• Anonym (LoveToLick)

    Slickad efteråt

    Hej,

    Denna tråd riktar sig främst till er  tjejer. Jag är en kille som älskar att slicka fitta rent generellt, det är det som tänder mig allra mest och jag njuter av att känna tjejen njuta. Dessutom så gillar jag när tjejen är riktigt våt och det blir ordentligt kladdigt, så nu till själva frågan.

    Något som också tänder mig enormt mycket är att slicka tjejen efter att jag kommit i henne, att få slicka henne ren igen.

    Frågan är bara hur många tjejer skulle tycka att det var OK eller till och med tycka att det var härligt ? Tacksam för åsikter, men tänker ni bara skriva "Fan va äckligt" så kan lika gärna strunta i det.

  • Svar på tråden Slickad efteråt
  • ÄngDal
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 11:00:07 följande:
    Denna tråd är full av små män med alla typer av komplex.
    Gemensamt är nån form av sexuell störning, tror flertalet av er så döljer sig en homosexuell längtan efter män bakom er undergivna fasad av fittslickeri till kvinnor.

    Jag tycker synd om er flickor, ni skulle verkligen behöva en skola där ni får lära er vad manlighet är.

    För en riktig man kommer hans sexualitet först, kvinnans är sekundär.
    Jag vet att när jag kört över min kvinna och jag är färdig så kommer hon vara mer än nöjd, de vill inte ha några fikusar till fittslickare som flickorna i denna tråd.
    Skrattande Haha, du är roligast på Fl för tillfället, "fikusar till fittslickare" (och att man egentigen vill suga kuk om man tycker om att slicka fitta) är en spännande motsägelse jag inte vet om jag någonsin hört tidigare. Jag önskar att jag vore kvinna så att du kunde "köra över mig"och visa äkta sex som innebär att jag inte skulle bry mig alls om mig utan bara om dig, för det låter ju så manligt och underbart, precis det alla kvinnor innerst inne drömmer om, haha...Tungan ute
  • Anonym (Manne)

    Låter som Anabolamannen försöker trycka tillbaka sina egna hemliga homoerotiska fantasier. Tror nog han tillbringar mycket tid i duschen på gymmet, där dom stora grabbarna låter honom "tappa tvålen".

  • MaryM
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 11:00:07 följande:
    Denna tråd är full av små män med alla typer av komplex.
    Gemensamt är nån form av sexuell störning, tror flertalet av er så döljer sig en homosexuell längtan efter män bakom er undergivna fasad av fittslickeri till kvinnor.

    Jag tycker synd om er flickor, ni skulle verkligen behöva en skola där ni får lära er vad manlighet är.

    För en riktig man kommer hans sexualitet först, kvinnans är sekundär.
    Jag vet att när jag kört över min kvinna och jag är färdig så kommer hon vara mer än nöjd, de vill inte ha några fikusar till fittslickare som flickorna i denna tråd.
    Anabolakillen, kan inte du starta en egen tråd "Anabolakillens skola i manlighet". Jag har nämligen haft en HELT felaktig bild av att en riktig man älskar att få sin kvinna att darra av njutning och sätter hennes njutning först. ;)
  • Anonym (Lappa fitta :p)

    Riktiga män vet varför de fått en tunga ;)

