• Anonym (orolig kille)

    Greven slog barnet

    jag är en 17 årig kille som pluggar tredje året i gymnasiet och min 26 åriga stora syster och sin 8 åriga son ville att jag skulle följa med en resa till Frankrike där hennes väninna's farbror äger en slott som vi ska sova över i 3 veckor.

    nar vi väl har anlänt ditt blev vi bjudna på välkomsmiddag, greven som ägde slottet verkade trevligt likaså hans fru  och middagen var inte så dålig men knappast det godaste jag ätit

    det har gått bra i 5 dagar tills något hemskt hände då 8 åriga sonen inte kunde sova och ville gå på toa, då sa jag att han kunde men han får inte stanna där i en halv timme, efter 7 minuter hörde jag ett gråtande och skrikande från sonen då han sprang till mig och systern då han sa att greven klappade till honom i ansiktet flera gånger för att han råkade tappa en vinglas då han säger att han var törstig och att greven upptäckte det.

    sedan på morgonen skällde min syster på greven och då kom hans fru och sa: säg till nästa gång att ni inte släpper ungen ur sikte igen

    vad ska jag göra och vems fel är det egentligen?

  • Svar på tråden Greven slog barnet
  • Nomanisanisland
    yngre generationen skrev 2015-07-10 11:17:35 följande:

    Är du dum i huvudet eller? Jag pratar om att det inte finns någon bild och sedan säger Ts att det finns en bild.

    Och om du inte fattar vad jag antyder angående svenskar är du riktigt korkad :)


    Att du uttrycker dig illa och tänker sämre gör inte mig til idiot. Men gulligt att du sprider lite injektiv omkring dig. Dessutom har du skrivit samma sörja efter att bilden presenterats som före.
  • godisslukaren20
    yngre generationen skrev 2015-07-10 07:42:22 följande:
    Ah fast du har inte sagt något om att du had bildbevis. Så ska vi kunna ha en vettig åsikt om du lämnar ute hälften av faktan?
    Och vad fan får dig tro att tro att denna bevis är inte tillräckligt? Ska jag behöva ta med barnet till dig för att få din tröga hjärna att förstå? Sedan så skiter jag fullständigt i vad du tror är sanning, jag har har visat mitt bevis och kan du fortfarande inte lita på mig så råder jag dig att sluta skriva i den här tråden för jag har inte tid med fån som går omkring som ett jävla pack och ropar troll så fort man inte hunnit lägga fram beviset eller ens glömt det.
  • godisslukaren20
    yngre generationen skrev 2015-07-10 11:17:35 följande:
    Är du dum i huvudet eller? Jag pratar om att det inte finns någon bild och sedan säger Ts att det finns en bild.

    Och om du inte fattar vad jag antyder angående svenskar är du riktigt korkad :)
    Menar du på allvar eller är din hjärna helt jävla sönderklippt att den inte kan ha märkt att TS postade en bild i inlägg #52? Om du har så jävla allvarliga läsningsproblem så visar jag länken till bilden ännu en gång  oi60.tinypic.com/2jfbyu1.jpg. Läs igenom tråden innan du kommer med inkempetenta klagomål.idiotjävel

    OBS: Vill bara berätta att jag är TS bror och att det är jag som tagit bilden. tänkte att jag kunde hoppa in och stödja hans tråd än så länge men själv var jag inte med honom på resan.
  • godisslukaren20
    yngre generationen skrev 2015-07-10 11:17:35 följande:
    Är du dum i huvudet eller? Jag pratar om att det inte finns någon bild och sedan säger Ts att det finns en bild.

    Och om du inte fattar vad jag antyder angående svenskar är du riktigt korkad :)
    Menar du på allvar eller är din hjärna helt jävla sönderklippt att den inte kan ha märkt att TS postade en bild i inlägg #52? Om du har så jävla allvarliga läsningsproblem så visar jag länken till bilden ännu en gång  oi60.tinypic.com/2jfbyu1.jpg. Läs igenom tråden innan du kommer med inkempetenta klagomål. idiotjävel

    OBS: Vill bara berätta att jag är TS bror och att det är jag som tagit bilden. tänkte att jag kunde hoppa in och stödja hans tråd än så länge men själv var jag inte med honom på resan.
  • Anonym (orolig kille)
    godisslukaren20 skrev 2015-07-19 13:48:52 följande:
    Menar du på allvar eller är din hjärna helt jävla sönderklippt att den inte kan ha märkt att TS postade en bild i inlägg #52? Om du har så jävla allvarliga läsningsproblem så visar jag länken till bilden ännu en gång  oi60.tinypic.com/2jfbyu1.jpg. Läs igenom tråden innan du kommer med inkempetenta klagomål. idiotjävel

