• Anonym (Q)

    Har ni haft skriksex när ni vetat att andra hör?

    Har ni haft skriksex fast ni vetat att andra hör er? Kanske när någon varit i rummet intill tex? Vill ni att andra ska höra er eller varför tar ni i så väldigt med stönandes och skrivandet? Har ni fått kommentarer från andra om det?

  • Svar på tråden Har ni haft skriksex när ni vetat att andra hör?
  • HäckHäxan
    Anonym (Q) skrev 2014-09-29 16:13:53 följande:

    Har ni haft skriksex fast ni vetat att andra hör er? Kanske när någon varit i rummet intill tex? Vill ni att andra ska höra er eller varför tar ni i så väldigt med stönandes och skrivandet? Har ni fått kommentarer från andra om det?


    Jag vet inte hur andra har sex men jag ger mig hän och det sista som finns i mitt huvud just då är nog om någon hör. Glömmer helt enkelt av att någon kanske hör. Ja jag har fått kommentarer kompisar som garvat lite osv. De är sånt där vi skrattar åt ibland precis som med andra misstag och skit man gjort. Inget världsavgörande helt enkelt. En gång knullade jag och en kille sönder en kompis soffa också en sån där sak vi garvar åt.
  • Hanks
    manfrsthlm skrev 2014-09-30 07:27:09 följande:

    flera ggr...haha fått  lapp i brevlådan...


    Det är nu du ska tillägga att du bor på landet med 500 meter till närmaste grannen :D
  • manfrsthlm
    Hanks skrev 2014-09-30 07:46:00 följande:
    Det är nu du ska tillägga att du bor på landet med 500 meter till närmaste grannen :D
    haha...
  • Anonym (Nettan)

    På en fest hos en kompis för många år sedan blev jag förförd av världens snyggaste kille och vi drog oss iväg till hennes föräldrars sovrum där vi knullade vilt. Han kunde sina saker och jag bara tjöt rakt ut av njutning. Alla på festen hörde oss och det fick jag höra om ett tag efteråt.

  • HannaS86

    Nej, om det finns en risk att t.ex. grannar kan höra så håller jag tillbaka. Som tur är hör förmodligen grannarna inget från min lägenhet, det är mer hos andra det kan finnas en risk.

  • Mary2940

    Inte medvetet heller.. Men min sambo delade lägenhet med två andra killar och vi var i hans rum och hade världens grymmaste sex o jag trodde vi var själva hemma så inga hämningar alltså..

    När jag sen går till toaletten går jag förbi ena killens rum och ser till min förvåning att han sitter framför sin dator.. han vänder sig om och ger mig världens flin haha..

    Lite pinsamt men men..

  • Anonym (Ö)
    manfrsthlm skrev 2014-09-30 07:27:09 följande:

    flera ggr...haha fått  lapp i brevlådan...


    Vad stod på lappen?
  • manfrsthlm
    Anonym (Ö) skrev 2014-10-01 14:30:21 följande:
    Vad stod på lappen?
    kommer inte ihåg ordagrant va långt och välskrivet...men att det inte var så kul och höra andras älgskog,att man skulle tänka på andras hänsyn...lite sånt moralprat,kanske dom som knackat i elementen också...haha vad vet jag
  • Anonym (Ö)
    manfrsthlm skrev 2014-10-01 16:06:59 följande:

    kommer inte ihåg ordagrant va långt och välskrivet...men att det inte var så kul och höra andras älgskog,att man skulle tänka på andras hänsyn...lite sånt moralprat,kanske dom som knackat i elementen också...haha vad vet jag


    Lite kul...
  • Anonym (Ö)

    Finns det någon som skriker medvetet?

    Fejkskriker för att störa grannarna?


    Anonym (who) skrev 2014-09-30 19:56:01 följande:

    Inte medvetet


    Mary2940 skrev 2014-10-01 14:27:44 följande:

    Inte medvetet heller.. Men min sambo delade lägenhet med två andra killar och vi var i hans rum och hade världens grymmaste sex o jag trodde vi var själva hemma så inga hämningar alltså..

    När jag sen går till toaletten går jag förbi ena killens rum och ser till min förvåning att han sitter framför sin dator.. han vänder sig om och ger mig världens flin haha..

    Lite pinsamt men men..


  • manfrsthlm
    Anonym (Ö) skrev 2014-10-01 21:13:27 följande:
    Lite kul...
    faktiskt...tolkar det mest som avundsjuka
  • Anonym (min fru)

    Min fru tror att hon inte låter när vi har sex. I själva verket lever hon om nåt alldeles överjävligt. Många gånger har andra hört oss. Värsta gången var nog på en hotellbalkong i Grekland. Grannarna var ute på sin balkonger på båda sidorna om vår. Det låg en pool rakt nedanför med flera hotellgäster som solade och badade. En liten servering fanns också inom hörhåll. Vi hade hängt handdukar över räcket för att inte synas, men ljuden från min fru....Ibland brukar jag lägga handen över hennes mun för att det inte ska höras så mycket. Men ofta tappar även jag kontrollen och försvinner in i kåtruset. Efteråt kan hon fråga varför jag höll för hennes mun, hon som var ljudlös.

  • panicorion

    Då vi haft besök hemma som stannat över natten så har vi haft det lite som en "lek" att jag skall vara tyst när vi har sex.. Är aldrig tyst. Detta brukar inte funka så där jätte bra utan av ren ansträngning så blir det nog mer högljutt än vanligt.. Det är inte lätt att hålla ljuden borta när jag njuter...

  • Anonym (C')

    Skriksex vet jag inte men en kväll när vi skulle sova över i vänners sommarhus blev vi lite väl högljudda inne i gästrummet. 

Svar på tråden Har ni haft skriksex när ni vetat att andra hör?