• jagärglad

    Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!

    Profilbilder där men ser hela bebisen :) 

    Jag är ingen expert men tycker sånt är kul :) 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:07
    Kan även gissa på skallen på bebisen, då vill jag ha en bra profilbild på huvudet bara :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-16 22:11
    Har du pott-bilder gissar jag gärna med! Men då vill jag ha dom efter vecka 14 plus!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-17 20:54
    Skriv gärna vilken vecka exakt du är i på kortet, iaf om det är taget i tidig graviditet. Efter vecka 15 är det inte så noga.

    Jag kan läsa av skallen i vilken vecka som helst, så det går bra att posta äldre bebisar också :) Och så bra bilder som möjligt på skallen i profil helst :)

    Ibland vill jag dubbelkolla så kan ändra mig, så kolla gärna en extra gång om jag skrivit två ggr till dig!

    Och en sista grej, har du bilder från vul eller ul i vecka 6-10 kan jag försöka göra en könsbestämmelse, teorin ska vara 97% men jag är inte så duktig på den och har just börjat läsa om den. Men jag gissar gärna!

  • Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
  • Zayco
    jagärglad skrev 2013-02-20 22:35:42 följande:
    Hmm, gissar tjej här, grattis! :)
    Tack Jag själv har ingen särskild känsla så vi utgår från din haha
  • sticksNstones
    Madde87 skrev 2013-02-20 19:47:23 följande:
    Varför gissar inte du kön om du är utbildad inom det? 
    Ser ingen mening i att gissa pa halvdana stillbilder fran nagons annans undersokning, som ofta inte ens tagna over omradet som ar intressant i den fragan.
  • bakeababy

    Ngn som vill gissa på mina bilder nr 204 :) Som sagt, den sista bilden ska man kunna se könet på enligt min BM. Runpan underifrån, benen ser man ej på bilden...

  • Madde87
    bakeababy skrev 2013-02-21 10:58:45 följande:
    Ngn som vill gissa på mina bilder nr 204 :) Som sagt, den sista bilden ska man kunna se könet på enligt min BM. Runpan underifrån, benen ser man ej på bilden...
    Jag kan inte så mycket om ultraljudsbilder, men skulle jag gissa på din bild så skulle jag gissa på flicka, det på grund utav bilden underifrån där jag tycker mig se tre streck. 
  • jagärglad
    malmo skrev 2013-02-19 18:12:49 följande:
    Här kommer en tydlig bild från 12+4. Jag vet vad det är

     


    En tjej!! :) Grattis :)
  • jagärglad
    bakeababy skrev 2013-02-19 18:26:18 följande:
    Hej! Vill du kolla nina bilder? Den i profil ör från ca v 15, den andra från rul v 18-19. Dwn senaste är på rumpan underifrån och man kan enligt BM se könet på den bilden :) vad tror du?:)
    Ser att bilderna är sneda, hoppas du ser ändå..
    Tack för hjälpen!

    (sorry för många inlägg, men provar nu från en dator).

     


     


    En tjej :) grattis!
  • jagärglad
    Sandraa L skrev 2013-02-19 14:28:02 följande:

     


    en till RUL bild :) 

    Och en tidigare VUL bild.

     



    Tror tjej, näpet huvud, grattis!
  • jagärglad
    Elmiina skrev 2013-02-19 14:06:10 följande:
    Du får gärna gissa på våran kub bild =) v.12+3.

     


     


    Den här är så svår, man ser vaken bebis eller huvud något bra, men säger ändå tjej här!
  • jagärglad
    Momtobee01 skrev 2013-02-19 14:22:10 följande:

     


     


     


    hejsan har du lust att gissa på min bebis i vecka 12?:) skickar även med en bild ifrån rul i vecka 19.. är nyfiken då jag själv inte vet vad det är :)
    Svårt, men jag gissar pojke, grattis :)
  • jagärglad
    mfe skrev 2013-02-20 22:39:39 följande:

     


    v13 (12+4)
    Kollade på den här igår i mobilen, och då tänkte jag direkt flicka. Men nu när jag skulle svara så tycker jag det ser ut som en lite hund :) hehe! Men jag säger flicka :) Grattis!
Svar på tråden Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!