    OBS: Vill bara berätta att jag är TS bror och att det är jag som tagit bilden. tänkte att jag kunde hoppa in och stödja hans tråd än så länge men själv var jag inte med honom på resan.
    Du behöver inte spamma två gånger för att få honom att förstå och personangreppen var inte riktigt nödvändigt. Hursomhelst så lyckades jag få tag i Franska Polisen och förklarade allt det här sedan så sa de att vi skulle avvakta i en vecka och efter det ringde de igen på tisdag då de sa att kommer att häktas och ställa inför rätta men de sa också att vi måste åka dit med barnet som vittne under rättegången speciellt barnet så vi köpte det hela eftersom vi fortfarande har råd med en resa dit igen. Det är allt jag fick veta och sedan är det upp till er att tro mig eller inte.
    Är rätt nervös inför detta eftersom det är första gången jag är med under ett rättegång.
  • Anonym (orolig kille)
    yngre generationen skrev 2015-07-10 11:17:35 följande:
    Är du dum i huvudet eller? Jag pratar om att det inte finns någon bild och sedan säger Ts att det finns en bild.

    Och om du inte fattar vad jag antyder angående svenskar är du riktigt korkad :)
    Om det är någon här som är glapp i huvudet så är det du för jag har redan visat bilden i min inlägg #51 (inte #52 som min bror skrev). Sedan så får du väl tro vad du vill men som min bror Godisslukaren20 tidigare sa så bör du läsa igenom mina inlägg noggrannare innan du kommer med påhopp.
  • Anonym (???)

    Man kan bara undra vad ts vill med den har tråden annat än kalla folk till höger och vänster för idiotjävlar??? Om denna historia varit sann så skulle väl vilken normal människa som helst tagit med sig barnet till närmaste franska polisstation och visat upp honom. Vilken idiot som helst fattar väl att man knappast kan bevisa någon misshandel 7 månader senare. Blåmärken och svullnader blir ju knappast permanenta. Men en annorlunda historia onekligen. Bra fantasi!

  • godisslukaren20
    Anonym (???) skrev 2015-07-19 16:37:00 följande:

    Man kan bara undra vad ts vill med den har tråden annat än kalla folk till höger och vänster för idiotjävlar??? Om denna historia varit sann så skulle väl vilken normal människa som helst tagit med sig barnet till närmaste franska polisstation och visat upp honom. Vilken idiot som helst fattar väl att man knappast kan bevisa någon misshandel 7 månader senare. Blåmärken och svullnader blir ju knappast permanenta. Men en annorlunda historia onekligen. Bra fantasi!


    Om du nu inte tror på mig eller TS så kan du väl dra åt helvete? vi behöver inga idioter som dig som gör situationen värre än vad den redan är så antingen håller du käft eller fortsätta vara en idiot men TS har visat upp beviset.
  • Nomanisanisland
    Anonym (???) skrev 2015-07-19 16:37:00 följande:

    Man kan bara undra vad ts vill med den har tråden annat än kalla folk till höger och vänster för idiotjävlar??? Om denna historia varit sann så skulle väl vilken normal människa som helst tagit med sig barnet till närmaste franska polisstation och visat upp honom. Vilken idiot som helst fattar väl att man knappast kan bevisa någon misshandel 7 månader senare. Blåmärken och svullnader blir ju knappast permanenta. Men en annorlunda historia onekligen. Bra fantasi!


    Man kan ju undra vad du vill med dina inlägg...
  • Anonym (orolig kille)
    Anonym (???) skrev 2015-07-19 16:37:00 följande:

    Man kan bara undra vad ts vill med den har tråden annat än kalla folk till höger och vänster för idiotjävlar??? Om denna historia varit sann så skulle väl vilken normal människa som helst tagit med sig barnet till närmaste franska polisstation och visat upp honom. Vilken idiot som helst fattar väl att man knappast kan bevisa någon misshandel 7 månader senare. Blåmärken och svullnader blir ju knappast permanenta. Men en annorlunda historia onekligen. Bra fantasi!


    För det första så kom jag inte med något personangrepp och för det andra så anmälde vi inte eftersom min syster är medborgare där och valt att inte polisanmäla förrän vi kommit hem för hon var rädd att göra det hos honom så det är henne som ni ska skylla på och inte mig. jag såg inte vad som hände men jag kunde höra att barnet grät och skrek.Barnet berättade att greven slog honom i ansiktet med nävarna för att han tappade en glas i golvet och jag tror honom för han ljuger jätte jätte sällan och är rent sagt ärligt. Att han skulle ljuga vid såna här tillfällen låter inte alls troligt för han har inga diagnoser eller någon dålig psykisk hälsa. Om du tror att ungen är stökig och trotsig så tror du helt fel.
Svar på tråden Greven slog barnet