• Anonym (Sperm)

    Brun sperma

    Jag brukar inte onanera speciellt ofta, men nu när sommaren är här med värme osv blir jag lite mer sugen så nu har det blivit lite egen tillfredställelse ett par dagar. Det har bara blivit en gång per dag men i tre dagar i rad.

    Grejen är den att min utlösning har varit brun!
    Jag har inte ont eller mår dåligt men färgen oroar mig.
    Annars brukar den vara lite gråvattnig och inte sockervit som i bla porrfilm, men det är väl normalt antar jag.
    Frågan nu är vad som är fel? Någon som haft nåt liknande eller vet vad det är som händer.

    Dessutom fick jag en avsugning för ett par dagar sen, innan jag visste att det var brunt. Hon sög riktigt trevligt och svalde allt därefter. Nu efteråt känns det lite äckligt om det varit fel på min sperma, men hon sa inte att smaken var konstig eller nåt.

    Någon kille, eller tjej som har erfarenhet av nåt sånt här?
    Vore tacksam för svar.
    Ha en fortsatt trevlig sommardag!

  • Svar på tråden Brun sperma
  • Anonym (m)

    Var träffar du dessa bra kvinnor som suger bra och sväljer, de verkar vara utrotningshotade här i Sverige.

  • Anonym (M)

    Säkert så att det är lite blod i sperman som missfärgar den. (Inget farligt.) Låt den vila några dagar och testa igen.

  • Anonym (Sperm)
    Anonym (m) skrev 2014-07-11 11:50:00 följande:

    Var träffar du dessa bra kvinnor som suger bra och sväljer, de verkar vara utrotningshotade här i Sverige.


    Det har aldrig varit något problem för mig. Jag ger dom njutning så ger dom mig samma sak. Inget konstigt alls :)
    Anonym (M) skrev 2014-07-11 12:02:15 följande:

    Säkert så att det är lite blod i sperman som missfärgar den. (Inget farligt.) Låt den vila några dagar och testa igen.


    Så kan det ju vara. Frågan är bara varför? Jag är lite mild hypokondriker och oroar mig kanske i onödan. Men hade jag slagit i pungen eller nåt, eller känt ömhet osv hade jag mer förstått om det blivit missfärgat.

  • Anonym (M)
    Anonym (Sperm) skrev 2014-07-11 12:28:31 följande:

    Det har aldrig varit något problem för mig. Jag ger dom njutning så ger dom mig samma sak. Inget konstigt alls :)Så kan det ju vara. Frågan är bara varför? Jag är lite mild hypokondriker och oroar mig kanske i onödan. Men hade jag slagit i pungen eller nåt, eller känt ömhet osv hade jag mer förstått om det blivit missfärgat.


    Min kille har blött nån gång från slemhinnorna av "överansträngning". Han fick lite smått panik o gick till läkaren men det var inget. Speciellt om det var brunt för då är det levrat och ingen pågående blödning. Man har ju sååå mycket kärl där och överanstränger man så kan de spricka.
  • Anonym (Sperm)
    Anonym (M) skrev 2014-07-11 12:47:59 följande:
    Min kille har blött nån gång från slemhinnorna av "överansträngning". Han fick lite smått panik o gick till läkaren men det var inget. Speciellt om det var brunt för då är det levrat och ingen pågående blödning. Man har ju sååå mycket kärl där och överanstränger man så kan de spricka.
    Jo så kan det vara. Men att bara dra lite i snorren överanstränger inte så mycket :)
    Är inget konstigt när ja kissar så det kommer ju från pungen.
    Men men. Jag får vänta några dagar och se.
    Tack för dina svar!
  • Anonym (Sperm)
    Grevett skrev 2014-07-11 13:08:56 följande:

    Väldigt skumt, det är väl bara att vänta några dar och låta ditt system bli "rent" igen.


    Får hoppas att det sköter sig självt. Man blir ju lite orolig.
  • Anonym (?)

    För att vara på den säkra sidan så rekommenderar jag dig att du går och testa dig så att se att du inte har någon könssjukdom som orsakar det bruna

  • Anonym (Sperm)
    Anonym (?) skrev 2014-07-11 15:17:36 följande:

    För att vara på den säkra sidan så rekommenderar jag dig att du går och testa dig så att se att du inte har någon könssjukdom som orsakar det bruna


    Väntar några dagar och ser om det byter färg :) Vem vet vilken kulör det kan bli nästa gång :)
  • Anonym (Sperm)

    Nu var det dags igen, att ha en lite avslappnad stund för sig själv (händer som sagt inte ofta). Lite mer än 2 veckor sedan och nu hoppas man ju att det bruna försvunnit.
    Sprut, allt ser bra ut till en början... men på slutet är det lika brunt som det var förra gången.
    Nu börjar man ju bli lite skraj faktiskt. Uh... vill inte till läkare, och vill definitivt inte att dom ska pilla mig i rumpan för att kolla prostata osv.
    Hittar inga bra sidor i ämnet när ja googlar, mer än att det är normalt och går över. Mitt verkar inte försvinna.
    Eller tömmer jag lite för sällan kanske?
    De är ju inte färskt blod utan gammalt brunt. Gör inte ont. Kissar normalt osv.
    Någon som har nåt lugnande att säga? Vet att ja borde kontakta läkare men... jaja nu har ja skrivit av mig lite i alla fall.

Svar på tråden Brun sperma