Killar - kan ni bli tillsammans med en tjej som haft sex med 30 eller fler?
Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.
Med anledning av alla trådar kring detta är jag nyfiken om vad fl-männen känner och tycker.
En tjej som varit med så många kan knappast vara vanligt. Riktigt vidrigt oavsett om det är en man eller kvinna som varit med så många. Fatta att vara den nya killen som är jättekär i den tjejen och ligger över henne och kysser henne och tänker "...."
Nej, tänker inte ens beskriva det. Stackars kille!
En tjej som varit med så många kan knappast vara vanligt. Riktigt vidrigt oavsett om det är en man eller kvinna som varit med så många. Fatta att vara den nya killen som är jättekär i den tjejen och ligger över henne och kysser henne och tänker "...."
Nej, tänker inte ens beskriva det. Stackars kille!
Så länge hon skulle vara mig trogen och inte bry sig om min historia skulle jag inte ha några problem. Givet att jag tänder på henne i övrigt förstås.
Ja, det är ju givetvis en bra grundregel. Men problemet som uppstår är ju när det faktiskt skadar någon, eller gör lite illa, om än bara kanske mentalt. Det finns ju uppenbarligen de som tycker det är jättejobbigt ifall det framkommer att ens partner, eller potentiella partner, har legat med betydligt fler än vad som förväntades. Kan även tänka mig att det gör ont ifall man verkligen älskar någon som väljer bort ett förhållande eftersom personen inte klarar av ens sexuella historia.
Finns kanske ingen lösning, men det är tråkigt när det händer.
Fast att spekulera om andra människor som man faktiskt inte vet något om.
Bara baserat på en enda faktor är ganska korkat, och jo, det är inte upp till betraktaren att definiera hur andra mår.
Det får individen själv göra, allt annat är hybris och självförhärligande, inte speciellt trevliga egenskaper.