• jagärglad

    Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

    Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

    Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

    Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

    Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

    Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

  • Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • Göteborgsmamman

    Tack för du tog en titt! Vi har ingen aning men lovar meddela när bebis kommer! Säger huvudformen dig något från RUL jag la upp direkt efter?

  • jagärglad
    Göteborgsmamman skrev 2013-02-17 20:53:57 följande:
    Tack för du tog en titt! Vi har ingen aning men lovar meddela när bebis kommer! Säger huvudformen dig något från RUL jag la upp direkt efter?
    Japp flicka hela vägen! :) Halvmåne = tjej!
  • Ljung83

    Tack ändå! Jag gissar på pojke men många i min omgivning tror flicka. Skulle det hjälpa om du fick bild från Rulet?

  • Isabeella

    okej, dem sa att det var en flicka pga av 3 streck... Så är inställd på att det kommer ut en tjej iallafall :)

  • jagärglad
    Ljung83 skrev 2013-02-17 20:57:34 följande:
    Tack ändå! Jag gissar på pojke men många i min omgivning tror flicka. Skulle det hjälpa om du fick bild från Rulet?
    Jag är lite kluven, och var tvungen att kika igen! Lägg gärna upp rul-bilden!
  • jagärglad
    Isabeella skrev 2013-02-17 21:00:50 följande:
    okej, dem sa att det var en flicka pga av 3 streck... Så är inställd på att det kommer ut en tjej iallafall :)
    Det gör det säkert, men jag kunde bara utgå från sista bilden på huvudet, och jag har ingen aning om hur bebisen rör sig just när kortet tas utan får gissa på det som syns. Och då kan huvudet se tjockare/smalare ut än vad det egentligen är :) Grattis till flickan!
  • Ljung83

    Tycker det är en jättekul tråd du startat! Den första bilden är från ul vecka 9+1 sen är de andra bilderna från RUL vecka 18+0 . Tack för att du tar dig tid! Ber om ursäkt för storleken på bilderna. Vet inte hur jag gör dem mindre..




  • Palma


    Hej igen. Nu är det en vän till mig som också är väldigt nyfiken. Vill du kolla på hennes bild med blir vi jätteglada!
  • jagärglad
    Ljung83 skrev 2013-02-17 21:10:35 följande:
    Tycker det är en jättekul tråd du startat! Den första bilden är från ul vecka 9+1 sen är de andra bilderna från RUL vecka 18+0 . Tack för att du tar dig tid! Ber om ursäkt för storleken på bilderna. Vet inte hur jag gör dem mindre..

     


     


     


    Är den första vaginalt ul? Kan tyvärr inte utläsa dom andra :(

    Tack, tycker sånt här är kul jag också! Hade gärna jobbat med detta! 
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!