• telgebo

    Familjen Annorlunda

    Prattråd för oss som följer programmet Familjen Annorlunda på måndagar kl 20 i TV 4.

    Såg att det inte fanns nån tråd för oss så jag startar en nu.


    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Svar på tråden Familjen Annorlunda
  • Minimis


    enLitenEmma skrev 2013-01-31 08:14:40 följande:
    Nån vänlig själ mååååste lära Madde vad ordet "matnyttigt" betyder. Att missbruka ett ord så pass mycket utan att ens använda det rätt va lite jobbigt att se på

    Håller med! Jag satt verkligen och vred mig i soffan varje jäkla gång hon sa det!!!
  • Minimis
    Tinkka skrev 2013-01-31 09:08:12 följande:

    Jag har anmält ditt inlägg då du inte har någon som helst rätt att föra just SKVALLER vidare
    där det inte ligger någon sanning i det och du inte har någon som helst aning om vad som hänt
    och varför barnen bor hos pappan.

    Vill du veta hur det ligger till så vänd dig direkt till mig !

    Tina - 10 barnsmamman i Älvdalen 
  • Nex

    Gillar programmet men inte alla trista kommentarer här, det är verkliga människor med känslor ni pratar om! Ja, dom har valt att ställa upp i tv, men de har känslor ändå och de är människor, och alla gör bra och dåliga val...

  • zumba

    Mycket bra inlägg Tina :) Det är inte så smart att dra upp rykten här !

  • gerd123
    Nex skrev 2013-01-31 09:35:23 följande:
    Gillar programmet men inte alla trista kommentarer här, det är verkliga människor med känslor ni pratar om! Ja, dom har valt att ställa upp i tv, men de har känslor ändå och de är människor, och alla gör bra och dåliga val...
    Men de har väl möjlighet att anmäla inlägg? Man måste väl kunna diskutera programmet och familjerna? Ska man bara berömma och prata om det som är bra?. Det är väl bra att folk tittar på programmet. Vore det tre stycken "familjen präktig"  så skulle jag inte titta för då vore det astrist.
  • zumba

    Man behöver inte lägga ut inlägg som det om att Tina varit otrogen o liknande ! Det är förtal om det inte är sant o dessutom väldigt fult gjort !

  • MrsLondon
    Tinkka skrev 2013-01-31 09:08:12 följande:

    Jag har anmält ditt inlägg då du inte har någon som helst rätt att föra just SKVALLER vidare
    där det inte ligger någon sanning i det och du inte har någon som helst aning om vad som hänt
    och varför barnen bor hos pappan.

    Vill du veta hur det ligger till så vänd dig direkt till mig !

    Tina - 10 barnsmamman i Älvdalen 
    Tina-  Ni var helt klart bäst i Familjen Annorlunda.  Synd att ni inte är med längre. //Emma
  • Den vita staden
    Tinkka skrev 2013-01-31 09:08:12 följande:

    Jag har anmält ditt inlägg då du inte har någon som helst rätt att föra just SKVALLER vidare
    där det inte ligger någon sanning i det och du inte har någon som helst aning om vad som hänt
    och varför barnen bor hos pappan.

    Vill du veta hur det ligger till så vänd dig direkt till mig !

    Tina - 10 barnsmamman i Älvdalen 
    Bra att du säger ifrån!

    // Ytterligare en som tyckte ni var bäst .
    ‎Understanding is much deeper and valuable than Knowledge
  • gerd123
    zumba skrev 2013-01-31 10:02:35 följande:
    Man behöver inte lägga ut inlägg som det om att Tina varit otrogen o liknande ! Det är förtal om det inte är sant o dessutom väldigt fult gjort !

    Nu är ju inlägget anmält av den enda person som har anledning att ev ta illa vid sig!



     

  • gbgumman
    Nex skrev 2013-01-31 09:35:23 följande:
    Gillar programmet men inte alla trista kommentarer här, det är verkliga människor med känslor ni pratar om! Ja, dom har valt att ställa upp i tv, men de har känslor ändå och de är människor, och alla gör bra och dåliga val...

    Tycker också att det var gulliga familjer. Även om jag tycker personligen att det är lite väl många barn och att de har det lite väl rörigt och stökigt hemma så är det inget jag hackar ner på. Alla gör sina val och vi har valt olika.

    Men jag älskar familjerna ändå. Jag älskar att se att de känner sig lyckliga med sina val. Önskar att alla människor skulle känna sig så.
Svar på tråden Familjen Annorlunda