• johannessssss

    Johannes offciella gnäll-tråd.

    Istället för att starta 26226 trådar och blanda in mig i andra trådar så räcker det med denna. När jag är gnällsugen så kommer jag till denna tråden och gnäller.

    Så ni som är trötta på mitt gnäll kan ju igonera denna enda tråd.

    ni som vill snacka är välkommna, men ni som vill endast mobba kommer jag mobba sönder totalt tillbaka + anmäla er till mod.

    detta är min tråd.

  • Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.
  • johannessssss
    Pappa46Sthlm skrev 2014-07-10 13:49:24 följande:
    Vad är det för defekter? Vill du berätta?
    skrev ner en lista innan på min dator som jag sparade, var typ 200 st haha.

    men det största är att jag är smal, har jätteröda läppar, oskuld, okysst, plastiga stora ögonbryn, diverse funktionsnedsättningar, väldigt ful, liten kuk...etc

    klart ingen vill ha mig då..

    klart sånt här påverkar ens självkänsla..framförallt så mkt negativa sidor som jag har...man känner sig helt värdelös...för att jag är det...och folk säger det till mig.....måste ju betyda nåt.
  • Bunny on speed

    Vad du säger är att killar är desperata nog att sätta på vem som helst, medan tjejer har lite mer integritet.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-10 14:18:36 följande:
    skrev ner en lista innan på min dator som jag sparade, var typ 200 st haha.

    men det största är att jag är smal, har jätteröda läppar, oskuld, okysst, plastiga stora ögonbryn, diverse funktionsnedsättningar, väldigt ful, liten kuk...etc

    klart ingen vill ha mig då..

    klart sånt här påverkar ens självkänsla..framförallt så mkt negativa sidor som jag har...man känner sig helt värdelös...för att jag är det...och folk säger det till mig.....måste ju betyda nåt.
    Smal då får du träna och bygga muskler, tänk också på att du inte riskerar att bli lönnfet som 30-åring om du är smal.
    Jätteröda läppar tyder på god blodcirkulation och bra blodvärde.
    Ögonbryn kan även män plocka till den form man önskar.

    Det allra bästa är såklart att försöka få en god självkänsla, alla blir betydligt snyggare om de lär sig att tycka om sig själva, dessutom borde du ha rätt till någon form av hjälp från vården för att lära dig att tänka på dig själv på ett anant sätt.
  • johannessssss
    Bunny on speed skrev 2014-07-10 14:24:36 följande:

    Vad du säger är att killar är desperata nog att sätta på vem som helst, medan tjejer har lite mer integritet.


    ja
  • johannessssss
    Anonym (anonym) skrev 2014-07-10 14:25:18 följande:
    Smal då får du träna och bygga muskler, tänk också på att du inte riskerar att bli lönnfet som 30-åring om du är smal.
    Jätteröda läppar tyder på god blodcirkulation och bra blodvärde.
    Ögonbryn kan även män plocka till den form man önskar.

    Det allra bästa är såklart att försöka få en god självkänsla, alla blir betydligt snyggare om de lär sig att tycka om sig själva, dessutom borde du ha rätt till någon form av hjälp från vården för att lära dig att tänka på dig själv på ett anant sätt.
    min smalhet är enorm, kommer ej hjälpa.

    hahahhaah god blodvärde osv,,,mannen tjejer bryr sig  inte. dom ser det som att jag är en fjolla som bär läppstift och det är avtändande.

    det är komplicerat att plocka ögonbyn, min ögonbrynsväxt är tjock och det ser patetiskt ut även när man plockar, + folk kommer se att man plockat o tycka man är en fjolla.

    att ha god självkänsla är en förbannad myt. det kommer inte ge mig en flickvän. det räcker inte med EN sak. man måste ha flera saker.
  • cirkusmusen
    johannessssss skrev 2014-07-10 14:18:36 följande:
    skrev ner en lista innan på min dator som jag sparade, var typ 200 st haha.

    men det största är att jag är smal, har jätteröda läppar, oskuld, okysst, plastiga stora ögonbryn, diverse funktionsnedsättningar, väldigt ful, liten kuk...etc

    klart ingen vill ha mig då..

    klart sånt här påverkar ens självkänsla..framförallt så mkt negativa sidor som jag har...man känner sig helt värdelös...för att jag är det...och folk säger det till mig.....måste ju betyda nåt.
    Men alltså, såna där defekter har ju alla.

