• aomj

    Tråden för oss som använder NaturalCycles

    Tänkte att vi kunde starta en tråd för oss som använder NaturalCycles Plan, dvs. i syfte att lyckas bli gravida :)


    Jag har tagit tempen i ca. en månad nu, hoppas såklart att det tog sig direkt men antagligen är det önsketänkande, haha. Dock så ändrades ägglossningen i appen efter hand och sköts fram nån dag, men det är väl så i början.

    Nån annan som använder NaturalCycles? Eller nån som använt det och blivit gravida? :) Är nyfiken på hur det funkat för andra! :) 

  • Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles
  • marol

    Är det någon av er som har någon aning om varför jag inte fått något meddelande av natural cycles de senaste dagarna? Har tidigare alltid fått de där små meddelandena men nu lyser de med sin frånvaro och man saknar feedbacken :)

  • halo83

    Jag är inne på min andra cykel och har precis börjat få små meddelanden ..himla skoj faktiskt :) dom kanske kommer i perioder beroende på vart i cykeln man är?


    marol skrev 2015-06-12 18:58:17 följande:

    Är det någon av er som har någon aning om varför jag inte fått något meddelande av natural cycles de senaste dagarna? Har tidigare alltid fått de där små meddelandena men nu lyser de med sin frånvaro och man saknar feedbacken :)


  • halo83

    Enligt NC ska jag ha äl på onsdag... Idag har jag lite ont å tjocka vita flytningar. Är det äl nu då? El ska flytningarna vara klara?

  • soofa
    halo83 skrev 2015-06-14 19:08:10 följande:

    Enligt NC ska jag ha äl på onsdag... Idag har jag lite ont å tjocka vita flytningar. Är det äl nu då? El ska flytningarna vara klara?


    Flytningarna indikerar nog att ägglossningen är nära, värken har jag ingen aning om när den brukar komma.
  • halo83

    Åh visst är äl nära nu? Tror NC appen stämmer bra... Aldrig lyckats få positivt på test innan...

  • soofa
    halo83 skrev 2015-06-15 15:51:37 följande:

    Åh visst är äl nära nu? Tror NC appen stämmer bra... Aldrig lyckats få positivt på test innan...
     


    Ja, det där är vad jag kallar ett positivt ÄL-test! Kör på bara! Flört
  • Bärz

    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista:{#emotions_dlg.flower}

    11/6: TR86

    19/6: ecmov

    22/6: jess89

    25/6: fastfrusen

    27/6 funderat

    30/6: soofa

    1/7: halo83

    5/7 bärz

    6/7: Rawr

    30/7: Emmissara

    PlusTrådens PLUS:

    Anonym124 (BIM 28/5, plussade den 27/5)

    Norrlänning86 (BIM 28/5, plussade den 28/5)

    ViLdiNG (BIM 3/6, plussade den 29/5)

  • halo83

    Jäklar va pepp jag blev nu . Första gången på 5månaders testning som de blir ett positivt :)


    soofa skrev 2015-06-15 16:10:38 följande:

    Ja, det där är vad jag kallar ett positivt ÄL-test! Kör på bara!


  • soofa
    halo83 skrev 2015-06-15 16:45:28 följande:

    Jäklar va pepp jag blev nu . Första gången på 5månaders testning som de blir ett positivt :)


    Åh, vad roligt - då var det verkligen på tiden! :)
  • soofa
    fastfrusen skrev 2015-06-12 16:39:08 följande:

    Alltså jag får inte ihop mina data den här månaden, har haft neg äl-test 3 dagar nu, och borde eg haft äl igår, men temp har stigit - kan det vara så att jag hade tidigare äl den här månaden?? Eller ska jag fortsätta kolla med äl-test??


    Hur har det gått för dig? Har du fortsatt testa med äl-tester? Jag har ägglossning i dag enligt NC, positiva äl-tester lör och sön. 
Svar på tråden Tråden för oss som använder NaturalCycles