• Anonym (PW)

    Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?

    Både män och kvinnor får svara här som rubriken lyder. Själv är jag 1'91 och haft problem med män när det kommer till förhållande- vet inte vad det kan bero på, rädsla... oftast ger blick som om jag vore där för att ha ihjäl honom..:S. Är det okvinnligt att vara så här långt? Motivera ditt svar. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-09 14:04
    (lång) skulle det visst stå)

  • Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?
  • Anonym (Man 50+)

    Nu ska jag vara lite politiskt inkorrekt att säga att jag tycker kortare kvinnor är mer attraktiva i mina ögon. Inte så att jag känner mig hotad av en längre kvinna, men en liten nätt kvinna, gärna mellan 150 och 160, är det läckraste, tycker jag ( jag är 182).

    Visst kan kvinnor i alla längder vara snygga och sexiga, men jag känner mig mycket mer attraherad av kortare kvinnor.

    Jag har haft förhållande med kvinnor i min egen längd och då har jag tyckt att det har varit till nackdel i vissa sexställningar, t.ex. doggyn och skeden. En kortare och nättare kvinna är också lättare att "hantera" i sängen.

  • Dixit
    Anonym (Man 50+) skrev 2012-11-09 20:18:05 följande:
    Nu ska jag vara lite politiskt inkorrekt att säga att jag tycker kortare kvinnor är mer attraktiva i mina ögon. Inte så att jag känner mig hotad av en längre kvinna, men en liten nätt kvinna, gärna mellan 150 och 160, är det läckraste, tycker jag ( jag är 182).

    Visst kan kvinnor i alla längder vara snygga och sexiga, men jag känner mig mycket mer attraherad av kortare kvinnor.

    Jag har haft förhållande med kvinnor i min egen längd och då har jag tyckt att det har varit till nackdel i vissa sexställningar, t.ex. doggyn och skeden. En kortare och nättare kvinna är också lättare att "hantera" i sängen.
    Utveckla gärna det här med att lättare "hantera" i sängen.? Ser faktiskt inte problemet när det kommer till doggy och skeden...är benen fortfarande i vägen..
  • Anonym
    puss skrev 2012-11-09 20:10:39 följande:
    När jag är nere på knä spelar det inte så stor roll, säger maken.

    Blir ju bara lite fel, om ni då hamnar i läge för att kyssas
  • Anonym (Man 50+)
    Dixit skrev 2012-11-09 20:26:23 följande:
    Utveckla gärna det här med att lättare "hantera" i sängen.? Ser faktiskt inte problemet när det kommer till doggy och skeden...är benen fortfarande i vägen..
    *L* Tänkte väl det...

    Jo, har man upplevt skillnaden så begriper man. En längre, och därmed också tyngre, kvinna är inte lika lätt för mig att lyfta och hålla i olika ställningar. Är man ingen atlet så klarar man inte av vilka vikter som helst.

    I doggyn: Särskilt om kvinnan har långa lårben så blir det mer "meck" om jag måste ha kuddar under mina knän för att nå upp. Min favvo är att ha mina ben utanför hennes och hon håller ihop sina ben. Då blir det trångt och gôtt! *L*

    I skeden: Det säger ju sig självt att när mannen har "ytterkurvan" så måste han vara längre för att t.ex. nå upp till att kyssa henne i nacken under tiden.
  • Anonym (Man 50+)
    puss skrev 2012-11-09 20:27:39 följande:
    En bra kvinna ska man inte hantera.
    puss skrev 2012-11-09 20:28:11 följande:
    Tönt.

    Det beror ju på vad man tänder på. Om både jag och min kvinna tänder på att jag kan lyfta och vända på henne som jag vill, är vi töntiga då?
Svar på tråden Skulle du kunna tänka dig ha sex med en tjej på 1'90 m?