    Jag har en ful stor näsa, 
    min hy är grönaktig
    mitt hår är sjukt dålig kvalité på
    Mina läppar är tunna och torra
    mina naglar är sköra
    jag är alldeles för kort
    mina armar är så sjukt håriga så jag ser ut som en gorilla
    Jag har en antydan till mustasch som jag får plocka med pincett
    Jag har hår på tårna och på alla andra ställen som man inte ska ha
    Mina inre blygdläppar hänger ut
    Jag är känslosam, gråter för allt, blir arg för inget.
    Min panna är för kort
    Mitt ansikte för runt
    Min rumpa är liten
    Jag har eksem och utslag lite varmsom på hela kroppen

    Ja, jag kan ju fortsätta att skriva i evigheter... det jag ville komma fram till är att även fast jag har dess "defekter" så ser jag bra ut ändå. Inte som en supermodell men ändå vacker.
  • johannessssss
    cirkusmusen skrev 2014-07-10 15:13:27 följande:
    Men alltså, såna där defekter har ju alla.

    Jag har en ful stor näsa, 
    min hy är grönaktig
    mitt hår är sjukt dålig kvalité på
    Mina läppar är tunna och torra
    mina naglar är sköra
    jag är alldeles för kort
    mina armar är så sjukt håriga så jag ser ut som en gorilla
    Jag har en antydan till mustasch som jag får plocka med pincett
    Jag har hår på tårna och på alla andra ställen som man inte ska ha
    Mina inre blygdläppar hänger ut
    Jag är känslosam, gråter för allt, blir arg för inget.
    Min panna är för kort
    Mitt ansikte för runt
    Min rumpa är liten
    Jag har eksem och utslag lite varmsom på hela kroppen

    Ja, jag kan ju fortsätta att skriva i evigheter... det jag ville komma fram till är att även fast jag har dess "defekter" så ser jag bra ut ändå. Inte som en supermodell men ändå vacker.
    eh nej, dina defekter är helt normala. ,mina är äckliga, ovanliga o SYNS.

    jag kommer aldrig få ett ligg eller flickvän pga mina defekter. ingen tjej i hela världen finner mig attraktiv och kommer aldrig göra oavsett vad jag gör.
  • Anonym (Pic)
    johannessssss skrev 2014-07-10 15:33:49 följande:

    eh nej, dina defekter är helt normala. ,mina är äckliga, ovanliga o SYNS.

    jag kommer aldrig få ett ligg eller flickvän pga mina defekter. ingen tjej i hela världen finner mig attraktiv och kommer aldrig göra oavsett vad jag gör.


    Du kommer aldrig få ligga för att du har bestämt dig för att allt med dig är usch, fy och bläh!
  • Anonym (.:.)
    johannessssss skrev 2014-07-10 15:09:10 följande:
    min smalhet är enorm, kommer ej hjälpa.
    Det kan du rimligen inte veta förrän du tränat några år och sett resultatet. Ta reda på hur man går till väga för att få optimal effekt och följ sedan disciplinerat dessa instruktoner. Först därefter kan du säga om de hjälper eller inte.
    hahahhaah god blodvärde osv,,,mannen tjejer bryr sig  inte. dom ser det som att jag är en fjolla som bär läppstift och det är avtändande.
    Men om de redan tror du bär läppstift så gör det ju ingen skillnad om du börjar använda läppstift. Välj ett läppstift med en färg som färgar läpparna blekare.
    det är komplicerat att plocka ögonbyn, min ögonbrynsväxt är tjock och det ser patetiskt ut även när man plockar, + folk kommer se att man plockat o tycka man är en fjolla.
    Testa att ansa ögonbrynen med t.ex. en nagelsax då. Mycket enklare.
    att ha god självkänsla är en förbannad myt. det kommer inte ge mig en flickvän. det räcker inte med EN sak. man måste ha flera saker.
    Sök på forumet! Tjejer säger om och om igen hur viktig självkänsla är och hur de föraktar och dissar män utan självkänsla. Varför det är så vete gudarna, det bara ÄR så. Prova att lägga fokus där och ta de andra sakerna efter hand. Leta upp ngn bok i ämnet.
  • johannessssss
    Anonym (Pic) skrev 2014-07-10 15:37:05 följande:
    Du kommer aldrig få ligga för att du har bestämt dig för att allt med dig är usch, fy och bläh!
    det är inte jag som bestämdt det, det var mitt dna + andra människors åsikter om mig.

    jag tackar gud för att jag vet att jag är äcklig. annars hade jag varit ett skrattobjekt som folk hade startat trådar om på flashback och facebok och skrattat åt mig. "monstret från skåne".

    jag hör hemma i total isolering pga mitt utseende och uddighet.
Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.