• Anonym (PW)

    Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?

    Både män och kvinnor får svara här som rubriken lyder. Själv är jag 1'91 och haft problem med män när det kommer till förhållande- vet inte vad det kan bero på, rädsla... oftast ger blick som om jag vore där för att ha ihjäl honom..:S. Är det okvinnligt att vara så här långt? Motivera ditt svar. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?
  • HotrodRed

    Jag själv är 184 stolta cm lång. Och jag har aldrig hört att det skulle vara något fel från karlar. Snarare att det är sexigt :)

  • puss

    Är man ett hot mot Nåns manlighet bara gör att man har fler antal centimeter är det inte mycket till manlighet.

  • Mr Espresso

    Jag tycker det är stiligt med långa kvinnor, och hade inte haft några bekymmer med att dejta någon i din längd. Är själv 184cm över havsytan!

  • Anonym (PW)
    puss skrev 2012-11-09 14:11:40 följande:
    Dassig manlighet då.
    puss skrev 2012-11-09 14:13:10 följande:
    Jag är 190 med klackar och jag är det kvinnligaste som finns.

    Små skitar till män är jag ändå inte intresserad av, och då menar jag inte centimeter.
    puss skrev 2012-11-09 14:10:32 följande:
    Åh Gud ja!!
    Kvinnor över 190 är sällsynta... vad glad jag blir av ditt sätt att uttrycka om självsäkerhet och passande till din underbara längd! ;)
    Binary skrev 2012-11-09 14:04:57 följande:
    Vad har längden med saken att göra? Funkar kroppen fysiskt. Fine. Längden på partners är inte intressant alls utan det är snarare vad som finns mellan öronen som spelar roll.. åtminstone för min del.

    Givetvis finns det fysiska turn-offs hos mig som hos många andra, men jag tycker att har man kommit så långt som en fundering att inleda ett sexuellt förhållande, så är dessa troligen redan överspelade för länge sedan.
    För en del spelar längden en stor roll, som jag vet att flesta kvinnor tycker inte att männen ska vara kortare än 170/165. Men jag förstår att en del tar inte längden varken som för eller nackdel. Resten håller jag med om. 


  • Anonym (kvinna)

    Jag är kvinna och 186cm.Lider mer av att jag har så stora fötter.
    Själv har jag svårt att attraheras av korta män.Föredrar långa och breda.

    Ofta försöker korta män som är undergivna stöta på mig.Något jag inte uppskattar!   

  • Mr Espresso
    Anonym (kvinna) skrev 2012-11-09 14:26:36 följande:
    Jag är kvinna och 186cm.Lider mer av att jag har så stora fötter.
    Själv har jag svårt att attraheras av korta män.Föredrar långa och breda.

    Ofta försöker korta män som är undergivna stöta på mig.Något jag inte uppskattar!   
    Vad är stora fötter i din värld?
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?