• Anonym (Kille)

    Hur länge kan kan ha en Buttplug i?

    Hur länge kan man gå med en buttplug i utan att det blir olidligt? Går det att träna upp så man kan ha den en längre tid?

    Är det möjligt att ha en i under en hel kväll?

    Ni som har och testat kan väl skriva lite och förklara.

  • Svar på tråden Hur länge kan kan ha en Buttplug i?
  • lonojjnhujol

    Vet inte hur det är för andra, men jag har haft en i några timmar, kanske 5 ungefär. Mitt problem är att det känns mindre efter ett tag, inte att det blir obekvämt.

  • Anonym (Kille)
    lonojjnhujol skrev 2015-02-23 22:22:46 följande:

    Vet inte hur det är för andra, men jag har haft en i några timmar, kanske 5 ungefär. Mitt problem är att det känns mindre efter ett tag, inte att det blir obekvämt.


    Ok, man kan gå så lång tid iaf. Även om den känns mindre efter ett tag så blir man påmind av den om man sitter ner eller måste förflytta sig antar jag? Eller?
  • Petrol

    Ett  dygn iallafall ser jag väl inga större problem med. Eller kort och gott som någon tidigare nämnt, tills du behöver skita.

  • Anonym (Kille)
    Petrol skrev 2015-02-23 22:58:29 följande:

    Ett  dygn iallafall ser jag väl inga större problem med. Eller kort och gott som någon tidigare nämnt, tills du behöver skita.


    Allvarligt? Det svaret hade jag inte väntat mig faktiskt.
  • Anonym (Hmm)

    Varför fråga??
    Testa istället var gränsen går!! För dig alltså.
    Är ungefär som att fråga: Hur många gånger kan jag runka på ett dygn??
    Hur långt ut kan jag dra i hennes bröst?

  • uddakvinna

    Det längsta jag hade en va 6 Tim sen försvann den så jag fick byta till en större som jag hade i 4,5 Tim sen va de dags att byta igen till större som jag hade i mig över natten.

  • Aikido
    uddakvinna skrev 2016-01-27 13:03:50 följande:
    Det längsta jag hade en va 6 Tim sen försvann den så jag fick byta till en större som jag hade i 4,5 Tim sen va de dags att byta igen till större som jag hade i mig över natten.
    Försvann låter inte bra. Har du hittat den?

    Låter som bra upplägg till en sökes/saknas annons i lokalpressen.
  • Anonym (Johan)
    uddakvinna skrev 2016-01-27 13:03:50 följande:

    Det längsta jag hade en va 6 Tim sen försvann den så jag fick byta till en större som jag hade i 4,5 Tim sen va de dags att byta igen till större som jag hade i mig över natten.


    Försvann den? Hade den inget handtag?
  • uddakvinna

    Med försvann menar jag givetvis att den inte kändes lika mycket.

  • Aikido
    uddakvinna skrev 2016-01-27 13:48:09 följande:
    Med försvann menar jag givetvis att den inte kändes lika mycket.
    Gott om utrymme (unintentional pun) för missförstånd.
  • Anonym (Johan)
    uddakvinna skrev 2016-01-27 13:48:09 följande:

    Med försvann menar jag givetvis att den inte kändes lika mycket.


    Den kanske försvann in i råttan?
  • elimo

    Jag har den inne olika länge. Ibland kan det vara vara en halv timme och ibland upp till 10-12 timmar. Känner inte så mycket av den ju längre tiden går 

Svar på tråden Hur länge kan kan ha en Buttplug i?