• Anonym (Tjockisen)

    Finns d några dejtsidor för oss tjockisar?

    Det verkar va ganska kört för oss tjockisar. Hade en dejt förra veckan o är ganska säker på att d var för att jag är fet som han inte hört av sig :(
    Men några borde väl gilla oss oxå?
    Fast jag börjar tvivla. Har ju varit ensam i 10 år nu :o

  • Svar på tråden Finns d några dejtsidor för oss tjockisar?
  • Nayaa

    Det finns mängder av män som föredrar tjockisar. Visste han innan att du var tjock?

  • Anonym (Tjockisen)

    Nä, alltså jag e inte jättetjock.

    Hade fyllt i alternativet "några kg för mycket" men är rädd för att det är några mer :o

  • Nayaa

    Det är väl bara att vara ärlig med hur du ser ut, ingen tjänar ju något på att du träffas män som föredrar jättesmala tjejer.

  • pluvdo

    Känns som att sidor som riktat sig specifikt till en viss kroppstyp och så nog mest drar till sig dem som är ute efter ligg. Inte sådana som är ute efter något mer seriöst.

    Om du nu tror att han ogillade dig på grund av din vikt så får du väl fortsättningsvis skicka bild på dig innan du träffar någon.

  • Larssakvänum

    Det är nog bättre att vara ärlig, det är det jag värdesätter mest hos en kvinna inte storleken,Bättre o satsa på dom etablerade dejting sidorna o va dej själv! jag är knappast trådsmal själv !

  • Anonym (Tjockisen)

    Jag hade en ansiktsbild men d kanske inte säger så mycket :o

    Men om man skriver på en vanlig sida hur skriver man det?

    Tjock, trevlig kvinna söker.... :)

  • Anonym (HP)

    Jag är med på happy Pancake och där finns alt, smal, normal, vältränad, något rund och rund. Då måste ju rund vara tjock? Jag har kryssat i något rund. Väger runt 77 kg , 164 cm. Folk säger att jag tror att jag är större än vad jag tror, men då har dom inte sett mej näck;)) Jo visst TS, finns dom som gillar mjuka tjejer oxå:)

  • pluvdo
    Anonym (hm) skrev 2014-07-25 20:09:36 följande:

    mulligt.se

    finns väl? minns inte adressen.


    Jag var medlem där för några år sedan och fick snabbt intrycket av att de flesta där bara sökte ligg.
Svar på tråden Finns d några dejtsidor för oss tjockisar?