• corran

    BIM Juli 2014

    Då kör vi igen, vi som har BIM i Juli 2014! Lycka till nu allihop, hoppas på plus! :)

  • Svar på tråden BIM Juli 2014
  • Annette79
    Annette79 skrev 2014-07-31 13:32:55 följande:
    Håller tummarna att det står gravid om ett par dagar, att det bara var lite för tidigt för det digitala...
    Såg nu att du gjort ett till som var positivt på em :))) Grattis!!!
  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-07-30 21:11:37 följande:
    Håller tummarna! :)

    Själv är man på BIM+4 idag. Ingen mens och inget plus..
    Hur går det för dig? Har du testat nåt mer? :)
  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-07-31 07:53:40 följande:
    Förstår verklig det! Vi har också försökt ett tag och jag har precis bokat tid hos privat gyn för att kolla upp hormonnivåer och dylikt för att börja nysta i ifall något kan vara fel. Inte minst är det skönt att få svart på vitt hur det ligger till. Håller tummarna för oss!
    Hur går det för dig Delinda? :)
  • Delinda
    Bebben84 skrev 2014-08-04 14:07:29 följande:
    Hur går det för dig Delinda? :)
    Mensen har kommit även denna gång.. Eftersom mina senaste cyklar varit runt 40 dagar och denna var 45 har jag nu varit hos doktorn. Har fått hormoner som förhoppningsvis skall hjälpa mig få bukt med menscykeln och därav även göra mig mer fertil. Misstänker att jag inte har ägglossning, men hormonerna skall förhoppningsvis hjälpa till att få igång det hela.

    Fick i veckan reda på att en av mina bästa vänner är gravid. Så glad för hennes skull men kan inte låta bli att bli ledsen över att det inte kan få bli min tur. Och igår när ytterligare en vän till min kille meddelade att även de skall få barn kunde jag inte låta bli att bryta ihop. Sa till min kille att om det nu visar sig att jag faktiskt inte kan få barn, får han hitta någon annan för jag vet hur gärna han verkligen vill ha barn. Då kramade han mig och sa "skulle vi mot all förmodan inte kunna få barn skiter vi i det och köper en massa hundar istället". <3
  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-08-04 17:29:39 följande:
    Mensen har kommit även denna gång.. Eftersom mina senaste cyklar varit runt 40 dagar och denna var 45 har jag nu varit hos doktorn. Har fått hormoner som förhoppningsvis skall hjälpa mig få bukt med menscykeln och därav även göra mig mer fertil. Misstänker att jag inte har ägglossning, men hormonerna skall förhoppningsvis hjälpa till att få igång det hela.

    Fick i veckan reda på att en av mina bästa vänner är gravid. Så glad för hennes skull men kan inte låta bli att bli ledsen över att det inte kan få bli min tur. Och igår när ytterligare en vän till min kille meddelade att även de skall få barn kunde jag inte låta bli att bryta ihop. Sa till min kille att om det nu visar sig att jag faktiskt inte kan få barn, får han hitta någon annan för jag vet hur gärna han verkligen vill ha barn. Då kramade han mig och sa "skulle vi mot all förmodan inte kunna få barn skiter vi i det och köper en massa hundar istället". <3
    Men vilken skit! :(. Ledsen för din skull :(.

    Jobbigt med så fruktansvärt lång cykel. Bra att du får hjälp!

    Själv ska jag till läkaren pga att jag inte får ÄL-sekret som man "ska" få :/.

    Förstår att det känns tungt att höra om andra :(. Jag har själv inte kommit till den punkten ännu men kan tänka mig att jag nog gör det om några månader. Hoppas att vi snart får vara dom som berättar om våra plus :)
  • Delinda
    Bebben84 skrev 2014-08-04 20:48:22 följande:
    Men vilken skit! :(. Ledsen för din skull :(.

    Jobbigt med så fruktansvärt lång cykel. Bra att du får hjälp!

    Själv ska jag till läkaren pga att jag inte får ÄL-sekret som man "ska" få :/.

    Förstår att det känns tungt att höra om andra :(. Jag har själv inte kommit till den punkten ännu men kan tänka mig att jag nog gör det om några månader. Hoppas att vi snart får vara dom som berättar om våra plus :)
    Jag har inte heller sån där ÄL-sekret som man "ska" få, så du får väldigt gärna uppdatera mig om vad de sa!

    Jag hoppas också det. Håller tummarna stenhårt för oss!
  • Bebben84
    Delinda skrev 2014-08-05 17:29:50 följande:
    Jag har inte heller sån där ÄL-sekret som man "ska" få, så du får väldigt gärna uppdatera mig om vad de sa!

    Jag hoppas också det. Håller tummarna stenhårt för oss!
    Absolut! Ska dit den 26/8. Beroende på vad som visas i undersökningen så blir det en utredning. Är ändå glad att dom redan tar emot mig trots bara 2 försök. Men dom kanske vet att utebliven ÄL-sekret betyder trubbel :(. Återstår att se! :)
Svar på tråden BIM Juli 2014