• Anonym (mjo)

    Killar jag vill ha; vill oftast bara ligga med mig, killar jag inte vill ha, vill ha mig...

    Nätdejtar. Har ej tid med krogen.
    Använder badoo och happypancake.
    Får många svar men majoriteten består av snubbar jag inte är intresserade av. Har väl runt 182 mail i inkorgen nu..och då har jag raderat en hel del.
    Av dem snackar jag med 3 jag är intresserad av. 1 iaf jag vet jag är intresserad av.

    På badoo får man ju hela tiden massa gilla, och en del mail. Men de flesta där verkar ha nygligen gått ur en relation och/eller vill bara ligga.
    De jag är intresserade av; brukar oftast enbart vilja ligga.
    Jag har jättesvårt att hitta någon intresserad och som jag är intresserad av.
    De blir då som svar från en sådan: att han vill ligga enbart, eller kanske...

    En annan ville ha mitt nummer, men har har ej ringt.
    Sedan har jag en drös med folk som vill träffas osv, jag vill inte ha dem...

    Hjälp, vad gör jag för fel?

  • Svar på tråden Killar jag vill ha; vill oftast bara ligga med mig, killar jag inte vill ha, vill ha mig...
  • Anonym (sex)

    Såhär upplever jag det.


    Jag var medlem på dessa sidor som du är förr, och jag sökte efter något seriöst men skulle inte säga nej till att enbart ligga också om det förslaget skulle komma, MEN många tjejer på dessa sidor mer eller mindre viker ut sig och sedan klagar på att killar bara vill ligga, eller så har de vanliga bilder och sexiga bilder låsta, man fick ju en fitta i ansiktet å de flesta profilerna utan att ens be om det. Detta för att tjejerna skall få så mycket beundrare och bekräftelse som möjligt men sedan klagar de på att ingen är seriös. Och de flesta tjejer har inte ens en vettig presentation, om de ens har någon de anser att bilderna skall räcka, nu säger jag inte att du är en av dessa men om något av detta stämmer in på dig så, tänk om hur du framstår på sidan.


     


    mvh

  • Anonym (mjo)
    Anonym (sex) skrev 2015-03-30 13:53:27 följande:

    Såhär upplever jag det.


    Jag var medlem på dessa sidor som du är förr, och jag sökte efter något seriöst men skulle inte säga nej till att enbart ligga också om det förslaget skulle komma, MEN många tjejer på dessa sidor mer eller mindre viker ut sig och sedan klagar på att killar bara vill ligga, eller så har de vanliga bilder och sexiga bilder låsta, man fick ju en fitta i ansiktet å de flesta profilerna utan att ens be om det. Detta för att tjejerna skall få så mycket beundrare och bekräftelse som möjligt men sedan klagar de på att ingen är seriös. Och de flesta tjejer har inte ens en vettig presentation, om de ens har någon de anser att bilderna skall räcka, nu säger jag inte att du är en av dessa men om något av detta stämmer in på dig så, tänk om hur du framstår på sidan.


     


    mvh


    Tack. Dock har jag skrivit på min sida ordangrant att jag söker nåt seriöst och ingen kk osv. Jag har sedan vanliga bilder. Inget naket. Många som gillar mina bilder och profiltext. Och ibland händer det att jag snackar med den jag är intresserad av; men då blir det ett kanske vi ses, eller ett jag vill ligga; från honom asap. Dvs inget prat eller något; man ska bara träffas och ligga och sedan gå. Varför skulle jag göra det?
    Jag söker någon som är på samma våglängd som mig; dvs lära känna någon och hoppas det klickar. Blir vi så kåta på första träffen så ligger vi om det är så för bägge. Men en del killar jag snackat med som jag vill ha utgår från att det redan är givet att vi ska ligga vare sig man gillar varann eller ej.... :(
    Många verkar vilja ligga mkt efter en relation eller enbart ligga. Det känns som jag är den där tjejen med otur där jag får både uppvaktningar från bra och sämre killar. Men de vill mest ligga...

  • Anonym (Naturlag (kille))

    Du ser antagligen bra ut och intresserar dig för snygga killar av typen "bad boy". Bad boys blir lätt väldigt populära och har svårt att nöja sig och låsa upp sig med en kvinna.

    Det är antagligen nackdelen med att vara attraktiv. Överflödets förbannelse. Att veta att man kanske kan få tag i en bättre nästa vecka. Att inte värdesätta det man har. 

  • Fjäril kär

    skippa Badoo.  Ingen med vettet i behåll söker ett seriöst förhållande på Badoo. Alla vet att det är en renodlad sexsajt.  Är det dessutom så att du är öppen med att du finns på båda sidor så tja... där har du svaret... 

  • Anonym (sex)
    Anonym (mjo) skrev 2015-03-30 14:20:46 följande:
    Tack. 

    Hmm.


    Du ser troligen rätt så bra ut?eller?.


    Kan du inte prova göra såhär (vet inte om det funkar) Skriv längst ner i din profiltext på detta vis (eller liknande).

    Har du läst hela min text och beslutat att du vill skriva till mig skriv då som rubrik, Jag har läst din profil, så vet jag att du är seriös och inte bara tittat på bilden.

    Använd en fin bild på dig själv som presentation och MAX två ytterligare bilder, resten låser du. För då får du åtminstonde en första indikation på huruvida personen är ute efter ligga eller faktiskt tagit sig tid att läsa på din sida, vilket jag finner lite mer seriöst.


