• MaryM

    Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

    Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
  • MaryM
    Anonym (Avundsjuka) skrev 2015-03-30 14:01:48 följande:

    Tack för råden.

    Som jag har skrivit tidigare i denna tråden så jag har fört vårt sexliv och mina känslor orsakade av sexuell ovilja från henne på tal flera gånger. Problemet är att vi verkar ha så olika syn på detta. Min fru upplever inget problem, i alla fall inget hon vill erkänna för mig. Hon förnekar i princip allt jag påpekar. Hon blir dessutom genuint ledsen, storgråter och säger att hon känner sig otillräcklig. Detta är så klart oerhört jobbigt för mig och samtalen slutar med att jag "backar" , känner mig som ett riktigt svin och istället börjar trösta henne.

    Jag kan inte fråga henne om hon vill ha mer sexlust när hon påstår att hon redan har det.

    Jag kan inte fråga henne om hon verkligen är sexuellt attraherad av mig, och förvänta mig ett ärligt svar, så länge hon verkligen vill leva tillsammans med mig. Hon skulle inte våga ge mig ett negativt ärligt svar även om det nu är så att hon är medveten om att så är fallet. Det skulle ju troligtvis stjälpa vårt förhållande, får jag det "beviset" jag söker så skulle jag avsluta förhållandet. Just nu är det ju "bara" en känsla.

    Jag är relativt säker på att det inte beror på några hormonella förändringar och hon använder inga preventivmedel. Jag tror att detta är rent psykologiskt och att hennes sexualitet fungerar på detta sättet. Jag tror inte att hon själv har förmågan att skapa lust för mig i större utsträckning än hon redan känner.

    Jag känner mig som en film som hon har tittat 30 gångar och kan utantill. Jag är säkert hennes favoritfilm genom tiderna men effekten har avtagit och kan aldrig bli som den var första gången hon såg mig.

    Frågan är dock om jag kan finna mig att leva i en relation där jag får väldigt lite sexuell uppmärksamhet i kombination med min kännedom av hennes tidigare liv, vilket tråden egentligen handlar om.  Det sliter onekligen väldigt hårt på mitt välbefinnande. Hade jag inte älskat henne av hela mitt hjärta så hade jag avslutat relationen för länge sedan... Nu är valet inte alls lätt eller självklart. Ska jag välja kärlek eller försöka jaga den sexuella passionen jag aldrig fått uppleva i mitt liv?

    Självkänslan tar väldigt mycket stryk när den sexuella bekräftelsen är obefintlig. Min kommer inte tåla att råka ut för samma scenario igen, så även om sannolikheten kanske är låg, så kommer jag inte våga inleda en seriös kärleksrelation med en kvinna med "stor" sexuell historik igen.

    Även om du inte kan lösa mina problem så hoppas jag att jag lyckats belysa min sida av din ursprungliga fråga, det har varit mitt syfte med att skriva i tråden.

    Man kan alltså ha synpunkter och påverkas negativt av en partners tidigare sexliv utan att för den skull utan vara en bitter och fördömande gubbe med en förlegad syn på kvinnlig sexualitet. Det är i alla fall min synpunkt.


    Ok let me get this straight. Hon säger att hon har lust och hennes lust har aldrig varit annorlunda. Hur ofta har ni sex? Blir hon våt när ni väl har sex?

    Jag tror fortfarande att du kan ha fel angående detta att hon skulle haft en sån fantastisk sexlust när hon var yngre bara För att hon legat med många. Så funkar det säkert för killar ja. För tjejer: det måste inte vara så! Hon kan ha legat med dem för att det förväntades det av henne. Många unga tjejer njuter inte speciellt av sex med män över huvud taget, vågar inte visa vad man vill, fejkar...

    Allt jag säger är att det kan vara sant att hennes lust inte förändrats!!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM

    Sen kan jag verkligen förstå att du vill leva med nån som har lust, och du kan så klart ha rätt om henne, m i n poäng är mest att man kan inte dra så himla många slutsatser av att nån har legat med många.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Avundsjuka)
    MaryM skrev 2015-03-30 14:15:55 följande:
    Ok let me get this straight. Hon säger att hon har lust och hennes lust har aldrig varit annorlunda. Hur ofta har ni sex? Blir hon våt när ni väl har sex?

    Jag tror fortfarande att du kan ha fel angående detta att hon skulle haft en sån fantastisk sexlust när hon var yngre bara För att hon legat med många. Så funkar det säkert för killar ja. För tjejer: det måste inte vara så! Hon kan ha legat med dem för att det förväntades det av henne. Många unga tjejer njuter inte speciellt av sex med män över huvud taget, vågar inte visa vad man vill, fejkar...

    Allt jag säger är att det kan vara sant att hennes lust inte förändrats!!
    Hennes mun säger en massa saker som hennes kroppsspråk och beteende inte backar upp.
    Vi har sex ganska exakt 1 gång/vecka. Detta i sig finner jag inte särskilt anmärkningsvärt. Jag önskar mer men frekvensen är inte det viktigaste utan snarare en lite fingervisning om lusten, viljan och ambitionen till sex.
    Det jag hänger upp mig på är hela det sexuella klimatet i vårt förhållande.

