• Svar på tråden WE-vibe sugen
  • Anonym (mem)

    Har en. Provade ganska många ggr men fick aldrig till det. Det vibrerade mot anus ibland vilket inte var särskilt upphetsande och ibland var den bara iväg för oss. Kanske fel på oss, vad vet jag. Använder inte löängre.

  • Anonym (anna)

    Jag har den senaste och tyvärr var det inget för oss. Jag får den ej att sitta på plats. Den skaver och är ivägen. Delen som ska vibrera mot klitoris sitter så högt upp att de vibrerar på blygdbenet istället för klitoris. Vibratorn ä svag. Prövade kanske 10 gånger i olika ställningar. Sen gav vi upp.

  • Anonym (mem)
    Anonym (anna) skrev 2014-12-10 19:09:52 följande:

    Jag har den senaste och tyvärr var det inget för oss. Jag får den ej att sitta på plats. Den skaver och är ivägen. Delen som ska vibrera mot klitoris sitter så högt upp att de vibrerar på blygdbenet istället för klitoris. Vibratorn ä svag. Prövade kanske 10 gånger i olika ställningar. Sen gav vi upp.


    Just det! Den är för lång mot blygdbenet också. 
  • Anonym (v)

    Vad trist att den inte verkar funka, den såg ju rätt trevlig ut.
    Men bra att man får veta det innan man betalar för något som inte funkar.
    Tack för varningarna.

  • Binary
    Anonym (v) skrev 2014-12-10 19:14:14 följande:

    Vad trist att den inte verkar funka, den såg ju rätt trevlig ut.
    Men bra att man får veta det innan man betalar för något som inte funkar.
    Tack för varningarna.


    Jag håller iofs inte med. För oss är betyget totalt tvärt emot, och då har vi version 2, med planer på att snart inhandla 4+. Jag tror en del av problemet är dels vana, och dels hur man och kvinna är skapta. Om du vill ha en mer utförlig redogörelse så har jag det med och kan lägga upp en länk om så önskas.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (sugen)

    tack för de ärliga svaren

    va synd :(

    har läst andra trådar och forum och det verkar vara delade meningar om den.

    /sugen

  • Anders 386

    Det är väldigt delade meningar om we-vibe. Vi hör till dom som dissar den. Den vill liksom inte sitta kvar där man vill ha den. Vi försökte fler gånger, men till slut la vi ner...   Kanske helt enkelt beror på hur man ser ut där nere...
    Det är roligare med prylar som man använder i förspelet, själva knullandet vill jag fokusera just på knullandet utan manicker. 

  • Anonym (-)

    Jag tycker den är skitbra! (har en fyra)

    Skulle dock snarare säga att det är ett onaniredskap som går att använda under sex. Den har en tendens att bli lite "torr" efter ett tag enligt karln min, och vi testade några gånger att hålla på med glidmedel, men gav upp och började helt enkelt ta ut den när det hände. Sjukt trevlig att använda under förspel :P

  • Anonym (anna)

    Jag köpte den eftersom jag aldrig fått orgasm under ett samlag (endast av klitoris vibrator ) och jag hade stora förhoppningar. Men det blev tyvärr mycket sämre än utan den. Den hjälpte inte alls till att få det skönt. MEN den fungerar ju på många och jag är iaf glad att jag prövat den sp jag slipper fundera på det:)

  • Lis Alm

    Personligen har jag lustjakt.se/sv/artiklar/WE-vibe.html
    och tycker att den är den bästa leksaken som jag testat! Både jag och sambon gillar den skarpt. Så otroligt olika man upplever samma produkter, kul att se hur olika vi är. Men enligt mig så tycker jag verkligen att du ska testa den.
    Jag har funderat på att inhandla även we vibe 4, som skiljer sig lite i utseendet/utförandet. 


    Lycka till! 

Svar på tråden WE-vibe sugen