  • ÄngDal
    MaryM skrev 2014-11-25 12:21:03 följande:
    Anabolakillen, kan inte du starta en egen tråd "Anabolakillens skola i manlighet". Jag har nämligen haft en HELT felaktig bild av att en riktig man älskar att få sin kvinna att darra av njutning och sätter hennes njutning först. ;)
    MaryM: i min enfald trodde jag också att det var så en riktig man skulle göra - sätta sin kvinna och hennes njutning i första rummet Tungan ute...men nu är jag så glad att mr anabola har visat mig ljuset. Jag vill också gå i hans skola i MANLIGHET... Flört
  • MaryM
    ÄngDal skrev 2014-11-25 12:54:36 följande:
    MaryM: i min enfald trodde jag också att det var så en riktig man skulle göra - sätta sin kvinna och hennes njutning i första rummet Tungan ute...men nu är jag så glad att mr anabola har visat mig ljuset. Jag vill också gå i hans skola i MANLIGHET... Flört
    Mmm, dessutom ger väl anabola steroider potensproblem, svår acne och okontrollerade raseriutbrott. Också galet hett och MANLIGT. ;)
  • Anonym (Äkta muskler)
    Anabolakillen skrev 2014-11-25 11:00:07 följande:
    Denna tråd är full av små män med alla typer av komplex.
    Gemensamt är nån form av sexuell störning, tror flertalet av er så döljer sig en homosexuell längtan efter män bakom er undergivna fasad av fittslickeri till kvinnor.

    Jag tycker synd om er flickor, ni skulle verkligen behöva en skola där ni får lära er vad manlighet är.

    För en riktig man kommer hans sexualitet först, kvinnans är sekundär.
    Jag vet att när jag kört över min kvinna och jag är färdig så kommer hon vara mer än nöjd, de vill inte ha några fikusar till fittslickare som flickorna i denna tråd.
    Stackars lilla gym muppen. Det är ju faktiskt så att riktiga män behöver inte gå till gym för att bygga muskler, än mindre peta i sig preparat för att kunna bygga skit, ja just precis skit för det är inte äkta muskler.

    Och jag tror du är mest fikus/bög/homo eller va du vill kalla det för här inne för det är du som skrivit om det från första början, du som nu är så jääävla manlig ta och våga kliva ur garderoben din patetiska lilla tönt.

    "Jag är sugen på att ta med dig till gymmet och bryta av dig på mitten din lilla Internet tuffing." BWAHAHAHA så manligt så
  • jfsebastianigen
    Anabolakillen skrev 2014-11-24 14:40:39 följande:
    En massa småkillar som går ihop med deras gemensamma intresse att de är sexuellt undergivna.

    Ert feminina slickeri är sjukt omanligt.

    MaryM det är fikusar som slickar dig efteråt, en riktig man som mig sätter på dig hårt och när jag är färdig så ska du vara nöjd.

    Det behöv onekligen riktiga män här som kan ryta till när små pojkar och fikusar sprider sina sjuklikheter. 
    I rest my case!

    Du stavar ju som en 5-åring dessutom!
  • Anonym (Ll)
    MaryM skrev 2014-11-25 13:07:11 följande:
    Mmm, dessutom ger väl anabola steroider potensproblem, svår acne och okontrollerade raseriutbrott. Också galet hett och MANLIGT. ;)
    Glöm inte mindre penis...
  • Anabolakillen
    Wildhunter skrev 2014-11-25 11:17:28 följande:
    Du verkar vara en riktig tuffing !! en sån som tjejerna trånar efter... som vet vad du vill.. och skiter i vad andra tycker.. det är väldigt manligt att "knulla av sig" sen skita i hur tjejen har det... tänk om alla vi andra killar kunde vara så tuffa som du... fast du kanske mognar till lite i tankarna när du blivit så stor så du är myndig.... då kanske du till och med inser att ingen blir imponerad över ditt dravel.. eller att tjejerna faktiskt inte blir det minsta intresserade av ditt billiga försök att låta tuff... de minsta hundarna skäller mest.. och de svagaste och klenaste killarna har störst behov av att få leka "riktiga män"... kryp tillbaka i ditt lilla hål lillkillen... sen kan du kaxa upp dig när du har något att kaxa för istället...
    Du påminner mig om de där mobbade små killarna som fanns i skolan. Du vet väl att jag är av den typen som mobbade dig?!

    Det måste vara skönt för dig att kunna ge igen så tufft på Internet nu.

Svar på tråden Slickad efteråt