• Svar på tråden Funderar på en såndan här!!!!!
  • Anders 386

    Om det är en We-vibe så kolla i trådarna här på FL.
    Vissa tycker dom är jättebra, vissa sådär, men jag och många andra tycker den är kass och helt bortkastade pengar. Så om du handlar var beredd på att det kan vara bortkastade pengar. Den enda sexpryl som folk verkar vara nöjda med till 100% är en stor massageapparat, typ "Magic-Wand". Annars är det delade meningar om det mesta..  

  • Anders 386

    Den enda sexleksak som jag tror att jag aldrig läst något negativt om är nog en Magic Wand, annars råder det ganska delade meningar om dom flesta leksaker. Själv har jag gått på några nitar, tex We-vibe o LELOS kukring.

    (En vanlig dildo motsvarar väl iofs förväntningarna, den är så okomplicerad)

  • Anonym (We-vibelover :))

    Jag hade väl kanske rekommenderat we-vibes nyare modeller antingen we-vibe 4 eller we-vibe 4plus efter som de sitter mycket skönare. Jag är en av de som älskar we-vibe hade trean vilken jag ioförsig inte tyckte var jättebekväm för den tog mycket plats. Men 4an vara suverän! Att svara på denna tråden fick mig precis att fundera på om jag ska springa ner till MoreThanLove och köpa we-vibe 4plus som ska ha starkare vibrationer och som ska gå att styra från telefonen utan att man behöver vara i samma världsdel. Det låter ju hur häftigt som helst! :)

  • Anders 386
    Anonym (We-vibelover :)) skrev 2014-09-12 14:41:25 följande:

    Jag hade väl kanske rekommenderat we-vibes nyare modeller antingen we-vibe 4 eller we-vibe 4plus efter som de sitter mycket skönare. Jag är en av de som älskar we-vibe hade trean vilken jag ioförsig inte tyckte var jättebekväm för den tog mycket plats. Men 4an vara suverän! Att svara på denna tråden fick mig precis att fundera på om jag ska springa ner till MoreThanLove och köpa we-vibe 4plus som ska ha starkare vibrationer och som ska gå att styra från telefonen utan att man behöver vara i samma världsdel. Det låter ju hur häftigt som helst! :)


    Säljer du dom? Det osar reklam om det här inlägget...Skrattande
  • Anonym (We-vibelover :))
    Anders 386 skrev 2014-09-12 14:50:00 följande:
    Säljer du dom? Det osar reklam om det här inlägget...Skrattande
    Nä jag säljer de inte, däremot bor jag precis vid butiken så jag är vääääääl informerad stammis kan man väl säga. Och jag ville tipsa om en modell som är förbättrad.. Varför köpa en äldre variant när det finns en uppdaterad som ska fungera bättre? Och då tänkte jag att det var bättre att skriva lite varför jag tyckte den var bättre eftersom TS frågade om erfarenhet och tips. Men ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag nämnde butikens namn det föll naturligt när jag skrev. :)
  • Anonym (Martin)

    Vore grymt kul att testa den nya modellen som man kan styra över nätet. Hade gärna styrt frugan ute på krogen en kväll..  :)

    Någon som köpt och testat? 1000-lappen kan det ju vara värt om det fungerar riktigt bra..

    We-Vibe 4 Plus - 999kr

  • HasseA
    Anonym (Martin) skrev 2014-09-18 21:00:45 följande:

    Vore grymt kul att testa den nya modellen som man kan styra över nätet. Hade gärna styrt frugan ute på krogen en kväll..  :)

    Någon som köpt och testat? 1000-lappen kan det ju vara värt om det fungerar riktigt bra..

    We-Vibe 4 Plus - 999kr


    Det här med fjärrstyrda saker, och att ha vibratorer på eller i min kvinna när vi är ute, är något som jag tänkt mycket på, och vi har provat det några gånger. Men det är svårare än det låter.

    Går man och handlar mat på ICA, så är de där vibrationerna därnere någon man/hon ignorerar. Knappt märker. Det krävs mer fokus.

    Det skulle nog kunna fungera om man sitter o fikar, men även då är det svårt, för hon blundar gärna när hon njuter, och om hon inte kan det utan att det syns, utan hon i stället sitter och oroar sig för att någon ska höra surret, så fungerar det inte alls. Så i grova drag har vi lagt det där med vibrationer "ute på stan" helt på hyllan, faktiskt.
  • Anonym (Mia)

    Kan man verkligen ha en we vibe på stan el krogen? Jag har bara sett dem på bild, de ser inte ut att gå att sitta med?

  • Hugge47

    Vi gillar dock att leka med fjärrstyrda vibratorer.

    Min kvinna håller på att sy om ett par trosor så att vibrationerna skall hamna rätt på klitoris.


    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • HasseA
    Hugge47 skrev 2014-09-19 18:21:24 följande:

    Vi gillar dock att leka med fjärrstyrda vibratorer.

    Min kvinna håller på att sy om ett par trosor så att vibrationerna skall hamna rätt på klitoris.


    Härligt! Funkar det så är det ju en toppengrej, förstås!
Svar på tråden Funderar på en såndan här!!!!!