• Forgetit

    Vad är det med dessa jävla "namn"!?

    Namn så som Lovelin, Lovelie, Lovalin, Lovalie, Novalie, Novalin, osv, osv, osv, i all jävla oändlighet - VARFÖR!?

    Jag bor i ett riktigt trashområde där samtliga dessa namn finns. Jag vet ärligt talat inte vilken flicka som heter vad. Ska det vara "N" på slutet? Eller "E"? "N" i början? Eller "L"!?
    VAFASIKEN!!!

    Vad tycker DU om dessa namn?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det med dessa jävla "namn"!?
  • Alexandre Nayle

    Lovalin, Novalin....låter som mediciner mot halsbränna

  • Daniel12

    Antar att ni även har barn i området med namn som Tindra, Engla, Liam m.fl.

    Tyvärr en äcklig trend bland trash-människorna. Blir inte kul för dessa barn som vuxna att bära dessa namn.

  • Maddi

    Ja du, man tycker inte om alla namn som finns. Det vore ju ganska tråkigt och jobbigt om alla pojkar heter Olle Svensson och flickor Lisa Svensson. De är mycket lättare när alla inte heter lika :)

  • fluu

    Nej, det är inte min grej. Men som du säger så är det vanliga namn i vissa grupper, på samma vis som andra namn är vanliga i andra grupper. Och så är det ju inte så att "alla heter samma" gäller bara här.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

    Undrar förresten var du fått Lovalin ifrån? Eftersom ingen i Sverige heter så menar jag.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Erizajo

    Men vad har du med det att göra??? Själv tycker jag att gubb/tant namn är hemska, typ: Folke, Ture, Nils, Ruth, Ingrid osv men jag behöver inte döpa MINA barn till de namnen!!! Mina barn har enligt mig vackra ovanliga namn för att jag och min man älskar dessa namn sen skiter jag fullständigt i vad andra tycker!!! Mina barn heter Eliza, Wilton och Lewian.

  • luuuuv
    Erizajo skrev 2014-10-21 08:39:36 följande:
    Men vad har du med det att göra??? Själv tycker jag att gubb/tant namn är hemska, typ: Folke, Ture, Nils, Ruth, Ingrid osv men jag behöver inte döpa MINA barn till de namnen!!! Mina barn har enligt mig vackra ovanliga namn för att jag och min man älskar dessa namn sen skiter jag fullständigt i vad andra tycker!!! Mina barn heter Eliza, Wilton och Lewian.
  • Naaw
    Erizajo skrev 2014-10-21 08:39:36 följande:

    Men vad har du med det att göra??? Själv tycker jag att gubb/tant namn är hemska, typ: Folke, Ture, Nils, Ruth, Ingrid osv men jag behöver inte döpa MINA barn till de namnen!!! Mina barn har enligt mig vackra ovanliga namn för att jag och min man älskar dessa namn sen skiter jag fullständigt i vad andra tycker!!! Mina barn heter Eliza, Wilton och Lewian.


    Wilton? Efter mattorna?
  • Themis

    Men om du retar dig så mycket så är det väl läge att flytta från "trashområdet"?

    Vem vet, de kanske inte trivs helt hundra med dig heller?Flört


    If it is important to you, you will find a way. If not, you'll find an excuse. /unknown
  • Knall

    Oj, oj.. Vad jobbigt för dig. . Precis lika jobbigt som det måste varit för mina föräldrar när 5 ungar i grannskapet hette Sara, ytterligare 4 hette David, flera hette Rickard och Anna, för att inte tala om alla Erik, Johanna och Maria när jag växte upp.. På den tiden hette det bara "område"..

    Men du bor ju där Ts.. Hur "trashig" är du?


    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Erizajo

    Ja Wilton! Vi tyckte Milton var för vanligt så vi vände M:et. Fick senare veta att det fanns mattor med samma namn. Jaha kul :P!

    Alla våra syskonbarns namn har legat på top tio listor de år de föddes. Booooring!

  • fluu
    Erizajo skrev 2014-10-21 20:25:08 följande:
    Ja Wilton! Vi tyckte Milton var för vanligt så vi vände M:et. Fick senare veta att det fanns mattor med samma namn. Jaha kul :P!
    Alla våra syskonbarns namn har legat på top tio listor de år de föddes. Booooring!
    Bara av ren nyfikenhet, varför är det booooring med vanliga/vanligare namn?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Minniemousemommy

    Fy fan vad äckligt. Vem är du att kalla någon trash? Vem är du att beskriva dessa namn som fel och WT? Människor som du tål jag inte. Så jävla fin är du inte, tro inte det tack. Alla tycker olika, och alla är vi värda att bli tagna på allvar och inte dömda. Dömmer du på riktigt folk på vad dom väljer att döpa sina barn till eller vad som heter? Det är VIDRIGT. LÄGG NER.


    JA, namnen är fina.

  • Barbamama08

    Nej jag tycker inte om sem. Men tycker också att namn som Vera, Wilmer, Wilhelm, Melker, Svea, Siri mm är väldigt fula.

  • Erizajo

    Jag tyckte det var trist när tre andra i skolan hette lika som jag i skolan (Josefine) antar att jag tycker att mina unika barn ska ha lite unika namn också...

  • VIDE MI
    Erizajo skrev 2014-10-21 08:39:36 följande:

    Men vad har du med det att göra??? Själv tycker jag att gubb/tant namn är hemska, typ: Folke, Ture, Nils, Ruth, Ingrid osv men jag behöver inte döpa MINA barn till de namnen!!! Mina barn har enligt mig vackra ovanliga namn för att jag och min man älskar dessa namn sen skiter jag fullständigt i vad andra tycker!!! Mina barn heter Eliza, Wilton och Lewian.


    Fina barnnamn tycker jag du valde. Däremot så är det bara på familjeliv jag har hört detta om wt namn. Själv fick jag höra att min son hade ett gubbnamn, hade bra lust att säga " hellre ett gubbnamn ett namn som låter som det passar på en hallick i USA. Namn går ju i generationer. Jag och min bror heter Johan och Lisa. Det var enligt min mormor gubbnamn när mina föräldrar valde det.
  • Erizajo

    Tack! Alltid är det nån som inte gillar namnen man valt, så jag tycker att alla ska döpa till namn som de själva vill och skita i alla andras åsikter!

Svar på tråden Vad är det med dessa jävla "namn"!?