• Snoddasen

    Har/siktar på BF dec/jan/feb. Malmö/Vellinge/Trelleborg

    Vore kul att lära känna lite folk! :) här är du lika välkommen om så väntar första barnet eller sjunde ;) Kanske kan vi planera in lite träffar och delar tankar runt en fika och skapa nya trevliga kontakter.

  • Svar på tråden Har/siktar på BF dec/jan/feb. Malmö/Vellinge/Trelleborg
  • sommarsol1

    Hej Maria, grattis till din andra graviditet. Detta är även min andra. Dock 12 år emellan. Hur gammal är din första?

  • hannis85

    Hej! grattis till era +. Får jag hoppa in i tråden. Bor i Malmö och har bf 20 december som det ser ut :) har en dotter på snart två år.

  • Bulanoch Smulan78

    Jag bor i malmö och väntar mitt andra barn i slutet på aug. Har en liten tjej på 2 år. Någon mer som bor här/närheten och vill ta en fika och tjöta någon dag?

  • Maria_mimmi

    Sju nästan 8 år mellan mina ????


    sommarsol1 skrev 2015-05-29 20:17:14 följande:

    Hej Maria, grattis till din andra graviditet. Detta är även min andra. Dock 12 år emellan. Hur gammal är din första?


  • Bulanoch Smulan78

    Tack och grattis du med:) [quote=75387366][quote-nick]sommarsol1 skrev 2015-06-04 18:10:49 följande:[/quåote-nick]Grattis till Hanna och Bulan :)[/quote]

  • hannis85

    Hur går det för alla? Har ni varit på UL? Vi väntar en liten pojke som såg ut att må prima där inne :)

  • SveNor

    Här är en till som bor i Trelleborg och väntar vårt andra barn med bf den 18/1, har en dotter på två år och 5 månader. Vore väldigt trevligt att träffa några fler blivande föräldrarGlad

  • esch
    SveNor skrev 2015-10-03 13:26:58 följande:

    Här är en till som bor i Trelleborg och väntar vårt andra barn med bf den 18/1, har en dotter på två år och 5 månader. Vore väldigt trevligt att träffa några fler blivande föräldrarGlad


    Va trevligt! Då är du lite längre än mig. Jag har bf runt 21e mars
  • hannis85

    Tråden verkar inte vara så aktiv längre men är nyfiken på hur det går för alla? Någon som har fått sin bebis redan? Mår ni bra?. Jag är i v 36 nu.

Svar på tråden Har/siktar på BF dec/jan/feb. Malmö/Vellinge/Trelleborg