• johannessssss

    Johannes offciella gnäll-tråd.

    Istället för att starta 26226 trådar och blanda in mig i andra trådar så räcker det med denna. När jag är gnällsugen så kommer jag till denna tråden och gnäller.

    Så ni som är trötta på mitt gnäll kan ju igonera denna enda tråd.

    ni som vill snacka är välkommna, men ni som vill endast mobba kommer jag mobba sönder totalt tillbaka + anmäla er till mod.

    detta är min tråd.

  • Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.
  • johannessssss
    LunaLovegood skrev 2014-07-19 13:25:03 följande:

    Men du är lika tråkig och otrevlig att prata med som vanligt.


    tack, snällt skrivit! fattar inte varför folk alltid är så elaka mot mig. även när jag hotar med självmord så kallar ni mig tråkig och otrevlig.

    vad ska jag göra för att ni ska behandla mig med respekt? var har jag retat dig? du är en bra människa säkert, men mot mig är det ok att retas?


  • johannessssss
    Anonym (anonym) skrev 2014-07-19 13:27:26 följande:
    Det är du som säger att du är värdelös, det är du som säger att kvinnor inte vill ha en oskuld, det är du som säger att människor mobbar dig, det är du som säger att tjejer inte är intresserade samtidigt säger du att du aldrig pratat med någon tjej.
    Om du aldrig pratar med tjejer så kan de inte nobba dig.
    ovanför skrev nån att jag var tråkig. trots att jag hotar med självmord. folk hatar mig.  många personangrepp senaste dygnet mot mig.

    jag kalalr mig värdelös för att folk säger att jag är det, så jag lyssnar på ER och tycker ni har rätt.

    det är en del av mobbning.
  • johannessssss
    LunaLovegood skrev 2014-07-19 13:22:57 följande:
    Du säger att du är snäll... det upplever inte jag.
    Jag är lite av en HP-nörd och tycker Rupert är snyggast och charmigast av skådisarna. Vill du inte tro mig är det upp till dig.
    Jag hann aldrig se din bild själv.

    Och jodå, jag talar om ibland att en kändis är snygg irl. Det har nog alla människor sagt om någon kändis någon gång i sina liv.... 
    jag har aldrig gjort o sagt något elakt irl. på internet är jag elak mot folk som är elaka mot mig men jag ber alltid om ursäkt men jag får aldrig någon ursäkt tillbaka, istället får jag höra att jag är värdelös och tråkig, som du skrev. du viill att jag ska dö, för jag tar sjmord snart om du,ni inte börjar bli snälla mot mig. det är inte ok att mobba någon som har flera funtionsnedsättningar.

    på vilket sätt uppleverar du det inte? du kallar mig tråkig och otrevlig, vad snällt av dig. varför är jag tråkig och värdelös, snälla säg :(


  • Anonym (anonym)
    johannessssss skrev 2014-07-19 13:31:52 följande:
    ovanför skrev nån att jag var tråkig. trots att jag hotar med självmord. folk hatar mig.  många personangrepp senaste dygnet mot mig.

    jag kalalr mig värdelös för att folk säger att jag är det, så jag lyssnar på ER och tycker ni har rätt.

    det är en del av mobbning.
    DU säger att du är värdelös ingen på nätet kan veta mer än vad du själv säger om dig själv.
    Lämpligtvis börjar du prata med människor i verkliga livet i sammanhang som är naturliga utan att ha förutfattade meningar en del kommer att uppskatta dig en del inte precis som det är för alla andra. Få människor är naturligt bekväma med alla och kan passa in i alla sammanhang.
  • johannessssss
    Anonym (anonym) skrev 2014-07-19 13:37:32 följande:
    DU säger att du är värdelös ingen på nätet kan veta mer än vad du själv säger om dig själv.
    Lämpligtvis börjar du prata med människor i verkliga livet i sammanhang som är naturliga utan att ha förutfattade meningar en del kommer att uppskatta dig en del inte precis som det är för alla andra. Få människor är naturligt bekväma med alla och kan passa in i alla sammanhang.
    fast jag har ju skrivit att jag är oskuld och ful? så då väljer folk att vända det emot mig för att trycka ned mig.

    sen så påstår folk att jag är tråkig också på sättet jag skriver.

    så folk använder mig som en boxningssäck. jag tar bara emot och emot, men gör aldrig något själv. jag är så himla snäll.
  • Ronga

    Folk säger att du liknar Rupert Grint.....det är väl inte farligt, utan tvärtom?
    Då är det bara att finslipa på självförtroendet och gå ut och ragga brudar Cool


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Bunny on speed

    Vad sägs om att ta forumpaus?

    Du är fantastiskt otrevlig, både mot specifika personer och mot kvinnor i allmänhet, och då är det svårt att bita ihop.

    Minns du hur du var mot mig inatt?


    Bunnies, it must be bunnies!
  • LunaLovegood
    johannessssss skrev 2014-07-19 13:33:55 följande:
    jag har aldrig gjort o sagt något elakt irl. på internet är jag elak mot folk som är elaka mot mig men jag ber alltid om ursäkt men jag får aldrig någon ursäkt tillbaka, istället får jag höra att jag är värdelös och tråkig, som du skrev. du viill att jag ska dö, för jag tar sjmord snart om du,ni inte börjar bli snälla mot mig. det är inte ok att mobba någon som har flera funtionsnedsättningar.

    på vilket sätt uppleverar du det inte? du kallar mig tråkig och otrevlig, vad snällt av dig. varför är jag tråkig och värdelös, snälla säg :(
    Jag har skrivit med dig många gånger (fast då har jag varit anonym) och du har varit taskig alla gånger. Det är därför jag blir irriterad på dig och tycker att du är hopplös att prata med. Mig har du aldrig bett om ursäkt.

    Jag tycker iaf Rupert Grint är snygg, det var allt jag sade och då anklagade du mig för att mobba dig. Jag känner att jag kan ju inte säga någonting till dig utan att du ska säga något negativt tillbaka!

    För att få respekt ska du behandla andra med respekt.
  • Unis
    johannessssss skrev 2014-07-19 13:33:55 följande:
    jag har aldrig gjort o sagt något elakt irl. på internet är jag elak mot folk som är elaka mot mig men jag ber alltid om ursäkt men jag får aldrig någon ursäkt tillbaka,

    Nu får du nog rannsaka dig själv en stund. Jag har skrivit inlägg till dig, vänliga sådana och har fått rätt så elaka svar från dig. Det var inte i den här ts utan i en annan du har här.

    Jag frågade varför du svarade så elakt som du gjorde men jag fick inget svar eller en ursäkt. Hur kommer det sig om du säger att du gör det när det inte är sant...?
Svar på tråden Johannes offciella gnäll-tråd.