• carina1962

    We keep it safe.c

    Hej!
    Har i dagarna upptäckt att det varje månad sedan i mitten av maj har dragits 299:- från mitt konto. På utdraget står det "we keep it safe.c", jag har ingen aning om vad detta är. Har googlat på det för att få fram ett telefonnummer utan att lyckas. Är det någon som vet hur man kommer i kontakt med "företaget"?

  • Svar på tråden We keep it safe.c
  • Anonym (M)

    Kolla med din bank, de kan ju även stoppa betalningen.

  • christel74

    Hej, läste ditt dilemma.

    Har också råkat ut för dom.

    Har gjort en polis anmälan för kortbedrägeri.

    Har man inte skrivit på någon avtal där det står att du tillåter dom ta pengar från ditt konto via ditt kort så är det bedrägeri dom har gjort.

    Dom har dragit tre gånger från mig och ska nu göra en reklamation på banken.

    kontakta din bank få kortet spärrat så får du ett nytt och polis anmäl dom.

    desto mer folk anmäler den oseriössa luraren så kanske dom får sitt straff.

    apropå jag kollade runt om tel nr hittade provade ringa första gången telefonsvarare med en engelsktalande kvinna, andra gången svarade kvinnan och då ringde jag vid halv två.

    Nummret är 0840839723.

    kommer att ge denna info också till polisen.

    Destumer dom vet destumer finns kanske någon chans att få slut på dessa lurendrejjare.

  • Lena magnusson

    Hej, jag blir förvånande att dem drag min konto pengarna idag och jag känns mig lura och vad dem använda tills min pengarna för .. jag blir arg o lesden . Jag ska spärra min konto imorgon. Inte så kul...

Svar på tråden We keep it safe.c