• vårblommans

    Jag gissar kön från era tidiga ultraljud!

    Jag har nu gjort sååå mycket research om nub-theory och skull-theory och jag tycker det är så himla intressant och kul! Roligare blev det när jag gissade rätt kön genom nub-theory från min kompis ultraljud. 

    Nu vill jag gissa kön från era ultraljudsbilder ni fått på era KUB-ultraljud (eller ultraljud runt 12-13 veckor). 
    Så tydliga bilder som möjligt, helst i profil!

    Det är endast gissningar och jag utgår ifrån det jag lärt mig helt enkelt. Ni får också vara med och gissa, och senare skulle det vara kul om könet avslöjas så man får se om man gissade rätt!  

    Kör hårt!!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 17:00
    Med skull-theory spelar det ingen roll vilken vecka du är i, så då kan jag gissa vilken vecka som helst!

  • Svar på tråden Jag gissar kön från era tidiga ultraljud!
  • FruOMor

    Ja tror inte man ser nån nubb här men för er som tycker de är kul att gissa och kan gissa via huvudform får gärna gissa innan ja berättar.

    Min förra graviditet.

  • Maria222
    Lamita skrev 2014-03-14 09:20:36 följande:

    Någon som vill gissa innan jag berättar? :)  


    En pojke.
    joline11 skrev 2014-03-14 11:04:52 följande:
    Vad tror ni? Är tyvärr den enda bilden jag har.

    En flicka.
    FruOMor skrev 2014-03-14 12:32:15 följande:
    Ja tror inte man ser nån nubb här men för er som tycker de är kul att gissa och kan gissa via huvudform får gärna gissa innan ja berättar.
    Min förra graviditet.

    Svårt att se, men skulle gissa pojke.
  • Maria222

    Fruomor och lamita: ojdå, där var jag ute och cyklade ordentligt! :) tyckte inte att de var så runda i pannan som flickor "brukar" vara.

  • boornehav

    Någon lite påläst som vill gissa? Skrattande 


    V. 35 nu börjar närma sig.


Svar på tråden Jag gissar kön från era tidiga ultraljud!