• Anonym (undrar)

    Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?

    Man kan ju tycka att som mamma till en dotter bör man vara en bra förebild och föregå med gott exempel. Ändå så finns det gifta mammor som faktiskt är otrogna mot sina män. 

    Kan ni förstå hur det kommer sig? 

  • Svar på tråden Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?
  • Anonym (s)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 14:15:35 följande:

    Somliga tycker att man är EGO om man skiljer sig då man bara har barnet hos sig varannan vecka medan somliga tycker man är EGO om man håller ihop. 

    Vad är då egentligen rätt eller fel? Hur man än gör blir det fel.


    Du har nog missuppfattat vad folk skriver. Att stanna kvar och vara otrogen är fel, det anser nog de flesta.
  • fluu
    Tecum skrev 2015-04-18 21:41:51 följande:
    Det är ju allmänt känt att män är opålitliga svin som är otrogna så fort de får tillfälle. Medan kvinnor, och särskilt mammor, är allmänt goda och moraliska föredömen på alla plan. Inte kan väl såna högtstående varelser vara otrogna, det förstår du väl... smile5.gif
    Ja, men precis ;)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Benedicte127
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 12:58:37 följande:

    Samtidigt måste man tänka på sina egna behov som vuxen kvinna för man är ju inte bara mamma.


    Givetvis , men då får du acceptera konsekvenserna också när din otrohet kommer fram.
  • Anonym (J)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 13:16:18 följande:

    Svårt eftersom jag ej vill vara utan min dotter varannan vecka.


    Vill du vara helt utan henne då?

    Om/när hon är äldre kan hon välja att bo hos sin pappa och inte umgås med dig.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (J) skrev 2015-04-19 16:24:33 följande:
    Vill du vara helt utan henne då?

    Om/när hon är äldre kan hon välja att bo hos sin pappa och inte umgås med dig.
    Då får jag förklara att hennes pappa inte gav mig den kärlek jag behövde och lät mig gå sönder på alla plan.
  • Anonym (J)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 16:27:41 följande:

    Då får jag förklara att hennes pappa inte gav mig den kärlek jag behövde och lät mig gå sönder på alla plan.


    Och du vill lära din dotter att man ska stå ut med en snubbe som behandlar en illa och knulla runt istället av att skapa en bättre och lyckligare liv?
  • Anonym (s)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 16:27:41 följande:
    Då får jag förklara att hennes pappa inte gav mig den kärlek jag behövde och lät mig gå sönder på alla plan.
    Så du ska skylla din otrohet på din man? 
  • Anonym (s)
    Anonym (J) skrev 2015-04-19 16:35:02 följande:
    Och du vill lära din dotter att man ska stå ut med en snubbe som behandlar en illa och knulla runt istället av att skapa en bättre och lyckligare liv?
  • Anonym (Solbritt)

    Är mannen otrogen är det mannens fel, är kvinnan otrogen är det mannens fel är väl en ganska bra lärdom för våra döttrar?

  • Anonym (pelle svanslös)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 16:27:41 följande:
    Då får jag förklara att hennes pappa inte gav mig den kärlek jag behövde och lät mig gå sönder på alla plan.
    Nu fattar jag inget.

    Varför ska du blanda in barnet och berätta om något som hör hemma i vuxenvälden och inte i barnvärlden.

    Psykisk misshandel av barn, genom att snacka skit om den andra föräldern är värre än nåt annat.
    Vill du knulla vid sidan om så gör det, vill du inte knulla vid sidan om så gör inte det. Men ge fan i ungen och dra in henne i ert vuxen problem.

    O sluta med offerkoftan. Vad du än gör så är du ansvarig för dina handlingar.

    Vet i fanken om du ens förtjänar att vara lycklig eller få sex om du är redo att dra in barnet. De är bara sjukt och såna som dig borde socialtjänsten ta barn från!

    Fatta, du ger fan i barnet..{#emotions_dlg.djavulsk}

    Skaffa dig en väninna eller nåt, denna kan du snacka skit om pappan hur mycket du vill. Skaffa dig terapi... där kan du spy hur mycket du vill över pappan..
    M E N   I N T E   B A R N E T

    Jag har sexuell relation med en gift kvinna och mitt ansvar som singel sträcker sig inte mer än.. som singel.
  • Anonym (Anna)

    Som sagt i trådens början.....

    Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?

    Det var så du skrev... Och nu ?????

  • Pentagram

    Alltså, kan ni inte ha ett öppet förhållande i stället? Det är ju inte en naturlag att du måste vara OTROGEN bara för att du har sex med någon annan än din partner.

  • Anonym (Otrohet inte värst)
    Anonym (Anna) skrev 2015-04-19 21:49:16 följande:

    Som sagt i trådens början.....

    Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?

    Det var så du skrev... Och nu ?????


    Om jag ska vara ärlig så trodde jag när jag såg TS tråd att TS var man och att han misstänkte sin fru för att vara otrogen och ville få ännu mer argument för att påtala vilken dålig människa hon är. Dvs att en gift kvinna som är otrogen automatiskt är en dålig mor.

    Nu har TS vänt på steken helt och försvarar otrohet. Jag tror att det ligger en hund begraven här. Eller så är TS fullständigt förvirrad.

    Min poäng är att en föräldrer som är otrogen inte nödvändigtvis behöver vara en dålig förälder. Det som avgör det hela är vad som föregått otroheten och huruvida man drar in barnen eller ej.

Svar på tråden Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?