning inte citera, men du i inlägg nr 42, kan inte du beskriva exakt vilken sorts sex som är godkänt mellan två funktionella människor? Det vore underbart att höra.


    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
Svar på tråden Smisk