• Anonym (Våtis)

    För våt

    Hej,

    När jag har sex med en kille nuförtiden blir jag för våt, det känns inte så mkt... Tråkigt. Det här problemet hade jag inte när jag var yngre. Jag tycker inte att det är pinsamt att bli så våt utan jag upplever att det inte känns så mkt att ha sex... Vad beror detta på? Finns det något som funkar? Ska det vara såhär resten av livet? Någon som upplevt förändring på det planet? Kan det vara p-piller? Trionetta 28? Har alltid haft den sorten, senast jag var på Apoteket så fick jag annan tillverkare... Tycker att det var i samband med det som det började bli skillnad, men tycker inte att det borde vara pga det då det ju ska vara likadan sort.

  • Svar på tråden För våt
  • P30
    Anonym (Våtis) skrev 2015-03-02 20:15:45 följande:

    Blir våt av att göra knipövningar! Hmm, i såna här stunder börjar man genast få igång "åtgärdslistan" men en sak i taget.


    Ja, det är nog inte så konstigt.

    Min sambo har som trick att varje gång hon väntar på bussen eller spårvagnen står hon och kniper. Samt när hon torkar av diskbänken! Sådana där små vardagstrix gör att hon kommer ihåg det ofta!
    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • P30

    Kom ju på i tråden om könshår - att hon som jag var med och som var så väldigt våt - att hon gillade när hon slutade raka sig - att det gav mer friktion. Så om du kör rakat, testa att strunta i det.


    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Anonym (Våtis)

    Knipövningar är också bra vid bokläsning, finns många

    tillfällen, ansiktsgympa på det också. Multitasking har inga gränser.

  • Anonym (Våtis)

    Får kasta in lite sand med ena handen

  • Anonym (Våtis)

    Tack för tips, testat, funkade inte för mig! Mitt naturliga självfall är ej till hjälp.

  • Anonym (Våtis)

    Bakifrån är bra, om killen man är med uppskattar den ställningen.

    I detta fall, är det ej så.

  • Dansar alltid nykter
    Anonym (Våtis) skrev 2015-03-02 20:57:46 följande:

    Bakifrån är bra, om killen man är med uppskattar den ställningen.

    I detta fall, är det ej så.


    Trist för honom.

    Men om du gillar det. Då kan ni ju göra det av den anledningen.
  • Anonym (Våtis)

    Anade att det svaret skulle komma. Han vill om jag vill det men jag vill inte om han inte uppskattar det.

    Se nu inte detta som att jag är omöjlig eller omogen eller tänker för lite på mina egna behov.

Svar på tråden För våt