• MaryM

Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?

Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
  • Anonym (Albert)
    OlleSQ skrev 2016-03-15 06:09:25 följande:
    Ja? Och jag tog ett av mina exempel och gjorde en jämförelse.
    Fast att spekulera om andra människor som man faktiskt inte vet något om.
    Bara baserat på en enda faktor är ganska korkat, och jo, det är inte upp till betraktaren att definiera hur andra mår.
    Det får individen själv göra, allt annat är hybris och självförhärligande, inte speciellt trevliga egenskaper. 
  • Anonym (Albert)
    Anonym (qweryt) skrev 2016-03-15 10:05:45 följande:
    Det är helt okej att du inte förstår hur man kan tycka att 30 är många... du behöver inte förstå det, bara acceptera. Acceptera att andra människor har olika uppfattningar och väljer att leva sina liv därefter - det är väl härligt med olikheter?  :) Det finns givetvis heller inget rätt eller fel gällande denna fråga... hur mycket man än försöker rättfärdiga just sin åsikt, genom tex logik. Känslor är som vi vet inte alltid logiskt grundade. Kramar.
    Visst är det härligt med mångfald, men om man tar ut sin åsikt på ett diskussionsforum bör man nog också vara beredd att argumentera för den.
    Det är liksom poängen med en diskussion, att bara haspla ur sig vad man tycker ger sällan något.
  • Johan75
    Anonym (Albert) skrev 2016-03-15 10:27:37 följande:
    Men varför i hela fridens namn vill man tänka så? 
    Det är väl bättre att fokusera på här och nu än att grubbla och måla upp bilder av tidigare.
    Det är ju bara för dumt. 
    Det är inte alltid man väljer vad man ska tänka på. Man kan försöka fokusera på annat, men för många så är ett stort antal tidigare sexpartners en negativ grej hos en eventuell framtida partner. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (qweryt)
    Anonym (Albert) skrev 2016-03-15 10:31:29 följande:
    Visst är det härligt med mångfald, men om man tar ut sin åsikt på ett diskussionsforum bör man nog också vara beredd att argumentera för den.
    Det är liksom poängen med en diskussion, att bara haspla ur sig vad man tycker ger sällan något.
    Javisst, diskutera är härligt, utmanande och bildande... men gällande känslor som det ofta handlar om, får man nog räkna med att resonemangen inte alltid "går ihop". Rätt och fel saknas  -så även i trådens huvudsakliga fråga.
  • Anonym (Lyckligkille)
    Anonym (Mäh) skrev 2016-03-14 22:03:18 följande:

En tjej som varit med så många kan knappast vara vanligt. Riktigt vidrigt oavsett om det är en man eller kvinna som varit med så många. Fatta att vara den nya killen som är jättekär i den tjejen och ligger över henne och kysser henne och tänker "...."

Nej, tänker inte ens beskriva det. Stackars kille!

Hmm.

Min tjej har varit med MASSOR. Säkert 50+. Skulle inte förvåna mig om det kanske är 100-tals.

Hon har gjort det mesta, bdsm, analt, wet (piss), you name it. En kille band henne och knullade henne i rumpan och lät henne göra ren kuken med munnen, pryglade henne och pissade i hennes ansikte och mun. Sög av flera killar på en fest m.m

Man skulle väl kunna säga att hon är en riktigt SLYNA.

Såååååå... vidrigt? Näh det tycker inte jag. I själva verket blir jag askåt bara jag tänker på det.

Jag kan kyssa henne och bli kåt av bara tanken på allt. Så.... I LIKE IT!
  • Anonym (30+)
    Anonym (Mäh) skrev 2016-03-14 22:03:18 följande:

En tjej som varit med så många kan knappast vara vanligt. Riktigt vidrigt oavsett om det är en man eller kvinna som varit med så många. Fatta att vara den nya killen som är jättekär i den tjejen och ligger över henne och kysser henne och tänker "...."

Nej, tänker inte ens beskriva det. Stackars kille!

Men jisses så fördomsfullt!
    Jag har legat med över trettio, för mig är det inget skamligt alls att ha legat med många. Jag har skyddat mig och aldrig ljugit för någon om hur många jag har legat med. Dessutom har jag aldrig funderat över hur många den jag ligger med har legat med. Jag har inte tid med sådant när jag har sex.

Jag har aldrig varit svartsjuk eller känt mig orolig för att jag inte ska duga inför min partner heller. Nu har jag varit tillsammans med min sambo i tio år och har aldrig varit otrogen så vad spelar det för roll om jag har haft sex med många? Han har inte ens legat med hälften så många som jag men det gör mig ingenting heller.
    Hade han dock bara legat med mig eller bara haft en sexpartner innan hade jag nog funderat mer över om han inte skulle vilja prova någon annan. Se där! Där har du mina fördomar!
    Nej alla får göra som de vill tycker jag så länge man inte skadar någon annan.
  • Johan75
    Anonym (30+) skrev 2016-03-15 11:16:26 följande:
    Nej alla får göra som de vill tycker jag så länge man inte skadar någon annan.
    Ja, det är ju givetvis en bra grundregel. Men problemet som uppstår är ju när det faktiskt skadar någon, eller gör lite illa, om än bara kanske mentalt. Det finns ju uppenbarligen de som tycker det är jättejobbigt ifall det framkommer att ens partner, eller potentiella partner, har legat med betydligt fler än vad som förväntades. Kan även tänka mig att det gör ont ifall man verkligen älskar någon som väljer bort ett förhållande eftersom personen inte klarar av ens sexuella historia. 

Finns kanske ingen lösning, men det är tråkigt när det händer. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Kille)

Så länge hon skulle vara mig trogen och inte bry sig om min historia skulle jag inte ha några problem. Givet att jag tänder på henne i övrigt förstås.

• Teddis
    Johan75 skrev 2016-03-15 11:22:26 följande:

Ja, det är ju givetvis en bra grundregel. Men problemet som uppstår är ju när det faktiskt skadar någon, eller gör lite illa, om än bara kanske mentalt. Det finns ju uppenbarligen de som tycker det är jättejobbigt ifall det framkommer att ens partner, eller potentiella partner, har legat med betydligt fler än vad som förväntades. Kan även tänka mig att det gör ont ifall man verkligen älskar någon som väljer bort ett förhållande eftersom personen inte klarar av ens sexuella historia. 

Finns kanske ingen lösning, men det är tråkigt när det händer. 

Hur står det till i tankeverksamheten? X visste väl inte att hon skulle träffa Y som har issues med att ha legat med många sexpartners.
  • OlleSQ
    Anonym (Albert) skrev 2016-03-15 10:29:41 följande:

Fast att spekulera om andra människor som man faktiskt inte vet något om.

Bara baserat på en enda faktor är ganska korkat, och jo, det är inte upp till betraktaren att definiera hur andra mår.

Det får individen själv göra, allt annat är hybris och självförhärligande, inte speciellt trevliga egenskaper. 

Precis som alkisen får definiera sig själv eller den med adhd...
Svar på tråden Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?