• Anonym (Smisk)

    Smisk

    Är jag ensam om att tända på att få smisk? Lite lagom men utan att få blåmärken.

  • Svar på tråden Smisk
  • Anonym

    Kul att läsa alla intressanta inlägg. Jag och min fru såg en intressant sida som handlar om smisk och fetisher. Den heter fetishforum.se
    Man kan även maila in bilder, köp och sälj mm.
    Lite få medlemmar just nu bara 

    // Sand 

  • eber4
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-22 00:11:44 följande:

    åh lite avundsjuk här. var länge sen jag blev smiskad på riktigt....
    inget som inte går att åtgärda
  • Anonym (straffad)
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-22 00:11:44 följande:
    åh lite avundsjuk här. var länge sen jag blev smiskad på riktigt.... Bra för dig!

    Jag tycks vara lyckligt lottad med en kille som ser till att jag får smisk lite då o då.
  • Anonym (Smisk)
    eber4 skrev 2012-08-30 09:11:54 följande:
    inget som inte går att åtgärda
    Haha du erbjuder dina tjänster? Solig
    Anonym (straffad) skrev 2012-08-30 10:29:51 följande:

    Jag tycks vara lyckligt lottad med en kille som ser till att jag får smisk lite då o då.
    Bra en sån kille ska jag också skaffa mig Skrattande

  • Anonym (straffad)
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-30 10:33:52 följande:
    Haha du erbjuder dina tjänster?
    Anonym (straffad) skrev 2012-08-30 10:29:51 följande:
    Jag tycks vara lyckligt lottad med en kille som ser till att jag får smisk lite då o då.
    Bra en sån kille ska jag också skaffa mig

    Mmm det är häftigt. Smisk handlar för mig mycket om det runtikring, att aldrig veta när det blir nästa gång. Att inte kunna påverka o inte ha något att säga till om. Att jag just fått smisk är inget som gör att det inte kan hända igen. Sedan brukar min kille också ofta säga i förväg när jag skall få lite hårdare smisk. Kanske ta fram lite redskap, kanske träna upp snärten mot någon kudde. Trigger oockså. Själva smisket är ju i sig ingen njutbar upplevelse det är ju känslan inför o under som r grejen, iaf för mig. Sedan är det ju en utmaning att klara smisket iofz.
  • eber4
    Anonym (Smisk) skrev 2012-08-30 10:33:52 följande:
    Haha du erbjuder dina tjänster? Solig
    Jag är ju inte anonym i alla fall
  • Anonym (Smisk)
    eber4 skrev 2012-08-30 11:41:22 följande:
    Jag är ju inte anonym i alla fall
    tack men nej tack. Vill ha det som en lek i en relation.
    johnjohn skrev 2012-08-30 23:18:55 följande:
    någon som vill bli smiskad??
    Ja vi är ganska många...

  • Anonym (straffad)

    Min kille skulle handla och ordna maten idag. När han kom hem och hade packat upp o skulle skala potatis så ropade han på mig att jag skulle komma, för han hade något att visa mig. Trodde att nu blir det en rejäl smiskomgång för det har han förvarnat om igår, men det var att de hade haft ingefära på extrapris så han hade passat på att köpa en rejäl bit, bara för att ha lite på lager o tyckte att jag skulle prova det nu en stund före middagen, som lite uppvärmning inför kvällssmisket. Så han skalade en bit och skar till så den blev lite lagom spetsig men avrundad i toppen o så fick jag dra ned brallan så han kunde sätta in den i rumpan. O skulle ha den till middagen var klar sa han. Aldrig fått testa förut, men fan vad det svider med ingefära i rumpan. 

     

  • VälforMulerad
    Anonym (straffad) skrev 2012-09-07 20:31:00 följande:
    Min kille skulle handla och ordna maten idag. När han kom hem och hade packat upp o skulle skala potatis så ropade han på mig att jag skulle komma, för han hade något att visa mig. Trodde att nu blir det en rejäl smiskomgång för det har han förvarnat om igår, men det var att de hade haft ingefära på extrapris så han hade passat på att köpa en rejäl bit, bara för att ha lite på lager o tyckte att jag skulle prova det nu en stund före middagen, som lite uppvärmning inför kvällssmisket. Så han skalade en bit och skar till så den blev lite lagom spetsig men avrundad i toppen o så fick jag dra ned brallan så han kunde sätta in den i rumpan. O skulle ha den till middagen var klar sa han. Aldrig fått testa förut, men fan vad det svider med ingefära i rumpan. 

     
    *ha ha*

    Du har säkert många talanger - men att spela tjej är inte en av demFlört
Svar på tråden Smisk