    Mvh

  • Anonym (nickan)

    du låter som en väninna till mig och jag har kommit underfund med att hon är intresserad av fel sorts killar och dom hon verkligen borde välja och som vill ha henne och kan ge henne det liv hon vill ha - nä dom ratar hon... dom är tråkiga säger hon.  Och fortsätter istället att envisas med att leta killar som bara är SÅ fel för henne...

  • Anonym (DD)

    Du är antagligen tråkig personlighetsmässigt. Accepterar du då bara modeller till killar, som redan får uppmärksamhet - så är det inte så konstigt att de "bara vill ligga".

    Inte direkt att det finns en grupp människor som är immuna mot att bli kära och tycka om en person utöver kroppen. Det är bara ett sätt för dig att lägga skulden på dem som bara tycker om dina bröst, och inte vem du är. Ett sätt för dig att säga "det är de det är fel på".
    Börja inse att det kanske är du som gör något fel, att du gör något som får dig att verkar urtrist som människa. Sen är det bara att börja jobba på det och bli bättre på att visa vilken härlig människa du är.

    PS: ta inte för givet att personerna du inte är intresserade av, faktiskt är intresserade på djupet innan du ens gett de en chans. Hur kan du veta det? Alla dessa 200 mail i din inkorg kanske också "bara vill ligga"..

    PS': sen givetvis finns de med endast utgångspunkten att knulla, men hur kan du ens bli intresserad av en sån? Då är det tyvärr du som möjligtvis tänker med fittan. (lite hypokritiskt imo)

    Lycka till.

  • Steven01

    TS, jag tror att det är så att du kanske inte riltigt har koll på var du själv befinner dig på "snyggskalan"?
    Om du bara vill ha killar som är säg 8-10 och du själv är en 5:a med stora bröst vill nog killarna inte bli ihop med dig men kan tänka sig att sätta på dig.
    Det låter kanske taskigt när jag beskriver det så här men kan det stämma med dina egna erfarenheter?

  • Anonym (mjo)
    Anonym (Naturlag (kille)) skrev 2015-03-30 14:28:36 följande:

    Du ser antagligen bra ut och intresserar dig för snygga killar av typen "bad boy". Bad boys blir lätt väldigt populära och har svårt att nöja sig och låsa upp sig med en kvinna.

    Det är antagligen nackdelen med att vara attraktiv. Överflödets förbannelse. Att veta att man kanske kan få tag i en bättre nästa vecka. Att inte värdesätta det man har. 


    Ja det stämmer. Jag försöker dock selektera bort bad boys vilket ytterligare begränsar urvalet. Nu blev jag dock bjuden på middag av en intressant som ringde upp mig. Så får se :)
    Anonym (sex) skrev 2015-03-30 14:33:23 följande:

    Hmm.


    Du ser troligen rätt så bra ut?eller?.


    Kan du inte prova göra såhär (vet inte om det funkar) Skriv längst ner i din profiltext på detta vis (eller liknande).

    Har du läst hela min text och beslutat att du vill skriva till mig skriv då som rubrik, Jag har läst din profil, så vet jag att du är seriös och inte bara tittat på bilden.

    Använd en fin bild på dig själv som presentation och MAX två ytterligare bilder, resten låser du. För då får du åtminstonde en första indikation på huruvida personen är ute efter ligga eller faktiskt tagit sig tid att läsa på din sida, vilket jag finner lite mer seriöst.


    Mvh


    Ja, ser bra ut. Tack för tipset, få skriva nåt längst ner.
    Typiskt dock att just när jag sitter och gnäller, då ringer en intressant upp mig och bokar middag, datum osv. Så får se hur det går :)
    Anonym (nickan) skrev 2015-03-30 14:45:44 följande:

    du låter som en väninna till mig och jag har kommit underfund med att hon är intresserad av fel sorts killar och dom hon verkligen borde välja och som vill ha henne och kan ge henne det liv hon vill ha - nä dom ratar hon... dom är tråkiga säger hon.  Och fortsätter istället att envisas med att leta killar som bara är SÅ fel för henne...


    Dom killar hon tycker är fel, är det en kille du väljer åt henne? Och dem som är fel killar; är det dom du vill ha? Nyfiken fråga bara.





  • Anonym (nickan)
    Anonym (mjo) skrev 2015-03-30 17:18:41 följande:
    Dom killar hon tycker är fel, är det en kille du väljer åt henne? Och dem som är fel killar; är det dom du vill ha? Nyfiken fråga bara.





    jag lägger mig inte aktivt i hennes val av killar. Vi har överhuvud taget inte ens samma smak på killar . Däremot är det ju inte så svårt att se vilka killar hon väljer bort och vilka hon väljer att dejta.  Strulputtar är dom hon väljer att dejta och ser som potentiella äkta män, såna som har strulig bakgrund med bråkiga exfruar, inte tar hand om dom barn som eventuellt finns, just håller på att skilja sig, barnsliga och omogna på flera olika sätt osv. (såna män hon själv just har skilt sig ifrån)  

    däremot män med ordnade förhållanden, stabil ekonomi, män som på olika sätt verkligen visar att dom är att lita på och verkligen vill ha den familj hon söker efter. Dom är tråkiga anser hon  och väljer att avstå ifrån.   
Svar på tråden Killar jag vill ha; vill oftast bara ligga med mig, killar jag inte vill ha, vill ha mig...