    Hon tar aldrig initiativ till sex.
    Vi har aldrig spontan sex.
    Hon gör aldrig några sexuella anspelningar.
    Hon pratar aldrig om sex (när vi var kompisar var hon ganska frispråkig).
    Hon är inte så nog med intimrakningen som hon varit tidigare (hon har berättat att hon varit rakad sedan hon va 16 år). Nu var det tydligen ett bra tillfälle att sluta (trots att hon vet att jag tänder på rakat).
    Hon använder aldrig sexiga underkläder utan enbart bekväma gigantiska bomullstrosor som ser att vara arvegods från sin mormor:)
    Hon har mängder med sexiga underkläder men dessa används ALDRIG, trots att jag hintat, köpt och tom uppmanat henne vid flera tillfällen.
    Hon är oftast mån om att tillfredsställa mig men vid dessa tillfällen lyckas hon alltid att på något magiskt sätt undvika att själv bli upphetsad. Jag förstår inte hur man tex kan suga av sin partner, känna hans lust och åtrå utan att själv bli det minsta upphetsad. Kanske är jag konstig här och bara borde vara glad för avsugningen men jag funkar inte så...

    Hennes sexhistoria för mig handlar inte om hennes ungdom, den har jag nästan ingen insikt i alls (tack o lov:). Hennes historia för mig började främst när vi blev vänner, då jag fick höra hennes berättelse om helgens ONS osv. Hon var ca 35 år när vi lärde känna varandra och hon hade då varit "singel" i ca 10 år. Hon dejtade massor med killar under denna tiden men hade inget förhållande som varade mer än några månader under denna tiden.

    Under de 6 månaderna som vi var kompisar hade hon 4 ONS som jag känner till, hur många det var i verkligheten har jag ingen aning om. Kanske bara dessa 4, kanske fler... Jag har verkligen aldrig frågat för det angår egentligen inte mig. Jag fick alltså kännedom om dessa utan att ha bett om informationen:)

    Just detta beteende för en 35-åring kan jag felaktigt har övertolkat som ett sexuellt intresse, absolut. 4 knull på 6 månader är ju egentligen väldigt lite.
    Det jag hänger upp mig på när det gäller hennes ONS är att hon känts så "lättillgänglig" för dessa killar. I vårt förhållande är hon väldigt svårjobbad och hennes lust är mycket svårväckt. Det blir därmed en kontrast.

    När det gäller dessa "kända" ONS så har jag väldigt svårt att tro att hon gjorde det för att det förväntades. Hon hade ju ingen annan personlig vinning i dessa förutom sexuell tillfredsställelse. Det var inte så att hon var intresserad av att inleda förhållande någon av dem, då hade jag kunnat förstå ditt resonemang om förväntningar.
    Jag beskriver alltså inte en osäker tonåring utan en vuxen kvinna med ordentligt med skinn på näsan, med många korta relationer och stor sexuell erfarenhet.

    Hon har berättat för mig om olika sexleksaker hon använt, vissa ganska dyra och avancerade. Dessa lyser dock med sin frånvaro i vårt förhållande trots flitiga inköp från min sida. Återigen en kontrast.

    Hennes många korta relationer/dejtande (vilket drivit upp antalet partners) har givetvis baserats på sexuell attraktion. Hon har själv berättat att hon varit ytlig när det gäller partners. Många av dessa har troligtvis aldrig varit tilltänkta som en blivande make eller far till hennes barn utan som något för stunden. Detta har jag också tolkat som ett sexuellt intresse och engagemang från hennes.

    Jag är medveten om att jag kan tolkat allt hon berättat felaktigt men det spelar egentligen ingen roll. Att känna till så pass mycket om sin partner och sedan leva med en helt annan "version" av den personen (oavsett anledning) är väldigt påfrestande. Problemet är inte att hon gjort alla dessa saker, utan att jag fick kännedom om det och skapade förväntningar baserat på den informationen jag fick.

    Som jag skrivit tidigare i tråden. Hade hon visat dessa sidor av sig i vårt förhållande skulle jag inte brytt mig ett endaste dugg om hennes historia.

    Sedan vill jag tillägga att det verkligen är extremt sorgligt om tjejer ligger med killar bara för att det förväntas av dem. Eller att de ligger runt trots att de inte njuter av speciellt av sex. Det är ju helt galet och blir ju först då "slampigt". Sex som drivs av lust är fint och kan aldrig vara fel, oavsett om det gäller 1 eller 100 partners. Sex som drivs av något annat är bara tragiskt... Jag hoppas verkligen att min frus sexhistorik har drivits av lust, även om den lusten verkar saknas nu.


  • Anonym (Paraplyställ)

    Fjant, Vem annars skall manfå ynnesten att knulla med

  • edwin47

    Brukde bo i Chesterfield FGaedens, Tils la prinipessa valde att sluta.

  • edwin47

    När jag var tjugo blev jag tillsammans med en tjej som kom från västergötland. Hon valde att knulla och lattja runt. Hon var runt med Vad han nu heter , skattesmitaren Den svenske porrkungen

  • prospicientia

    Hon måste h legat med exakt 30 killar- varken mer eller mindre. Skrattande Och exakt 1278 samlag ska hon haft. Annars får det vara. Är det 1279 är hon en slampa. Är det 1277 är hon för oerfaren. 

Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?