• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • edwin47

    Chill out. Det kanske kommer att finnas ett par vindpustar elektricitet till er också. Om ni hinner sluta lukta på era egna fisar. Mer självrunkande tråd har jag ej sett. Vi andra dras med svavlet från Tyskland och Polen. 

  • edwin47

    Velouria,. Komplett töntig klon av riktig humor där, med dinosaurien. Drömmer du eller lever du?. Du är Putlers bästa vän.

  • Sensitiveguy
    edwin47 skrev 2015-03-30 01:19:15 följande:

    Velouria,. Komplett töntig klon av riktig humor där, med dinosaurien. Drömmer du eller lever du?. Du är Putlers bästa vän.


    Jag tror du hamnat i fel tråd om du eftersöker SD-ryggdunkar.
  • Velouria
    edwin47 skrev 2015-03-30 01:19:15 följande:

    Velouria,. Komplett töntig klon av riktig humor där, med dinosaurien. Drömmer du eller lever du?. Du är Putlers bästa vän.


    edwin47 skrev 2015-03-30 01:15:20 följande:

    Chill out. Det kanske kommer att finnas ett par vindpustar elektricitet till er också. Om ni hinner sluta lukta på era egna fisar. Mer självrunkande tråd har jag ej sett. Vi andra dras med svavlet från Tyskland och Polen. 


    Hahaha, vad odlar du hemma egentligen?
    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • Velouria
    Sensitiveguy skrev 2015-03-30 01:37:09 följande:

    Jag tror du hamnat i fel tråd om du eftersöker SD-ryggdunkar.


    Vi måste ge personen lite cred för att han åtminstone vågade sig på ett försök
    Good thoughts-Good words-Good deeds
  • Sensitiveguy
    Velouria skrev 2015-03-30 17:43:34 följande:

    Vi måste ge personen lite cred för att han åtminstone vågade sig på ett försök


    Ja, dock kändes det utsiktslöst från första början, men visst.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!