• Anonym (Mamma)

    Bevittnade min sons sex...

    Nej fy...nu har jag som mamma fått bevittna något fruktansvärt. Eftersom att jag är anonym då kan jg skriva detta. Min son är homosexuell och har en kille. De var uppe på rummet och jag skulle in till dem en stund och servera lite kaffe osv. Jag kommer in och ser att min son slickar på hans pojkväns rumpa...en sexakt med andra ord. De är fortfarande där uppe och skäms troligtvis jättemycket. Det gör jag också. Jag borde inte klivit in så spontant. Snälla vad ska jag göra? Jag skäms!!

  • Svar på tråden Bevittnade min sons sex...
  • Anonym (sss)

    Åh vad du går igång på det här ts? Eller hur.

  • Vickan I

    Hade det känts bättre om han slickat en flicka i röven eftersom du poängterar att din son är homosexuell i ts? Har ni måhända svans också? Om inte så be om ursäkt.

  • Anonym (sss)
    Vickan I skrev 2014-08-20 20:32:13 följande:

    Hade det känts bättre om han slickat en flicka i röven eftersom du poängterar att din son är homosexuell i ts? Har ni måhända svans också? Om inte så be om ursäkt.


    Fast ts är inget troll, troll är något helt annat.
    Ts är en runkpelle som vill höra saker om hur mammor kommer på sina söner med att ha sex.
  • Whitetrash86

    Eftersom jag aldrig skulle få för mig att bara kliva in i mina barns rum, så kan jag inte säga annat än att man får helt enkelt be om ursäkt och lova att det aldrig kommer hända igen.
    Sen finns det inget att skämmas för. Sex är sex och fullständigt naturligt.

  • Anonym (gay is the way)

    Fråga dom om du ska servera vaselinet varmt eller kallt

  • carolina03

    Håller med tidigare talare.
    Gå upp o knacka på med det samma o be om ursäkt. Dom ska inte behöva skämmas hemma där de ska känna sig trygga.
    Det är naturligt att ha sex.
    Det är fint att din pojk hittat kärlek !!

  • Anonym (jj)

    Knacka nästa gång och vänta på svar! I nuläget: be.din son om ursäkt!

  • Anonym (Gäsp!)

    Hur många gånger i raden är det nu som du skapar EXAKT den här tråden? 
    Och VARJE gång har det hänt "alldeles nyss"!


    Ge dig! 

Svar på tråden Bevittnade min sons sex...