• Anonym (undrar)

    Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?

    Man kan ju tycka att som mamma till en dotter bör man vara en bra förebild och föregå med gott exempel. Ändå så finns det gifta mammor som faktiskt är otrogna mot sina män. 

    Kan ni förstå hur det kommer sig? 

  • Svar på tråden Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?
  • spillerkillern
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 13:19:10 följande:
    Min dotter har ju ingenting med mitt kärleksliv att göra. Det är helt två olika saker.
    Skulle du vara otrogen så drabbar det även dottern vare sig du vill eller inte.
  • Anonym (undrar)
    spillerkillern skrev 2015-04-19 13:50:54 följande:
    Skulle du vara otrogen så drabbar det även dottern vare sig du vill eller inte.
    På vilket sätt då? Kanske jag blir nöjd och glad istället för bitter och ruttnar bort mina bästa år...
  • Anonym (s)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 13:52:08 följande:
    På vilket sätt då? Kanske jag blir nöjd och glad istället för bitter och ruttnar bort mina bästa år...
    Om din man får reda på det, det brukar komma fram, så blir det ju antagligen skilsmässa ändå. Plus att du kanske får skulden för det.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (s) skrev 2015-04-19 13:57:36 följande:
    Om din man får reda på det, det brukar komma fram, så blir det ju antagligen skilsmässa ändå. Plus att du kanske får skulden för det.
    Självklart får jag skulden för det men det kanske det är värt. När jag ser min man börjar jag direkt att tänka på en annan man och känner att vi har ingenting gemensamt, när ej varandra själsmässigt, han vet inte hur han ska få mig att känna mig som en riktig kvinna, nöjd och tillfredsställd. 
  • spillerkillern
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 13:52:08 följande:
    På vilket sätt då? Kanske jag blir nöjd och glad istället för bitter och ruttnar bort mina bästa år...
    Pappapn kommer att krisa, väcker upp ilska och kännr sig totalt förnedrad, hur mycket han än kommer att dölja för dottern kommer det att skina igenom. Det är stor chans att ni kommer att separera och vet dottern av orsaken till detta så blir dottern drabbad.

    Är det så hemskt att du känner att du ruttnar bort i ditt förhållande förstår jag inte varför du stannar kvar istället för att separera och släppa in en ny man i ditt liv som tillfredställer dina behov.
  • Anonym (undrar)
    spillerkillern skrev 2015-04-19 14:01:50 följande:
    Pappapn kommer att krisa, väcker upp ilska och kännr sig totalt förnedrad, hur mycket han än kommer att dölja för dottern kommer det att skina igenom. Det är stor chans att ni kommer att separera och vet dottern av orsaken till detta så blir dottern drabbad.

    Är det så hemskt att du känner att du ruttnar bort i ditt förhållande förstår jag inte varför du stannar kvar istället för att separera och släppa in en ny man i ditt liv som tillfredställer dina behov.
    Han vet redan om att jag har kontakt med en annan man och vad gäller separation är det jobbigt praktiskt just när ett barn finns med i bilden.
  • spillerkillern
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 14:04:57 följande:
    Han vet redan om att jag har kontakt med en annan man och vad gäller separation är det jobbigt praktiskt just när ett barn finns med i bilden.
    hur jobbigt blir det inte när dottern får reda på att du vänstrat?
  • Anonym (s)
    Anonym (undrar) skrev 2015-04-19 14:00:10 följande:
    Självklart får jag skulden för det men det kanske det är värt. När jag ser min man börjar jag direkt att tänka på en annan man och känner att vi har ingenting gemensamt, när ej varandra själsmässigt, han vet inte hur han ska få mig att känna mig som en riktig kvinna, nöjd och tillfredsställd. 
    Det är värt att ligga med en annan fast det blir skilsmässa och du får ha dottern varann vecka plus att du får skulden för det?

    I ditt fall spelar det nog ingen roll hur du gör, din dotter har ju i vilket fall som hest en mamma som sätter sitt eget ego före att vara en bra förebild både som mamma och hustru.
  • Anonym (undrar)
    Anonym (s) skrev 2015-04-19 14:11:59 följande:
    Det är värt att ligga med en annan fast det blir skilsmässa och du får ha dottern varann vecka plus att du får skulden för det?

    I ditt fall spelar det nog ingen roll hur du gör, din dotter har ju i vilket fall som hest en mamma som sätter sitt eget ego före att vara en bra förebild både som mamma och hustru.
    Men ett liv utan kärlek går ej för mig...
  • Anonym (undrar)

    Somliga tycker att man är EGO om man skiljer sig då man bara har barnet hos sig varannan vecka medan somliga tycker man är EGO om man håller ihop. 

    Vad är då egentligen rätt eller fel? Hur man än gör blir det fel.

Svar på tråden Hur kan man som gift mamma till en dotter vara otrogen mot sin man?