• Anonym (Oanständig.)

    min 5-åring såg mig ha sex - hur förklarar jag???

    OMG OMG OMG!


    Mitt i härligheten klev min 5.5 åring in i sovrummet.


    Vi kunde inte gömma oss under täcket (jag satt/låg på en byrå, jag fick panik, knuffade iväg pojkvännen och sprang och gömde mig bakom graderobsdörren i ren panik. Tänkte inte heller på att dottern även fick se mig näcka genom hela rummet och att killen trillade ner på golvet med tältpinne. Fy så osmidigt!


    Jag ropade att "Gå och lägg dig igen så kommer jag strax!"


    Men jag fick ett "jag såg faktiskt vad ni gjorde" i en lugnt ton tillbaka. 


    Jag har inte en susning vad hon menar med det och hur mycket hon kan förstå. Lika chockad över lugnet? Jag är kallsvettig.


    Till sak:VAD säger jag nu? Förklara att mamma... hoppar bock olämpligt? Mös? Vuxenkramades? Det finns inte en möjlighet att hon missade pjäsen - Im screwed. Vad göra? Snälla säg att det finns fler med erfarenheter? 


     


    Jag har sett en del tidigare trådar med "håll er ifrån sex, vad tänker ni med"-trådar. De kommentarerna räddar inte min moral just nu. Undanbedes.

  • Svar på tråden min 5-åring såg mig ha sex - hur förklarar jag???
  • Anonym (Samma)

    Varför säga nått alls såhär i efterhand? Om barnet tar upp det så visst dra till med att ni busade eller nått. Men annars så kan jag nästan lova dig att ditt barn inte ens tänker på detta längre. Gör ingen grej av det, totalt onödigt att ta upp o förklara i efterhand.

    Shit happens, har hänt mig med. Sonen kom in o såg oss i sked o sa vad göööör ni? Äsch sa jag jag puttar lite på honom så han ska vakna bara

    Han har akdrig tänkt eller tagit upp det föer gånger. Vi vuxna gör mycket större grej sv det oftast än barn gör.

  • Anonym (mamma)

    Ja det var ju just perfekt timing av henne. Måste bara skratta lite åt eländet. Var ärlig tycker jag, hon är inte dum och vet och förstår nog mer än du tror. Berätta att det hon såg bara skulle vara för dig och din pojkvän, något som två vuxna gör när dom tycker om varandra. Passa också på att berätta varför det blev så tokigt sen, att du blev lite förskräckt och tyckte det blev hemskt pinsamt då hon kom in. Gör det inte till något fult eller dumt, så hon får för sig att man inte gör så. Lycka till.

  • Anonym (beror på)

    Det beror på om du blev påsatt bakifrån ellet framifrån.

  • Anonym (beror på)

    Det beror på om du blev påsatt bakifrån ellet framifrån.

  • Anonym (beror på)

    Det beror på om du blev påsatt bakifrån ellet framifrån.

  • Anonym (Oanständig.)
    Anonym (beror på) skrev 2015-03-04 22:52:52 följande:

    Det beror på om du blev påsatt bakifrån ellet framifrån.


    Knappast, hon såg pojkvännens bak.
  • audio

    "Du vet när två vuxna verkligen gillar varann så vill man ibland..."

  • Zoja

    "När vuxna människor gillar varandra har de sex ibland, det var det du såg"?
    Vuxenkramas och mysa är bara fånigt att säga.

  • Anonym (snoppsnipp)
    Anonym (Oanständig.) skrev 2015-03-04 22:37:00 följande:

    OMG OMG OMG!


    Mitt i härligheten klev min 5.5 åring in i sovrummet.


    Vi kunde inte gömma oss under täcket (jag satt/låg på en byrå, jag fick panik, knuffade iväg pojkvännen och sprang och gömde mig bakom graderobsdörren i ren panik. Tänkte inte heller på att dottern även fick se mig näcka genom hela rummet och att killen trillade ner på golvet med tältpinne. Fy så osmidigt!


    Jag ropade att "Gå och lägg dig igen så kommer jag strax!"


    Men jag fick ett "jag såg faktiskt vad ni gjorde" i en lugnt ton tillbaka. 


    Jag har inte en susning vad hon menar med det och hur mycket hon kan förstå. Lika chockad över lugnet? Jag är kallsvettig.


    Till sak:VAD säger jag nu? Förklara att mamma... hoppar bock olämpligt? Mös? Vuxenkramades? Det finns inte en möjlighet att hon missade pjäsen - Im screwed. Vad göra? Snälla säg att det finns fler med erfarenheter? 


     


    Jag har sett en del tidigare trådar med "håll er ifrån sex, vad tänker ni med"-trådar. De kommentarerna räddar inte min moral just nu. Undanbedes.



Svar på tråden min 5-åring såg mig ha sex - hur förklarar jag???