• Anonym (bekväm)

    Tips till bekväm feministtjej?

    Jag behöver tips! Skulle vilja ha lite snyggare underkläder och liksom bli lite tjejigare. Har extremt svårt för spets och smink och obekväma grejer, jag vill inte göra om mig utan bara vara lite sexig för min kille. Han skulle nog också bli rädd om jag dök upp i spetsunderkläder och drog det för långt, men vi har varit ihop länge och jag vill inte bli en mjukisbyxtjej.

    Jag har en kjol, långt hår, normal tjejkropp... Han gillar naturlighet och så, men ärligt, jag har bara 40 fula svarta bomullstrosor utan passform, grymt bekväma men ändå.


    Vad ska jag köpa, hur ska jag börja? Hjälp mig!

  • Svar på tråden Tips till bekväm feministtjej?
  • aleydis

    Hur påverkar ditt faktum att du är feminist ditt val av underkläder?

    Jag skulle köpa något jag tycker om och är bekväm i :)

  • Anonym (tips)

    Har du någon aning om vad din kille har för preferenser när det kommer till underkläder? Gillar han stringtrosor, strumpbyxor, höga klackar?

    Om han gillar naturlighet kanske du ska skippa sexiga kläder och bara ställa dig i en sexig position framför honom t ex denna:



    Tror faktiskt inte det finns en enda heterokille som inte tycker den positionen är sexig.
  • Nightrod
    Anonym (tips) skrev 2015-02-27 12:39:25 följande:

     Tror faktiskt inte det finns en enda heterokille som inte tycker den positionen är sexig.



    Först och främst, ha ha ha ha ha... so uggly

    ----

    TS:
    Instämmer lite med ovan, vad gillar din kille för något är väl det som du skall gå på föst och främst om du skall köpa något för hans skull.!

    Persnomligen tycker jag tjejer i hotpantsliknande underkläde är sexigare än dem i string, visar man för mycket tar man bort det sexiga i tanken..

    men folk är ju olika
  • Anonym (tips)
    Nightrod skrev 2015-02-27 12:43:37 följande:

    Först och främst, ha ha ha ha ha... so uggly smile1.gif

    ----
    Positionen eller kläderna?
  • Nightrod
    Anonym (tips) skrev 2015-02-27 12:48:16 följande:
    Positionen eller kläderna?

    Fan, måste nog informera sambon om att jag är gay, för hade hon stått så när jag kom hem hade jag skrattat rakt ut. Hellre hon ligger halvnäck i soffan/sängen än sådär.. Men kul hade det varit

  • Mamori

    Börja med vanliga bomulls/syntettrosor i hipstermodell, det nog det vanligaste som tjejer använder idag och det är snyggt! Vill du ta det ett steg längre så hipstertrosor i spets.

  • Anonym (romantiskt)

    Ljusa underkläder blir inte porrigt utan mer romantiskt. Hipstertrosor är fina med korsett eller snygg BH. Spets behöver inte vara obekvämt men satsa på sådant där spetsen sitter utanpå något annat tyg. Snygg urringning eller snygg form under en figurtight tröja är fint. Sedan behöver du ju inte ha speciella underkläder till vardags utan kan ha dem vid speciella tillfällen. Till vardags är hel och ren tillräckligt och inte för slitna trosor med utdragen resår

  • Anonym (M)

    Ibland tror jag kvinnor fått om bakfoten att dom flesta män är noga med hur underkläderna ser ut..
    Man blir inte mer tjejig för att man sätter på sig spets eller?

  • Anonym (Wildrat)

    Kappahls fifty shades of grey-underkläder är väldigt snygga och romantiska. Kolla på dem.

Svar på tråden Tips till bekväm feministtjej?