• Svar på tråden Bild-tråd för Vi med bf april 2015
  • Malinbarre
    Sepril skrev 2014-08-07 09:18:49 följande:

    Jag borde inte köpa kläder än men det är jääääättesvårt att låta bli :) Denna är på rea på babyshop.


    Gud vilken söt!!
  • JhjärtaK
    Lillalivetimagen skrev 2014-08-07 07:56:41 följande:
    Cb digitaltestet togs i tisdags mitt på dagen BIM-4 och är i vecka 4 (3+3) enligt senaste mens.

    Men hur kan digitala visa 2-3???

    phpyZ61t857049.jpg
    Antingen så var ÄL tidigare än du tror eller så bor det fler i din mage än en
  • JhjärtaK

    Sepril: sååå söta men tänk på att man helst vill undvika att ha kläder som man måste dra över deras huvuden de första månaderna innan de kan hålla nacken riktigt stadigt. Omlottbodies is the shit!

  • Lillalivetimagen
    JhjärtaK skrev 2014-08-07 15:17:14 följande:

    Antingen så var ÄL tidigare än du tror eller så bor det fler i din mage än en


    Vore ju inte helt omöjligt med tanke på att jag känner alla symtom så himla tydligt redan nu ;)
  • kiwifågel
    Malinbarre skrev 2014-08-05 13:11:23 följande:

    Jag ska åka och köpa det allra första till bebis idag! Jag vet att det är tidigt, men om det går åt helvete så får den stanna till nästa omgång :) (bild lånad av Google.se)


    Vi vill också ha en takvagga, vars får man tag på just denna? 
  • 75a väntar 2a barnet
    kiwifågel skrev 2014-08-07 21:47:17 följande:
    Vi vill också ha en takvagga, vars får man tag på just denna? 
    Jag fick min av mannens kollega som present på lillan var nyfödd, men jag vet den köptes i Lund på  klotetlund.se/
    75:a goes 2barns mamma
  • Sepril
    JhjärtaK skrev 2014-08-07 15:19:16 följande:

    Sepril: sååå söta men tänk på att man helst vill undvika att ha kläder som man måste dra över deras huvuden de första månaderna innan de kan hålla nacken riktigt stadigt. Omlottbodies is the shit!


    Det är nog ingen fara ska du se, eftersom dessa omlottkragar brukar vara väldigt vida. Men tack för ditt råd och din omtanke :) 
Svar på tråden Bild-tråd för Vi med bf april 2015