• Anonym (Anonym)

    Hjälp! Ha sex o njuta eller förhållande?

    Jag behöver verkligen hjälp! Jag har ingen o prata med om detta då jag verkligen inte vill att det ska ut bland andra. Därför väljer jag o prata ut här istället. Kort o gott!

    Är en man på 22 år, föredetta fotbollsproffs. Har spelat i 3 år i en av europas bästa klubbar. Kom hem för ett år sedan och började arbeta som ekonom i Sthlm. Jag lockar till mig tjejer genom min fotbollskärriar, kanske för att jag ser bra ut o kör en fin bil. Vem vet? Jag har börjat prata med en tjej som jag har velat ha sen tonårslivet, o nu visar hon intresse vilket hon aldrig har gjort! VAD skall jag göra? Skall jag binda ihop mig i ett förhållande eller skall jag fortsätta leva mitt sexliv. (Har sex minst varannan dag, man har ju sina kk's).. O jag stor trivs med det livet jag har. Att ha flera o kontakta för en kvälls underhållning har varit något jag trivts med i flera år!

  • Svar på tråden Hjälp! Ha sex o njuta eller förhållande?
  • Anonym (Anonym)

    Sorry! Råka klicka på att inga anonyma kan skriva, går det att ändra på sätt o vis?

  • Anonym (..)

    Jag hade försökt mig på ett förhållande. Man kan ha ett bra sexliv med den man är tillsammans med också. Jag och min kille har riktigt bra sex och det har vi nästan varje dag.

  • mammaåten

    Varför visar hon intresse nu? Är det också pga karriären eller pga annat?

    Du kan ju som någon redan sagt ha ett bra sexliv, det är väl meningen att man ska ha ett fungerande sånt då med.

    Känner du dig inte mogen för att vara trogen är det ingen idé att försöka. Börja med att försöka sluta träffa alla dina kk för stunden så märker du hur det går.

Svar på tråden Hjälp! Ha sex o njuta eller förhållande?